Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • kweekkastje
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Feb 2014
    • 5

    #196
    Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

    Ahh doede dikke vette toppe

    Comment

    • chemmie
      Super Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • May 2013
      • 1535

      #197
      Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

      Mn planten gaan wel heel hard. Vanmorgen zat 1 al te branden tegen de lampen aan. :O Wel wat beschadigd. Maar nog steeds vrolijk gelukkig B)
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

      Comment

      • tuinbroek
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Sep 2013
        • 2470

        #198
        Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

        Knakken mechiel en vast binden.

        Comment

        • chemmie
          Super Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • May 2013
          • 1535

          #199
          Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

          Moet eerst het net er nog boven hangen. Moet echt vandaag even.

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Ik wil de hoofdstam rechthouden en de 2 vertakkingen binden op het net als ze groot genoeg zijn.
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

          Comment

          • tuinbroek
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2013
            • 2470

            #200
            Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

            Ja maar je kunt de hoofdstam ook vastbinden, als die nou echt zo snel groeid, de toppen richten zich toch naar het licht, anders krijg je dat de hoofdtop ook tegen de lamp aan groeid.
            Gewoon voorzichtig ombuigen, maar ja dat zou ik doen, dat is scroggen omdat je ruimte te kort komt.Maar het is jou plant.Maar het is net of ze in een groeispurt zitten.
            Veel succes.
            Gr Tuinbroek.

            Comment

            • chemmie
              Super Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • May 2013
              • 1535

              #201
              Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

              Ik zal even kijken. Vandaag het net even ophangen.
              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

              Comment

              • tuinbroek
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2013
                • 2470

                #202
                Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

                Nog niet ontwaakt uit je reisje met amnesia x fruit lebanon.Eigenlijk mag jij ook wel een rookverslag schrijven!!! Haha.En je netje ophangen he, je plantjes zijn er wel aan toe want ze groeien nu snel hoor, trouwens als je die orgatrex gaat gebruiken moet je wel ff kijken of ze gelijk de volle dosis wel trekken, trouwens je kan het ook al in de groei gebruiken hoor!!!!.En keiharde vol thc dragende toppen zullen je moeite belonen.
                Gr tuinbroek:eek:

                Comment

                • chemmie
                  Super Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • May 2013
                  • 1535

                  #203
                  Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

                  Haha ben al sinds vroeg wakker, maar ben nog steeds wakker aan het worden gaat erg moeilijk haha. Deze plantjes gaan pk 13 14 krijgen. Met die orgatrex en de rest van de bio tabs die ga ik buiten gebruiken. Ik weet niet welke nou die kruizing van je is. Je moet me daar even bij helpen. Merk wel duidelijke verschillen tussen de 3. Maar wat nou wat is nog niet
                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                  Comment

                  • tuinbroek
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2013
                    • 2470

                    #204
                    Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

                    Ja dat ging een beetje chaotisch we hadden de naam er bij moeten zetten.Maar die amnesia proef je toch duidelijk, en die cheese is wat moeilijker te onderscheiden van die super silver, kom op chemiel laat je smaakpapilen het werk doen, of een beetje in de grinder en dan ruiken.Dan proef je bij die amnees kruising wat meer fruit en die amnesia gewoon dan proef je meer musk en aardetonen.Voor mij is het ook moeilijk hoor om ze bv geblindoekt te proeven.Maar er zitten duidelijke verschillen in, de een heeft ook meer torentjes boven aan de toppen, zeg maar haze invloeden.He het was gezellie we doen het gauw een keer over.

                    Comment

                    • tuinbroek
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2013
                      • 2470

                      #205
                      Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

                      Maar je zit toch nog niet in de bloei? Vroeger toen ik nog van bac de voeding gebruikte gaf ik ze pas in de tweede week bloeipk13/14 maar ik denk dat het nog iets te vroeg is.Maar dat kun je zelf het beste bepalen, maar ik zie net dat je nog maar net getopt hebt, dan is het wel te vroeg voor een bloeibooster.:eek:

                      Comment

                      • chemmie
                        Super Grower
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • May 2013
                        • 1535

                        #206
                        Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

                        Ja klopt, volgende week zet ik ze denk ik in de bloei. Gebruik nu puur de cocos voeding. De orgatrex bewaar ik voor mijn buitenkweek.
                        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                        Comment

                        • chemmie
                          Super Grower
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • May 2013
                          • 1535

                          #207
                          Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

                          Voorbloei is inmiddels begonnen.
                          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                          Comment

                          • chemmie
                            Super Grower
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • May 2013
                            • 1535

                            #208
                            Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

                            Aangezien ik heb een probleem heb met mijn huidige ventilator die te zwak is om uit te blazen in de filter. Moet ik er voor kiezen om de boel om te gooien en weer de zaag in mijn kast te zetten. Allemaal lekker op tijd aangezien mijn planten dus bijna in de bloei moeten. Lekkere planning. Ieg er zit niets anders op.

                            Het nieuwe plan: (oude ventilator gaat weg en gat word dichtgemaakt)
                            DSC_0128.jpg

                            Scroggnet hangt inmiddels ook:

                            DSC_0120.jpg
                            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                            Comment

                            • matthijs1990
                              Bong Master
                              MemberLucky Member
                              • Apr 2010
                              • 326

                              #209
                              Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

                              Ziet er top uit zeg!! Ik zet hier mn stoeltje maar even neer


                              Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

                              Comment

                              • chemmie
                                Super Grower
                                420 MemberMemberLucky Member
                                • May 2013
                                • 1535

                                #210
                                Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

                                Thx Matthijs! Van harte welkom.
                                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                                Comment

                                Bezig...