Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • thugz
    Amazing Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 4284

    #211
    Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

    mooie plantjes man.

    thugz
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment

    • chemmie
      Super Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • May 2013
      • 1535

      #212
      Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

      Thx Thugz

      Aangezien ik tegen een probleem ben aangelopen; te zwakke (douche) ventilator icm koolstoffilter ben ik genoodzaakt om mijn kast te verbouwen. Alles hierover lees je in dit topic:



      De planten staan tijdelijk met zijn 2een onder 1 t-neon in mijn klerenkast. Word vervolgd!
      Last edited by chemmie; 14 March 2014, 19:53.
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

      Comment

      • chemmie
        Super Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • May 2013
        • 1535

        #213
        Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

        Het geurprobleem is opgelost door een nieuwe ventilator en wat dingen aan te passen. Nu werkt alles perfect.

        Morgen is hoogtijd om de planten eens in de scrogg te zetten!

        DSC_0142.jpg DSC_0143.jpg

        Kastje dicht! Niks meer te zien aan de buitenkant.

        DSC_0145.jpg
        Last edited by chemmie; 15 March 2014, 22:28.
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

        Comment

        • JacktheBass
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Nov 2013
          • 780

          #214
          Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

          Mooie kast man! En mooi kleur hebben je plantjes. Succes met de scrog.
          Kan er hopelijk binnen paar weken ook aan beginnen, dus volg wel even mee.
          grtz
          Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
          Jack Herer in scrog
          The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

          Comment

          • chemmie
            Super Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • May 2013
            • 1535

            #215
            Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

            Thx Jack the Bass. In het echt zijn de plantjes wat donkerder van kleur. Zal vanavond eens een keer een foto met de lampen uit maken.


            Inmiddels heb ik de 1e takken onder het net gebonden! Hoef me gelukkig geen zorgen meer te maken om de geur en kan me nu volledig op de plantjes focussen...
            Denk nog 4 dagen tot een week voordat ik ze in de bloei zet!

            DSC_0146.jpg DSC_0147.jpg DSC_0150.jpg DSC_0151.jpg DSC_0148.jpg
            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

            Comment

            • FlintStoned
              Banned
              • Oct 2012
              • 5580

              #216
              Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

              Gele lobblaadje lijkt te komen van iets nat gestaan te hebben. Beter geef je geen water langs je stammetje maar langs de rand van je pot.

              Edit: oeps ik zat aan het verkeerde eind van je topic te lezen, beschouw bovenstaande maar als niet gepost.

              Comment

              • chemmie
                Super Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • May 2013
                • 1535

                #217
                Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

                Ik kweek op coco's dat valt nooit te overwateren. En ik geef onderlangs water en beetje langs de randen. Nooit langs het stammetje ivm afvalstoffen. Het is waarschijnlijk stikstof tekort en ik zie nergens een lobblaadje op de foto's btw.
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                Comment

                • FlintStoned
                  Banned
                  • Oct 2012
                  • 5580

                  #218
                  Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

                  Ja Sorry ik zat hier in je verslag te kijken omdat je in je vorige reactie(topic over je filter) naar daar linkt.
                  Last edited by FlintStoned; 16 March 2014, 14:21.

                  Comment

                  • chemmie
                    Super Grower
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • May 2013
                    • 1535

                    #219
                    Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

                    oww... dat lobblaadje probleem was bij de vorige zaailingen... Geen probleem joh Ieg thx voor het opmerken! Geen excuses aanbieden voor dingen die goed bedoeld zijn hoor.
                    .
                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                    Comment

                    • chemmie
                      Super Grower
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • May 2013
                      • 1535

                      #220
                      Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

                      Mensen verder nog op of aanmerkingen over mijn plantjes, kast ed? Geen bericht is goed bericht zeggen mensen wel eens maar met mijn gebrek aan ervaring kan ik niet optimaal beoordelen hoe het erbij staat. Graag hoor ik of ik zo verder moet of er dingen zijn die ik beter kan doen?
                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                      Comment

                      • matthijs1990
                        Bong Master
                        MemberLucky Member
                        • Apr 2010
                        • 326

                        #221
                        Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

                        Ziet er toch goed uit chemiel! Ik hoop dat mijn plantjes ook zo mooi gaan groeien als die van jou! Ik krijg vandaag ook mijn scrog netje binnen en dan ga ik het netje ook maar even ophangen!.. Maar sta er wel versteld van hoe verslavend zo'n kweek werkt haha.. Dit is pas mijn eerste binnenkweek en zit meer bij de plantjes en op t forum dan dat ik nog tijd heb voor mn vriendin haha! En dat ik nu al zo gehecht ben aan mijn plantjes haha had ik nooit verwacht! Maar ik vind je verslag echt toppie! En mijn stoeltje blijft hier net zo lang staan tot dat jij alles op de weegschaal hebt liggen!

                        Succes!!!


                        Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

                        Comment

                        • Vadertje
                          Special member
                          Lucky Member
                          • Jun 2011
                          • 847

                          #222
                          Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

                          mooie plantjes heb me stoeltje ook gezet dus we gaan nu lekker mee kijken. keep it green bro ^^
                          sigpic

                          Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
                          Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

                          Comment

                          • chemmie
                            Super Grower
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • May 2013
                            • 1535

                            #223
                            Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

                            Thx Matthijs, erg herkenbaar: Hoor elke x weer; zit je nou alweer op dat forum? Gelukkig is ze al wel blij dat ik deze plantjes leuker vind dan auto's hahaha. Mooi dat mijn verslag in de smaak valt! Daar doe ik het voor! Geniet van je plantjes en veel succes!

                            Welkom vadertje! thx
                            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                            Comment

                            • tuinbroek
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2013
                              • 2470

                              #224
                              Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

                              Nou chemiel volgens mij moet je ze op het net binden en niet eronder, tenminste zo heb ik het begrepen, en ik ben geen scrog specialist, ik moest het doen omdat ik niet genoeg ruimte had.Volgens mij drukken ze zo het net omhoog.De meesten wat ik heb gezien die laten haar eerst door het net heen groeien en dan pas op het net vast binden.
                              Verder ziet het er goed uit.Heb je al zichtbare bloei?:eek:
                              Succes.

                              Comment

                              • chemmie
                                Super Grower
                                420 MemberMemberLucky Member
                                • May 2013
                                • 1535

                                #225
                                Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

                                Heb ze inmiddels al bovenlangs gebonden. Thx2 qnq and you in het topic van de bouw van dit kastje. Heb al wel voorbloei gehad. Zodra het een netje klein beetje bedekt is zet ik ze in de bloei
                                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                                Comment

                                Bezig...