Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

    De toppen zijn inmiddels droog genoeg om de wekpot in te kunnen gaan en heb dus 1 van 2 inmiddels geknipt.
    Heb de rest van de fluff erbij weggehaalt en van de echt rookbare toppen zonder takken blijft er dan een gewicht over van 41 gram.
    Morgen de andere knippen en dan komt zij ook op de weegschaal terecht.Toppen zijn wel echt hard
    ondanks dat een deel er fluff uitziet. Volgens mij niet slecht kwa gewicht voor onder t-neon? Ben er ieg blij mee.

    DSC_0019.jpg
    Last edited by chemmie; 30 June 2014, 23:33.
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

    Comment


      Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

      Ziet er goed uit 41 gram is zeker niet slecht en ook al gerookt, zo ja hoe was het.

      Comment


        Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

        En de andere is ook gewogen en dat is puur rookbare toppen 34 gram... Ben eigenlijk nog niet klaar met knippen dus had hoger kunnen zijn... Maar de rest heb ik bij het knipafval en flufftoppen gepleurd om er nog een lekker stukje hasj aan over te houden. Gewicht van de fluff toppen, afval en takken is 121 gram met de plastic zak aan gewicht erbij. Alle rookbare toppen bij elkaar dus +75 gram.


        Heb er inmiddels al 1 geproefd En zal ik eerlijk zijn? Wel stoned maar VIES, eerst maar een maand curen.

        Dit was dan praktisch het einde van dit verslag. Iedereen ontzettend bedankt, zowel de kijkers als de mensen die reageerden! Niet te geloven wat een aantal views. Wel erg leuk om zo een verslag bij te houden.

        Wat ga ik volgende keer anders doen??

        - Grotere potten= meer wortelruimte en minder voorgroei tijd aangezien de plant direct al dichter op het net komt te staan.
        -Aarde met perliet ipv coco's
        -biologische voeding, geen gezeik met ph en ec meer.

        De volgende strain zal worden; Sweet deep grapefruit van dinafem en daarvan zal ik ook weer een verslag bij houden. Eerst mijn buitenkweek maar afronden.


        DSC_0024.jpg

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Net maar weer 1 gerookt, komt redelijk subtiel binnen, maar ben nu wel apestoned en heb mijn joint nog maar voor de helft op. Nu hopen dat de smaak snel wat beter mag worden met curen. Smaak is toch wel belangrijk voor me.
        Last edited by chemmie; 1 July 2014, 19:54.
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

        Comment


          Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

          Na een tijdje curen is de smaak al flink verbeterd... Volgende keer neem ik ieg een andere soort die geen foxtails geeft... Verder genoeg mooie toppen en ben dik tevreden over de opbrengst. Als mijn buitenkweek is afgerond, gaat de volgende run beginnen.
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

          Comment


            Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

            Mooie kweek chemiel, succes met de volgende ronde!
            Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
            Jack Herer in scrog
            The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

            Comment

            Bezig...
            X