Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Micro kweekje amateur:)!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Micro kweekje amateur!

    Netjes!!! hoeveel wormen heb je er nu in gedaan per pot?

    Comment


      Re: Micro kweekje amateur!

      Ja thugs heb gaten geboord aan de achterkant

      En wilberto, ik heb er per plant 3mest wormen ingestopt, en laat ze af en toe even naar boven komen door zachtjes te tikken op de potten. Merk echt dat de plant het water veel beter opneemt.

      Comment


        Re: Micro kweekje amateur!

        Netjes hoor matthijs maar ze moeten nog wel even,heb je een microscoop?Dan kan je zien hoe ver je bent,en wat op de verpakking staat klopt vaak niet.Nou als je alles geoogst hebt dan heb je de potten flink vol.En je hebt al nieuwe plannen met big bangl!!!.
        Nou en over de bladeren dat rook je toch niet.Die worden nou eenmaal geel aan het einde.
        He succes he.

        Comment


          Re: Micro kweekje amateur!

          Oorspronkelijk geplaatst door tuinbroek View Post
          Netjes hoor matthijs maar ze moeten nog wel even,heb je een microscoop?Dan kan je zien hoe ver je bent,en wat op de verpakking staat klopt vaak niet.Nou als je alles geoogst hebt dan heb je de potten flink vol.En je hebt al nieuwe plannen met big bangl!!!.
          Nou en over de bladeren dat rook je toch niet.Die worden nou eenmaal geel aan het einde.
          He succes he.

          Dank voor je reactie Tuinbroek,

          Ja ik denk ook dat ze nog een heel tijdje moeten, ik ga gewoon lekker zo door! En hoop dat ik er een paar lekkere rokertjes van af kan gaan halen! Bij jou gaan ze ook echt lekker zeg. Microscoop moet ik nog even bestellen van de week. Dan zal ik ook weer even een update plaatsen!

          Gr

          Comment


            Re: Micro kweekje amateur!

            Zoo de zaadjes zijn ontkiemd, en de nieuwe potten met plagron batmix alvast even uitgespoeld. Dit was ik de vorige keer vergeten te doen. En heb er nu alvast een paar wormen bij in gegooid.




            Met mn huidige kweekje gaat het lekker door, de vergeling is zo goed als weg en een plant zit al echt lekker in de bloei waarvan je de thc ook al goed ziet zitten!

            Maar ik merk gewoon dat het afbloeien veel langer duurt onder t-neon.. Dus denk dat ik de volgende keer voor het afbloeien toch echt over ga stappen op hps

            Comment


              Re: Micro kweekje amateur!

              Rook je zoveel dan? Ik zal sowieso wachten tot je lampen op zijn doe ik ook en dan evt een 250 watt hps daarna.

              En is je volgende ronde al ontkiemd waar ga je die stallen dan?

              Verstuurd vanaf mijn X909 met Tapatalk

              Comment


                Re: Micro kweekje amateur!

                Oorspronkelijk geplaatst door wilberto View Post
                Rook je zoveel dan? Ik zal sowieso wachten tot je lampen op zijn doe ik ook en dan evt een 250 watt hps daarna.

                En is je volgende ronde al ontkiemd waar ga je die stallen dan?

                Verstuurd vanaf mijn X909 met Tapatalk
                Ja ik rook zo'n 2a3 gram per dag. Ik blijf de t-neon de volgende kweek nog gewoon gebruiken hoor, alleen de bloei ga ik doen met hps. En de nieuwe planten laat ik vast voorgroeien onder een 2x75w t-neon. Die had ik gisteren nog gekregen van een maatje. Vandaag alleen nog even kistje bij bouwen!

                Comment


                  Re: Micro kweekje amateur!

                  Zo wat een luxe haha
                  2-3 gram mmm netjes ik rook het dubbele maar dan in een jaar haha voor mij zijn die spaarlampies voldoende haha

                  Verstuurd vanaf mijn X909 met Tapatalk

                  Comment


                    Micro kweekje amateur!

                    Oorspronkelijk geplaatst door wilberto View Post
                    Zo wat een luxe haha
                    2-3 gram mmm netjes ik rook het dubbele maar dan in een jaar haha voor mij zijn die spaarlampies voldoende haha

                    Verstuurd vanaf mijn X909 met Tapatalk

                    Haha ja ik hoef de stroom niet te betalen dus dat scheelt wel! En elke keer als ik naar de shop ga ben ik 40euro per 5 gram kwijt voor chemische rommel.. Dus ik wil echt nooit meer naar de shop hoeven gaan.. En het lekker bio houden! En wilberto de spaarlampen van jou gaan super lekker toch! Je zal er alleen niet een top opbrengst van gaan krijgen. Maar dat krijg ik ook niet denk ik onder t-neon... Maar heb wel erg veel geleerd van dit eerste binnen kweekje

                    Comment


                      Re: Micro kweekje amateur!

                      Klopt helemaal voor mij voldoet dit prima!

                      Verstuurd vanaf mijn X909 met Tapatalk

                      Comment


                        Re: Micro kweekje amateur!

                        Hier nog even een update,

                        De gele bladeren zijn zo goed als verdwenen.



                        Alvast een mini topje dr van af gehaald die me toch al in de weg zat. Ik kon t niet laten haha..

                        Comment


                          Re: Micro kweekje amateur!

                          Haha mijne begint wel verder te vergelen ben wel iets verder dan jij

                          Verstuurd vanaf mijn X909 met Tapatalk

                          Comment


                            Re: Micro kweekje amateur!

                            mooie dames. en de topjes zullen nog even rustig aan verder zwellen ^^,
                            sigpic

                            Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
                            Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

                            Comment


                              Re: Micro kweekje amateur!

                              Gaat goed hoor matthijs jij kunt straks lekker je eigen blow roken en dan weet je dat er geen troep inzit.

                              Comment


                                Re: Micro kweekje amateur!

                                Thx mannen!

                                @wilberto, gaat ook lekker bij jou zeg!! En het vergelen hoort er bij naarmate de bloei vordert.

                                En ik kan gewoon echt bijna niet meer wachten tuinbroek.. Vanavond moet ik weer naar de shop om 40euro te gaan aftikken voor een paar gram... En bij jou gaat het ook super zeg, ga zo even de update lezen!

                                Comment

                                Bezig...
                                X