Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Micro kweekje amateur:)!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Micro kweekje amateur!

    oh beter das mooi veel licht.
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

    Comment


      #92
      Re: Micro kweekje amateur!




      Hmm ze beginnen nu wel lekker te ruiken als je er boven hangt met je neus!!!


      Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

      Comment


        #93
        Re: Micro kweekje amateur!

        Zien er supergezond uit. Goed bezig Matthijsje!

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Als je zo doorgaat worden jouw planten nog mooier dan de mijne
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

        Comment


          #94
          Re: Micro kweekje amateur!

          Oorspronkelijk geplaatst door chemiel050 View Post
          Zien er supergezond uit. Goed bezig Matthijsje!

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Als je zo doorgaat worden jouw planten nog mooier dan de mijne

          Bedankt chemiel! Nu er een beetje schot in de zaak zit en je ziet ze elke dag groeien word het ook pas echt leuk!!


          Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

          Comment


            #95
            Re: Micro kweekje amateur!

            1van de kleintjes heb je die later ontkiemt? Och die had je cado gehad niet? Nou kun je ook lekker relaxed oogsten, eerst die grootsten en dan die nu nog klein zijn.
            En je hebt het voordeel van verschillende soortjes.Heb vandaag een gavita dimlux besteld en die afzuiger en 10 meter buis.Nou nog een filter, daar heb ik 3jaar op gedraaid en nou begon het pas te stinken.Dus laat je niks wijsmaken hoor, om de 3 runs een nieuw filter.Net als de lamp die gaat ook wel 5 runs mee.Ik ga over twee week weer los mexican haze en K-train.He kan haast niet wachten.:eek::o

            Comment


              #96
              Re: Micro kweekje amateur!

              Oorspronkelijk geplaatst door tuinbroek View Post
              1van de kleintjes heb je die later ontkiemt? Och die had je cado gehad niet? Nou kun je ook lekker relaxed oogsten, eerst die grootsten en dan die nu nog klein zijn.
              En je hebt het voordeel van verschillende soortjes.Heb vandaag een gavita dimlux besteld en die afzuiger en 10 meter buis.Nou nog een filter, daar heb ik 3jaar op gedraaid en nou begon het pas te stinken.Dus laat je niks wijsmaken hoor, om de 3 runs een nieuw filter.Net als de lamp die gaat ook wel 5 runs mee.Ik ga over twee week weer los mexican haze en K-train.He kan haast niet wachten.:eek::o
              Haa Tuinbroek! Jaa die kleintjes had ik vorige week geplant! Is 3x big bang autoflower, en er staat nog een kleine bij maar die heeft nu al achterstand en doet het niet mooi, dit zaadje (ak47 autoflower)komt trouwens van free seeds online. Het presentje van de dutch headshop ligt nog te ontkiemen! Ik ben benieuwd naar je bestelling tuinman, ga je zeker volgen. En die mexican haze zou ik ook wel willen proberen! Maar eerst maar even bij jou afkijken!


              Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

              Comment


                #97
                Re: Micro kweekje amateur!

                Ik had nog twee weken gewacht met bloei lampen, de planten groeien nog 2/3 weken als op 12/12 zet.
                Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                Comment


                  #98
                  Re: Micro kweekje amateur!

                  Zijn autoflowers lieve jongen XD
                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                  Comment


                    #99
                    Re: Micro kweekje amateur!

                    Oorspronkelijk geplaatst door Morgen Zonder Zorgen View Post
                    Ik had nog twee weken gewacht met bloei lampen, de planten groeien nog 2/3 weken als op 12/12 zet.
                    Het schijnt dat het voor autoflowers niks uit maakt dat ik er nu al bloei in heb. En idd zoals chemiel zegt, een auto flower gaat automatisch in bloei! Dus lamp gewoon op 18/6


                    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

                    Comment


                      Re: Micro kweekje amateur!

                      Oorspronkelijk geplaatst door matthijs1990 View Post
                      Het schijnt dat het voor autoflowers niks uit maakt dat ik er nu al bloei in heb. En idd zoals chemiel zegt, een auto flower gaat automatisch in bloei! Dus lamp gewoon op 18/6


                      Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

                      Maar is het bij autoflowers ook nog steeds niet aan te raden om je bloeilampen te gebruiken in plaats van groeilampen?

                      Comment


                        Re: Micro kweekje amateur!

                        Zoo even weer een kleine update, de 2 grote plantjes zien er goed uit en maken ook redelijk veel blad aan, alleen ze blijven nog zo laag.. Wanneer gaan deze 2 lowryders nog iets de lucht in?


                        De andere 3 big bang autoflowers komen ook mooi uit de grond, maar twee van de drie zien er een beetje verschrompeld uit.. Iemand zo een idee wat het kan zijn?


                        Nou had ik nog een laatste vraagje, ik heb 6grote potten besteld laatst, maar er passen er maar 4 in, kan ik ook 2lowryders bij elkaar in een pot doen? Potten zijn 23x23x26



                        Alvast bedankt!


                        Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

                        Comment


                          Re: Micro kweekje amateur!

                          Ik heb het nog nooit iemand zien doen en de pot mag nog wel groter dan.En die misvormingen dat groeit er wel uit.

                          Comment


                            Re: Micro kweekje amateur!

                            De naam lowryder is niet voor niks, dit zit in de soort heb je geen info gelezen over deze soort en hoe hoog ze moeten worden? De lowryder is ontwikkeld om hem laag te houden zodat ze niet zo opvalt als wietplant.
                            Dus gewoon geven wat ze nodig heeft en dan wachten hoe ze reageert..
                            Ze gaat vanzelf bloeien.
                            Gr tuinbroek ps ik begin volgende week woensdag
                            weer.

                            Comment


                              Re: Micro kweekje amateur!

                              Waarom zou je in godsnaam een bloeilamp gebruiken bij de groei? En waarom zou dit bij een autoflower zijn?

                              En je kan wel mooie afmetingen krijgen bij de lr toch als het santa Maria pheno is...
                              En wat verbruikt bij jou het meeste electriciteit je lampen of je verwarming ?
                              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                              Comment


                                Re: Micro kweekje amateur!

                                Oorspronkelijk geplaatst door Nik View Post
                                Waarom zou je in godsnaam een bloeilamp gebruiken bij de groei? En waarom zou dit bij een autoflower zijn?

                                En je kan wel mooie afmetingen krijgen bij de lr toch als het santa Maria pheno is...
                                En wat verbruikt bij jou het meeste electriciteit je lampen of je verwarming ?

                                Comment

                                Bezig...
                                X