Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nerub's Hollands Hope Micro kweekje!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    mooie plantjes heb je daar nerub.
    Lol @ uw doos, vraag me af of dat wel brandveilig is, anders kan mss ook wel zo'n kweekkast/kweekdoos maken

    grtz

    Comment


      #17
      ik vind em mooi hoor!
      het is wel brandveilig want mijn TL buis word nouwlijks warm.

      hier nog ff een foto van me kempzaad plantje! ik heb hem getopt toen hij net zijn 3 vingerige blad af had, daar was hij ong 8 cm groot ofzo, dat was anderhalve week geleden. het leek dat er niks meer zou groeien tot ik vandaag 2 sprietjes naar boven zag komen



      ik hoop dat het een beetje zichtbaar is. (mijn foto camera maakt hele donkere fotos als ik em op micro zet)
      dit was een expirimentje of het plantje nog zou groeien als ik hem in ze begin dagen zou toppen,, het is gelukt!

      Comment


        #18
        ziet er goed uit nerub.

        ik zie dat ge een recyclage homebox gebruikt; is wel chill. in zo een tv doos

        Greetz
        Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
        Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

        sigpic

        Comment


          #19
          (1 dag later)
          vandaag even de 2 grootste plantjes overgepot in grotere potten (ik schat 8 liter)
          maarja komt het volgende probleem.. GROTERE pot en een PLATTE lcd tv doos
          dusja die potten passen er voor geen meter in dus maar een stukje van de doos afgesneden en nu passen ze wel

          Comment


            #20
            met die fotos dat je kemp plantje hebt getopt is veels te vroeg... ze hebben niet eens hun 3e internode bereikt.. ik denk dat die het niet overleeft nu maar voor de rest ziet het er goed uit

            hoe hoog is jouw LV?

            Comment


              #21
              ik weet niet precies hoe hoog mijn LV is... ze groeien als kool dus dat zit wel goed
              en heb kempzaadplantje gaat het wel overleven hoor die nieuwe internode groeit erg goed alleen de blaadjes zijn een beetje verbrand (oops)


              Edit:

              ik besproei me planten nu zo vaak mogelijk en ze vinden het heerlijk ik sproei ook als het licht aanstaat en het lijkt alsof ze alleen maar harder van gaan groeien dus een tip voor iedereen onder Tl

              nog een edit:

              me 1na grootste plantje is van een 1 vingerig blad naar een 7 vingerig blad gegaan en de andere van een naar een 5(?) het is een 3 met 2 kleine sprietjes aan het eind. me grootste plantje heeft gwn een groot 3 vingerig blad en ze 5 vingerige is al 1,5 cm lang ofzo
              Last edited by Nerub; 16 February 2009, 11:29.

              Comment


                #22
                Sorry voor de dubbelpost maar die ander is nu vol genoeg! >>>17-2<<<

                dit zijn ze alle 4 op een rijtje



                Dit is een foto van me grootste:



                foto van de dunne lange:


                en dit is de lange dunne met ze broer/zus:


                ik denk zomaar dat de lange dunne een mannetje is want hij lijkt er verschillend met de rest. de bladeren zijn anders, hij heeft even veel vingers als de rest (5).

                laat even je mening weten als je denkt dat het een mannetje of vrouwtje is

                deze x heb ik de fotos in een lagere kwaliteit gemaakt zodat ze sneller geladen kunnen worden!

                cya!

                Comment


                  #23
                  Hey Nerub, dat zien er gezonde plantjes uit!

                  Het is trouwens geen dubbelpost want je plaatst een update. (Ook zitten er 4 dagen tussen) Met dubbelposts bedoelen we dat je niet meerdere keren achter elkaar post in een topic. (In een korte tijd)

                  Die lange smalle zou idd wel eens een mannetje kunnen zijn, die gaan altijd sneller zodat ze op tijd kunnen bestuiven.

                  Succes ermee!

                  peace

                  Comment


                    #24
                    Plantjes zien er mooi uit, mooi bladgroen.

                    Grtz
                    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                    Comment


                      #25
                      ik denk dat ik ze eerdaags/weekje in bloei ga zetten, tijd en ruimte tekort. ik wil ze graag onder de 60 cm houden zodat ik deze doos nog kan gebruiken. als deze (zaad?) kweek voorbij is dan begint myn buiten kweekje! voor die tijd wil ik mischien nog wat andere buiten soortjes zien te bemachtigen (als iemand intresse in dit soort zou hebben)
                      hoe groot schatten jullie dat deze plant word? hoogte indica/sativa> ras is pure indica.

                      Comment


                        #26
                        Ga je ze toppen?
                        Zo ja, zal de grote nog goed meevallen.
                        Kan niet zeggen hoe groot hij zal worden omdat ik meestal kweek met planten die meer sativa genen bevatten, maar zal idd wel een stuk kleiner worden als het een pure indica is.
                        Grtz
                        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                        Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                        Comment


                          #27
                          mooi, ik zal deze volgen

                          Comment


                            #28
                            ik heb ze sins gister in bloei gezet omdat de dag daarvoor 2 plantjes ineens een stuk gestretched waren! me compacte is nog steeds compact. 1e internode 1 vinger, 2e 7 vingers 3e 7 vingers met 2 kleintjes:p

                            Comment


                              #29
                              ik wil niet lullig doen maar lijkt me sterk dat die bij de 2de internode al 7 vingers heeft, en op de fotos zie ik 3 vingers of 5 (2 kleine).
                              verder zien ze der prima uit

                              Comment


                                #30
                                ik zal even fotoje trekken zo
                                Edit:



                                ze hebben het blijkbaar naar hun zin
                                Last edited by Nerub; 23 February 2009, 19:20.

                                Comment

                                Bezig...
                                X