Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nerub's Hollands Hope Micro kweekje!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    ze zijn super mooi!

    Comment


      #32
      ze staan nu een paar daagies in bloei en merk nog niks..(ookwel te verwachten) nog geen mannetjes te zien!

      wel heb ik een internode met een 4 vingerig blad had ik tog niet opgemerkt maar ziet er best mislukt uit..

      fotos volgen snel!

      Comment


        #33
        Kleine foto update! ze staan nu 3 daagkes in bloei!
        het gekke is dat mijn plantjes nergens naar ruiken, ook niet als ik me neus tussen de bladeren steek. wel als je wat over het steelje wrijft, maakt dat uit?

        hier de pictures:
        groepsfoto!:

        bij deze kun je goed zien dat 2 plantjes ineens 10-15 cm steel tussen hebben gekregen. die groei spurt was in 2 dagen! van een mooi klein plantje tot een lange :


        en me laatste nog mooie plantje:


        ondertussen staan er oonog 5 chili spruiten (al vaker gekweekt) de zaden had ik ooit uit een keuken kruiden mix gehaald. een plantje gegroeid leuke chili pepers eraan(niet normaal heeeeet!!!!!) en die zaden heb ik nu weer herplant en ik heb oknog een cactus stekje staan, die was van men grote cactus afgebroken die beneden staat. En trouwens... ooknog tomaat gezaaid
        ik heb altijd al veel planten gehad en dit jaar is voor het eerst wiet!

        Comment


          #34
          hier zit een echtte tuinman op het forum.

          je zal ze maar beginnen ruiken als ze echt in bloei staan.
          hoever hangt je lamp van je plant af?

          Comment


            #35
            ziet er goed uit
            maar ik kan zien dat je lampen er te ver vanaf zitten want ze gaan strekken

            maar keep it up man
            wel een geinige kweekruimte heb je

            Comment


              #36
              Mijn lamp heeft er altijd 1-2 cm vanaf gehangen maar 2 van die plantjes zijn langs de TL gegroeid en toen te wijnig licht gekregen. daardoor waren ze in 1 dag 10 cm gegroeid (alleen steel). de lamp ging snachts 4 uur aan en ik was pas 3 uur wakker de volgende dag dus ik kon niet chekken of de lamp nog goed hing want zoals je kunt zien waren ze allemaal hetzelfde en nu is er nog 1 compact.

              Comment


                #37
                Slecht nieuws
                mijn zaadkweek voor mijn zomerkweek valt in duigen.
                de topjes beginnen te komen maar ze zien er nog al ballerig uit, sterker nog het zijn trosjes ballen. bij 3 is het duidelijk maar 1 laat het nog niet duidelijk zien (mismaakte plantje)

                hier de foto's:





                wat ik ermee ga doen weet ik nog niet...
                hoelang duurt het voordat mannetjes hun stuifmeel geven?


                groetjes!

                Comment


                  #38
                  dit ga ik zeker volgen ik ga namelijk ook onder 36 watt kweken

                  Comment


                    #39
                    Het zal in ieder geval niet lang meer duren zo te zien aan de foto's

                    Comment


                      #40
                      das wel spijtig, degene die zeker mannelijk zijn zo snel mogelijk weg gooien of appart zetten lijkt mij het beste...

                      Steek rap nog wat zaadjes in de aarde en we zijn weer vertrokken

                      Grtz

                      Comment


                        #41
                        Update!! 10 maart.

                        Vandaag heb ik denk ik een herma en toch nog een vrouwke gespot! ik kan niet wachten tot de zomer want onder 1 TL stretchen ze flink...

                        Foto's:

                        Plantje 1 (man)


                        Plantje 2 (HERMA?!)






                        plantje 3 (vrouwke)


                        Plantje 4 (man)

                        een paar foto's ken ik niet uploaden

                        weet iemand hoe snel mannetjes klaar zijn voor stuifmeel? sommige ballen beginnen al te openen maar er komen groenen spietjes uit ofzo?

                        en kan iemand zeggen of me herma een mannetje is met balhaar of echt een herma?

                        Groetjes

                        PS SORRY VOOR DE GROTE FOTO het is ff wat duidelijker om de haartjes te laten zien!!!!!!!!
                        Last edited by Nerub; 14 May 2009, 19:09.

                        Comment


                          #42
                          de 2de is zeker een herma,de rest gewoon mannen volgens mij!

                          op de 1ste foto zie je precies wel kleine haartjes maar dat zijn geen stampers volgens mij...

                          en het zal van plant tot plant vanaf hangen wanneer het stuifmeel klaar is!

                          grtzzz

                          Comment


                            #43
                            2e idd herma, zonde, de andere zijn manne, op plantje 3 na

                            Comment


                              #44
                              >> dezelfde dag nog

                              ik heb even folie schoteltjes gehangen onder de mannelijke toppen zodat ik alles mooi kan opvangen

                              foto van the little man:

                              Comment


                                #45
                                zo heb k t ook hopelijk SNEL stuifmeel want ik moet mijne nog bevruchte ,,



                                mss komt je plant hierdoor eerder klaar (a) (heb t wel beetje beschaafd gehoude (A))

                                Goed dat je een gehandicapt vrouwtje heb, word ook maar zaadjes denk k?

                                maar damn, jou herma, dikke harige balle gewoon om van te kotse xD

                                greetz

                                Comment

                                Bezig...
                                X