Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste binnen kweek micro 2x 75watt T-neon

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste binnen kweek micro 2x 75watt T-neon

@QNQ Wil uiteraard niet vervelend doen, maar het is geen antwoord op mijn vragen

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Kan dus geen kwaad...

Comment

Mooi ziet er top uit en ze groeien zo te zien zeer snel
      Verstuurd van mijn GT-I8150 met Tapatalk

Comment

Maakt niet uit dat je blaadje tussen de potten heeft gezeten. Ik heb wel eens gehad dat ik er perrongelijk een stuk je er afschuurde.
        In de natuur gebeurd dit natuurlijk ook wel.

Niet te veel druk maken, deed ik ook in het begin
        Maar ze zien er wel erg mooi uit, veel succes.

Comment

Ok thnx!
          Ik had zelf ook de redenatie zoals natuur maar Op de 1 of andere manier ben je gauw bezorgd.
          je wil het toch graag goed doen.. Zal vanaaf weer wat foto's plaatsen. Ze gaan aardig lekker alleen gaat de somango toch wel wat harder terwijl er minder sativa inzit..

Comment

Alvast een begin gemaakt met de gaten maar kreeg visite dus heb het moeten onderbreken. Maar toch even foto's zoals beloofd

Ook heb ik die nieuwe fan erin gezet en de oude eruit gehaald. Vind dit kleinere fannetjes wel ideaal.. Gelijk wat bevestigingen gemaakt om deze aan te "knijpen".
            Attached Files

Comment

Nice, beetje verse lucht erbij altijd goed. Maar ik weet niet of die sativa harder moet groeien, alleen op het moment dat je je lamp op 12/12 zet groeit die nog een stuk door. Dus misschien juist wel goed dat ie ander nu harder gaat.

Maar naar mijn idee ziet het er allemaal goed uit.
              Grow bitch! Grow!

Comment

Staan er wel mooi bij? Ga je toppen?
                Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                Jack Herer in scrog
                The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

@ giel. Zou mooi wezen als compensatie

@jackthebass. Het is De bedoeling om ze te gaan toppen. Wanneer zou verstandig zijn?

verder misschien niet geheel onbelangrijk om te melden.. Zo Kwam ik gister avond een half uur nadat het licht uit hoort te zijn erachter dat de tijdklok het had begeven. ..Gauw een andere erop gezet uiteraard.
                  maar ik gebruik dus een gewone tijdschakelaar van de action. Voor 150 watt tl zou dat toch moeten kunnen?

Comment

Ik gebruik ook gewone tijdschakelaar van Action, gebruik ook 2x75 watt tneon. Na hoeveel tijd heeft jouw schakelaar het begeven?

Greetz LD

Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk

Comment

Die tijdschakelaars gaan idd wel snel kapot, ik gebruik ene van de Hubo voor m'n 4x55w gaat nu wel al een tijdje mee. Maar wil je safe spelen koop een DAVIN12 tijdschakelklok met relais.

Toppen doe ik meestal aan de 4 of 5de internode, de eerste zijtakken snij ik meestal weg omdat hier toch niet echt veel aangroeit... Maar het hangt beetje af van de grote van je ruimte, het soortje, etc... je kan ook nog gaan knakken, LST, scroggen....
                      Toppen doe je ook best wanneer het licht aangaat, plantje heeft dan een hele dag om te herstellen...
                      Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                      Jack Herer in scrog
                      The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

Klote van die schakelaar man!!!!Verder zien je plantjes er goed uit!!!!!Zie dat je ook luchtgaten hebt geboord!!!Goed bezig.....Ik kom snel kijken!!!!grz Bompe1981

Last edited by Bompe1981; 8 September 2014, 00:22.

Comment

1e foto.... Ik heb de powerflower op dezelfde hoogte staan. Hier stonden ze ff naast elkaar op dienblad ivm bewatering.

Ook zit ik bijna elke dag wel even aan de pot ( dit om te voelen hoe zwaar ivm water geven) en heb ik gaten geboord terwijl de planten nog in de kast onder de lamp stonden.
                          dus is het nou stress of voedingstekort.. Of wat anders...

@ little dwarf

De schakelaar heeft het overigens begeven na 4 weken hierop aangesloten te zijn. Daarvoor is deze eerder in gebruik geweest dus zou niet kunnen zeggen hoelang deze is meegegaan helaas. Er zit nu een nieuwe op dus kunnen we dit gelijk even testen.
                          Attached Files

Comment

Grow bitch! Grow!

Comment

Plantjes groeien goed!
                              Te weinig of teveel water kunnen de bladeren hangen! Hoeveel liter pot is het waar ze nu in staan, zo te zien is ook tijd om te overpotten! Als bladeren over pot komen is best te overpotten anders gaat die niet echt groter worden.. De gele bladeren kan ook zijn teveel of te weinig water en heb je al voeding gebruikt misschien? Welke aarde gebruik je?

Greetz LittleDwarf

Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk

Comment

Voedingstekort - Aardetekort - te droog.

Dat lijken me opties om uit te kiezen.
                                Zo te zien heb je ze allemaal.

Potten mogen tot de rand gevuld worden.
                                Als we een topic hadden met meest nutteloze dingen dan stond "je potten tot de helft vullen" in de top 10.

* Excuseer mijn ergernis, maar dit wordt al jaren verteld op JD, en nog steeds zie je mensen met halfgevulde potjes en halfdooie planten erin.
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                                X