Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweek royal queen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: kweek royal queen

Top QNQ,

Dat vind ik een goed idee.
    Ik laat ze even wat opdrogen en dan probeer ik ze er even uit te halen en wat aarde toe te voegen.

Ik zal dan ook door gaan met groei voeding geven eens in de 3 dagen. Wat ik nu ook doe. 5ml op 1 liter water.

thankssss.

Comment

Hier weer een update.De plantjes gaan nog steeds lekker snel. Ik heb er meer aarde in moeten doen aangezien de eerste dikke witte wortels al boven de grond uit kwamen.Verder wordt het al een leuk bladerdek tegen het scrognet aan. Nu hopen dat er zich mooie toppen gaan ontwikkelen.Ik probeer vanavond nog mooie foto's te uploade.Zo ver weer even genoeg

Comment

Hallo mensen.

Een vraag van mijn kant.
        Ik zag dat de temp in het hokje wel heel laag werd nadat de lamp een paar uur uit stond.
        Hoe zou ik dit op kunnen lossen. Ik heb weinig ruimte over.

Groeten

Comment

verwarmingsmatje erin (die komt onder de plantenpotten) met een tijdschakelaar voor de donkere uurtjes.

Comment

Bedankt Hungry_Beaver,

Ik ben inderdaad aan het kijken naar een verwarmingsmatje ook heb ik gelezen over warmte lampen die geen licht geven.
            Ik denk dat ik die morgen of vandaag nog op ga halen.

Vanavond komen er weer een paar foto's.

Groeten.

Comment

Hallo iedereen,

Ik heb weer een aantal foto's gemaakt. (We zitten nu in dag 5 van de 12/12 cyclus)
              Wel heb ik een vraag, op de hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft.
              Plantje 2 krijgt zeer lange bladstengels, de andere twee plantjes staan mooi in het blad en dicht op de stam. Plant 2 heeft zulke lange blad stengels dat zij de overige plantjes een beetje in de weg gaat zitten.

Hier wat foto's
              Plant 1.
              Plant 1.png

Plant 2.
              Plant 2.png

Plant 2..png

Plant 3.
              Plant 3.png

Alle drie.
              Alle drie.png

Eind deze week weer een update.
              Fijne avond allemaal en smoke ze.
              Last edited by ddj; 9 December 2014, 11:12.

Comment

Dat is nou eenmaal zo. Niet afknippen he! Er kunnen dan schimmels ongezien de stam intrekken.

Comment

ziet er toch allemaal mooi uit en als je takjes hebt die je andere plant in de weg zitten kun je ze er wel een beetje langs begeleiden denk ik toch? idd niet afknippen zoals weedfan zegt dan krijg je ongewenste problemen misschien, en ik zou voor de duidelijkheid van je verslag het stukje (we zitten op dag 5 bloei) even veranderen in dag 5 van de 12/12 cyclus want ik zie nog geen pruikjes en dus is de echte bloei nog niet begonnen. maar je planten zien er mooi groen uit en die toppen zullen niet zo lang meer op zich laten wachten denk ik zo lekker verder gaan zoals je nu gaat zou ik zeggen.
                  had je trouwens nog wat aan de temperatuur kunnen doen d.m.v. warmtemat o.i.d?

nou sterkte ermee en ben benieuwd hoe je kweekje verder loopt. Succes!
                  Grtz Bigbuds
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

Dankjewel Weedfan en Ilkiebigbuds,

Maar goed dat jullie laten weten dat ik ze niet moet afknippen. Ik zat er aan te denken om ze af te knippen.
                    Ik begeleid ze nu wel gewoon langs elkaar en laat ze mooi gaan.

Ik zou de bloei inderdaad veranderen in 5 dagen 12/12 cyclus.

En ik heb de verwarming wat omhoog gegooid in de kamer waar de plantjes staan. Het wordt nu minimaal 18 graden.
                    Ik wil de plantjes nu zo veel mogelijk met rust laten maar ik ga wel een warmte matje kopen die kosten ook bijna niets, thermostaat is nog een beetje prijzig maar goed de hobby mag wel wat kosten.

Alvast bedankt voor jullie snelle reactie.

Groeten

Comment

Ja het is een leuke hobby. Ik merk zelf ook dat ik sinds ik hier mee bezig ben ook beter zorg voor de (gewone) plantjes. Meer respect voor planten, en je leert weer veel over hoe planten in elkaar steken en wat belangrijk voor planten is. De hobby is best duur ja. Niet zo duur als paardrijden of golf, maar voor een student als ik is het best wel veel geld wat je voor een tentje en stroom enzo apart moet zetten. Maarja, in de shop is het ook duur. En dit is veel leuker!

Comment

Zeker mee eens Weedfan,

Ik ben zelf ook nog student, nu scheelt het weer dat ik bijna ben afgestudeerd dus veel aan het werk ben, maar zoals je zegt het is gewoon te leuk. En het is inderdaad goedkoper dan dat je je wietje in de shop moeten halen.

Smoke ze Weedfan en suc6 met de kweek.

Comment

Het zelfde toegewenst! Succes verder met je studie.

Comment

Dankje weedfan,

Zo vandaag weer even flink met de dames bezig geweest. Ik heb het blad even goed behandeld. Ik heb in de potten wat extra aarde gedaan. De potten zitten helemaal vol met wortels. Ik probeerde me vinger even in de aarde te drukken om te kijken hoe nat ze staan. ik kon me vinger niet eens in de aarde drukken zo vol met wortels.

De plantjes beginnen ook al lekker te ruiken. Morgen weer wat foto's.

Comment

Hoi, je moet pas voeding gaan geven vanaf een week of 3/4 dan zijn ze ongeveer 15cm hoog en dan in een grote kas zetten!
                              Als je de plantje nu gepoot heb in zaai/strekgrens is het niet nodig om wortelstimulator toe te voegen dat zit al de grond. Hoop dat ik je heb kunnen helpen

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

Je kan echt wel een beetje wortelstimulator toevoegen hoor. En na 1,5 week kann je al rustig beginnen met voeren. Licht natuurlijk ook aan de grond. Als je guana hebt dan duurt het wel ff voor je begint.

Comment

Bezig...
                                X