Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1 x SUPER SILVER HAZE [STEALTH]

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1 x SUPER SILVER HAZE [STEALTH]

Lekker plantje! Deze volg ik.

Comment

Leuk @ joao420
      #thugz lv met licht aan is 35%
      Lijkt me toch laag genoeg?

Comment

Weer even een video update
        ik tel een 15tal grotere toppen tussen de 5-8 cm, en eentje achteraan links die al aan de 10cm zit.
        Zit ik op schema ? nog nooit ssh gedaan en weet dus niet of dit normaal aantal toppen zijn? en of ze al groter moeten zijn?

Zet de video best in 720HD, dan zie je wat meer detail.

Greets
        graag feedback !

Comment

Heb vorige week het 'bluemat' automatisch irrigatiesysteem besteld en toegekregen(met pasen op vakantie) . Geinstalleerd en werkt perfect! Nu heb ik dit enkel nog met gewoon water getest. Kan dit ook met voeding? Men vraag is dus als volgt : kan ik de mengeling van water+ bloeivoeding in een emmer(10liter) gedurende 8 dagen zo laten staan? Gaat de voeding niet slecht worden ?

Comment

Bij mij (aptus) 3 dagen, daarna klontert het en verstopt het systeem.

verstuurd mee mn Sonix Ksperia

Comment

Gebruik hydrovoeding als je persé via de Blumats wil voeden.

Heb je een aquarium ?
              Ik hoor vanalles bubbelen.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Of waterpijp?

verstuurd mee mn Sonix Ksperia

Comment

@QnQ jep aquarium 450 litertjes

Ik ga dan gewoon vlak voor ik vertrek 1,5liter (water+voeding) geven.
                  En de rest van de week gwn water via de blumat.

Wel wat schrik om de plant een goede week helemaal alleen te laten...
                  Een livestream met arduino irrigatie systeem zou wel handig zijn. :p

Comment

Sindsvandaag merk ik dat enkele bladeren geel uitslaan.? Is dit normaal nu het einde in zicht is? Of is er iets aan de hand?

Comment

Waar ?
                      Bovenkant, onderkant, zijkant, achterkant, voorkant, of gele vlekken, gele randjes, gele wolkjes, gele stipjes, gele streepjes ..
                      Alles heeft 'n verschillende oorzaak.
                      De plaats op de plant zorgt ook voor verschillende conclusies, zit het bovenin, onderin, halverwege, oud blad, nieuw blad ..
                      Daarom vragen we altijd duidelijke -zonder hps- foto's van de problemen als iemand denkt iets te zien.
                      Welke voeding geef je en hoeveel ?
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

ik gebruik Terra Florres (7ml op 1,5 liter water) voeding.

IMG_0036.jpgIMG_0037.jpgIMG_0035.jpg

Comment

bump.. iemand die weet waarom mijn bladeren zo geel zijn geworden?

Comment

Hey man. Allereerst, mooi plantje !

Je gebruikt terra flores zei je; ongeveer 5 mL/L

Je opstelling lijkt erg op mijn laatste kweek-poging (https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...rn-Light/page3). Een Northern Light ScrOG'je en ook ongeveer 5ml /L Terra flores aan voeding.

Ik kreeg hetzelfde plaatje: verbrande bladpuntjes, maar ook gele bladeren vanaf onder. Bij mijn kweek zijn uiteindelijk alle bladeren vergeeld, verdord en uitgevallen, en hierdoor is de kweek mislukt.

Ik heb het idee dat de NPK verhouding van Terra Flores relatief te weinig stikstof bevat (N) voor een indoor ScrOG en relatief veel P,K wat dan weer de gele bladpuntjes puntjes veroorzaakt.

Inmiddels ben ik een nieuw ScrOG kweekje gestart en ga nu Algron grow gebruiken om het struikje van voldoende stikstof te voorzien. Ik zou jou dat ook aanraden, anders krijg je misschien dezelfde ellende als bij mij gebeurd is

M'n volgende kweek krijgt ook koffiedrap door de potgrond heen. Dit schijnt voor een slow-release van stokstof te zorgen.

Comment

Misschien een overbodige vraag, maar schud je wel goed met je fles voeding voordat je het voedingswater mengt?

een stikstof tekort is het niet naar mijn mening, dit veroorzaakt juist verbrande bladpunten en die had je een week geleden ook al dus daar zou ik me niet druk om maken. zou eerder wat minder voeding geven of een ander merk proberen.

Ik heb in elk geval nog nooit extra stikstof toegevoegd naast de standaard bloeivoeding tijdens de bloei.

Ga je meer stikstof geven worden de bladpunten erger en verzuur je de bodem en verhoog je de Ec waarde in de bodem alleen maar meer, wat vervolgens de voedingsopname ook niet ten goede komt. Tijdens de bloeifase heeft de plant er gewoon niet zoveel meer van nodig.
                              Groen blad is leuk maar je toppen moeten gewoon groeien nu, dat je top op de 2e foto een bruin helmpje op heeft klopt dus naar mijn mening ook niet, daar heb je juist doorgaans veel uitbreiding, dwz jong groen plant materiaal. Gelukkig heb je dit niet bij elke top maar dit zou mij persoonlijk meer zorgen baren dan een paar bladverkleuringen.

wat ik verder nog zie is wat bladchlorose op foto 3 linksonderin (het oude blad) als dat verergerd (dus als je dit bij meer oudere bladeren gaat zien) kun je hiervoor magnesium toevoegen. rond week 5/6 bloei ofzo zie je dit doorgaans verergeren dus dat zou ik even goed in de gaten houden.

succes met het bladprobleem in elk geval, hopelijk kom je eruit.

Comment

1 x SUPER SILVER HAZE [STEALTH]

Bedankt voor de uitgebreide tips. Ik ga nu even enkel water geven. Ik ben net 8 weken aan de bloei (12/12) bezig.
                                Als je de kast opendoet is de reuk wel fantastisch. Zo intens :p

Waar ik ineens aan denk.. Vlak voor de blad problemen begonnen heeft iemand die mee voor de plant zorgt. Er 2 flesjes drinkwater in gegoten ipv het normale kraanwater. Kan dit mss de aanleiding zijn?

Comment

Bezig...
                                X