Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Micro kweek spaarlampen met northern light autoflower

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Micro kweek spaarlampen met northern light autoflower

hoi hoooi,

hoe is het met de dames? ze zullen rond deze tijd wel wat verbetering
    moeten laten doorschijnen. ik ben benieuwd.

Comment

Heey allemaal, sorry voor de late reactie,
      Ik heb haar 3 weken geleden omgedaan. Ze zag er niet meer uit, ze was bijna helemaal geel en kreeg steeds meer dorre bladeren. Toch ben ik zeer tevreden over de opbrengst en kwaliteit voor mijn eerste keer (en ondanks het een beetje fout gegaan is haha :p ). Ik heb de toppen ongeveer 2 weken in mijn hokje laten drogen en heb ze nu in weckpotten gedaan. Ze beginnen steeds lekkerder te ruiken. Als ik binnenkort een weegschaal heb zal ik het even wegen. Het andere plantje wat ik uit mijn hokje gehaald heb wegens plaats gebrek, had ik buiten neer gezet en deze is ook nog vrij goed gelukt deze is vorige week omgedaan. Ben erg benieuwd hoe die rookt hier een foto ervan.
      Last edited by Smoke3600; 16 June 2015, 20:23.

Comment

mooi dat je er iets te genieten aan over hebt gehouden, volgende keer
        de helft aan voeding geven. dat scheelt en geld, en minder gemartelde dames
        en op de kop toe zal je opbrengst verbeteren.

volgende keer een goede keuze maken en voorbereiden hoe je het toe gaat passen
        wat betreft voeding lijkt mij je verbeter puntje voor de komende spruit.

probeer erachter te komen (lezen, uitzoeken en opzoeken) hoe je meer bloemkelken (calyx)
        en minder blad kunt krijgen.

maar vriend, al met al heb je een mooi rookwaar bemachtigd. ik wens je veel plezier en rust
        met het cremeren van je dames.

groetjes

Comment

Bezig...
        X