Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spliff Blueberry en Nirvana Indica Aurora. Vanaf Bloei.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Spliff Blueberry en Nirvana Indica Aurora. Vanaf Bloei.

    Korting op 420shop
    Hallo beste mensen,

    Ik had besloten nog een klein kweekje te doen voordat ik buiten aan de slag ga, na een periode van voorgroeien en een paar stekjes maken heb ik de volgende 2 planten onder mijn 150Watt HPS op 12/12 gezet.

    1x Spliff - Blueberry, zal op korte termijn wel voorbloei laten zien.
    1x Nirvana seeds - Indica Aurora, deze staat al in de bloei

    Helaas zit er wel alweer meteen trips in mijn kastje. Dit ga ik hopelijk oplossen met wat lieveheersbeestjes, als ik geluk heb vind ik er nog een paar, anders ga ik er maar weer bestellen. Ik had mij namelijk voorgenomen om vanaf dit jaar geen gif meer te gaan gebruiken.



    Zal vanavond wel eens wat foto's knippen. Hopelijk is er dan wat meer te zien.
    Deze foto is van een paar dagen geleden.

    Greetz

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.


    toplaag met guano toegevoegd en bewaterd, lijkt natter dan t is, heb er basicly een zeiknatte toplaag op gegooid, zakt wel weg.

    De aurora gaat goed

    Blueberry, vrij hoog sativa gehalte.


    Helaas, die zal t niet meer doen.
    heb nog 2 ladybugs gevonden, maar ik doe bij voorkeur de aziatische varianten in het kastje.

    De aziatische lieveheersbeestjes vreten elkaar op bij gebrek aan eten en is eigenlijk niet zo nuttig als je wil dat ze jaarlijks in grote aantallen overwinteren. Deze aziaten zijn te herkennen aan M vormige vlekken op hun halsschild (google t maar als je t wil zien) als het halsschild en de M beide zwart zijn kun je het nog aan de stippen zien, die zijn vlekkerig als een spetter verf, bij de inheemse zijn de stippen mooi rond


    nog een church die maanden stil stond, extreem stressbestendig, begint nog best aardig te bloeien ook.

    En de ruderalis man, die church mag ie in elk geval ook overheen, dat beetje fluff is verder de moeite toch niet.
    stuifmeel komt er elk moment uit denk ik, ben benieuwd.

    Dat was m wel weer even denk ik.
    Last edited by Hungry_Beaver; 16 April 2015, 18:14.

    #2
    Re: Spliff Blueberry en Nirvana Indica Aurora. Vanaf Bloei.



    alleen even een snelle foto, ik wist dat ik ze water moest gaan geven, en zo was het ook.
    de berry lijkt mooi in de bloei over te gaan, vult t rekje mooi aan in die paar dagen.

    grtz.

    Comment


      #3
      Re: Spliff Blueberry en Nirvana Indica Aurora. Vanaf Bloei.

      Ik zou dat snoer wel weg halen uit je hok! Weet niet waar dat voor is? Maar je planten staan er zeker mooi bij! [emoji3]

      Greetz,

      xslt66x


      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

      Comment


        #4
        Re: Spliff Blueberry en Nirvana Indica Aurora. Vanaf Bloei.

        standaard hang ik plakkaarten in m'n hokje tegen ongedierte
        afgelopen 2 kweekjes zonder ongedierte doorgekomen
        daarvoor had ik ook vaak last van ongedierte
        het is zeer belangrijk dat de ruimte waar je kastje instaat schoon is en dat je hokje/kastje/tentje steriel is anders blijf je last houden/krijgen van ongedierte
        ik heb de hele kamer ontsmet 'nhalf jaar geleden en met dettol de zaak bespoten omdat ik er niet vanaf kwam.
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment


          #5
          Re: Spliff Blueberry en Nirvana Indica Aurora. Vanaf Bloei.

          @xslt66x
          Dat snoer is voor de front fan, gebeurd niks mee, is slechts 12 volt. wou deze eerst vastplakken maar vind t prettig als ik makkelijk aanpassingen kan doen aan de kast.
          Als ik deze weg zou halen gaat de temp over de 30.

          @ Angel, je hebt helemaal gelijk, het is laksheid en drukte waardoor ik dat soort dingen doorgaans skip. of niet goed genoeg doe.
          Wel heb ik een 100tal ladybugs buiten gevonden, heb er 20 ofzo meegenomen in een drinkflesje. ze waren al aan t paren dus wellicht leggen ze nog eitjes ook.
          Hopelijk baat t, na dit kweekje zal ik t hok eens reinigen. dan gaat ie toch weer even op non aktief tot t najaar.

          Comment


            #6
            Re: Spliff Blueberry en Nirvana Indica Aurora. Vanaf Bloei.

            Gaat nog steeds goed. moest even checken of ze nat genoeg stonden. heb t vrij druk dus soms zit ik op t randje met op tijd water geven. Doet ze wel goed verder!



            de beestjes nemen het hokje dusver ook nog niet over. heb er weer 1 lieveheerstbeest in t kastje bijgestopt, verwacht niet dat die t lang overleven in zon kastje maar elke trips die ze opeten is er weer 1 minder.

            Ze krijgen nog geen voeding aangezien er wel genoeg in de bodem zit. de toplaag batguano bevat de nodige extra fosfor voor de bloei. blad ziet er ook mooi glanzend uit dus het is vooralsnog prima zo.

            Greetz

            Comment


              #7
              Re: Spliff Blueberry en Nirvana Indica Aurora. Vanaf Bloei.

              nog wat foto's (met fugly hps licht helaas)


              foto's van gisteren, nadat ik de scrog wat gefixed had, de blueberry ging me wat te hoog.


              Foto's van zojuist, zie wel dat de timestamp niet klopt, de klok op de camera stond een uur verkeerd.
              Die aurora stelt dusver niet teleur. Aardig productief bezig.

              Comment


                #8
                Re: Spliff Blueberry en Nirvana Indica Aurora. Vanaf Bloei.

                Die dames gaan lekker beaver! Mooie donkere bladeren
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

                Comment


                  #9
                  Re: Spliff Blueberry en Nirvana Indica Aurora. Vanaf Bloei.

                  Thanks de blueberry heeft nu ook pruikjes, die mag ik ook gaan aftellen.
                  Misschien tijd voor een klein beetje bloeivoeding. ze stonden weer wat droog, dus ze hebben een klein beetje water gehad maar t meeste liep zo langs de guano af de potten uit lol.. over een uurtje krijgen ze wel 2ml plagron terra bloom op een liter water, maar eerst ff langs de shop

                  edit
                  Shop was te vroeg dicht.. dan hou ik men geld wel in de pocket. Wel jammer, had wel zin in een jointje of 2.
                  Plantjes krijgen dan ook gewoon water. ik niks lekkers, plantjes ook niks lekkers.
                  Last edited by Hungry_Beaver; 25 March 2015, 21:40.

                  Comment


                    #10
                    Re: Spliff Blueberry en Nirvana Indica Aurora. Vanaf Bloei.

                    weer geen foto's, dit weekend zal het wel lukken er wat te nemen zonder de hps aan.

                    wel wat foto's van de ruderalis indica's die voorheen in de hps kast stonden.
                    voor de mensen zijn die het "omgebouwde ladekast" topic gevolgd hebben, de rejects leven nog

                    de man was met het verpotten wat gehavend kwa wortels en gaat langzaam toch een keer dood straks denk ik.

                    echter de andere 2, nog onbekend geslacht zijn in de groei gebleven en hebben zich goed gevestigd, deze staan samen in een pot en hebben bij het verpotten geen extreem beschadigde wortels opgelopen:

                    vind ze er mooi bij staan, ze krijgen slechts enkele uren direct licht vandaar dat het wat gestrekt is.
                    nog wel wat trips sporen maar zag niet echt wat zitten, neem aan dat de lieveheersbeestjes hun werk gedaan hebben wat deze 2 betreft.

                    en dan heb ik nog die church, was nooit mooi genoeg om te blijven en is meerdere malen van lichtregime/kastje gewisseld met als gevolg dat ze achter de raam eindigde afgelopen winter, vervolgens stond ze god weet hoelang stil.
                    nu is het dit

                    bestoven door de indica/ruderalis en ik meende net te zien dat ze wat zaden aan het maken is.
                    de indica/ruderalis man stond er nu constant langs dus ik neem aan dat ze intussen volledig bestoven is.
                    het topje met het vloeitje is als eerste bestoven, dit heb ik handmatig gedaan daar wat stuifmeel op een vloeitje te kloppen en dit over de top heen te wrijven.

                    Comment


                      #11
                      Re: Spliff Blueberry en Nirvana Indica Aurora. Vanaf Bloei.

                      Ziet er goed uit

                      Comment


                        #12
                        Re: Spliff Blueberry en Nirvana Indica Aurora. Vanaf Bloei.

                        Ziet er goed uit
                        Ik lees nu al een dikke 20 posten van je met "ziet er goed uit" Dit zou je ook gewoon stilletjes in je hooft kunnen denken. Het voegt namelijk helemaal niks toe als je dit telkens post.

                        Comment


                          #13
                          Re: Spliff Blueberry en Nirvana Indica Aurora. Vanaf Bloei.

                          De "ziet er goed uit" posts voegen inderdaad niet zoveel toe, dat ben ik met je eens.
                          Maakt de threads ook onnodig lang.

                          anyway, dusver grijp ik er telkens naast om foto's zonder hps te maken ivm met algemene drukte, maar ik vind het wel tijd voor een update.
                          dus maar weer wat hps foto's

                          de blueberry is uitgestrekt inmiddels, heb zojuist nog een vertakking iets omlaag gebonden maar vooralsnog gaat het goed.
                          heb nog een enkele keer wat aan de late kant water gegeven en inmiddels ook een paar keer wat voeding gegeven. (plagron terra bloom nog altijd).

                          Achteraf gezien zijn het wel echt waardeloze foto's, ik post ze alsnog even maar ik moet echt even een verzorgdagje inplannen en de dode bladeren opruimen en dan ook even aandachtiger foto's maken etc..
                          Al met al moet ik wel zeggen dat de vraatsporen me wel nog altijd reuze meevallen. ga er niet vanuit dat de trips vanzelf opbokt en kwa verzorging doe ik eigenlijk op water geven na de laatste tijd niks..



                          Heb ook besloten de man op te ruimen, die staat uiteraard appart van de dames en ik ga nooit op dezelfde dag bij beide planten kijken en houd deuren goed gesloten maar hij blijft een risico en ik heb zen sperma toch al in de vriezer liggen wat dat betreft..

                          Comment


                            #14
                            Re: Spliff Blueberry en Nirvana Indica Aurora. Vanaf Bloei.

                            zo dan, ff snel wat water geven omdat ze anders vanavond weer slap hangen..
                            meteen ook even snel groene foto's dus.

                            omdat het snel moest zijn de foto's niet perfect maar er is toch wel wat op te zien dacht ik zo ^_^

                            Comment


                              #15
                              Re: Spliff Blueberry en Nirvana Indica Aurora. Vanaf Bloei.

                              Ze zien er mooi groen uit! Welke is die rechtse?
                              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

                              Comment

                              Bezig...
                              X