Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spliff Blueberry en Nirvana Indica Aurora. Vanaf Bloei.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Spliff Blueberry en Nirvana Indica Aurora. Vanaf Bloei.

    Thanx! Rechts is de indica aurora van nirvana seeds, die is lekker bezig

    Comment


      #17
      Re: Spliff Blueberry en Nirvana Indica Aurora. Vanaf Bloei.

      mooi bezig

      Comment


        #18
        Re: Spliff Blueberry en Nirvana Indica Aurora. Vanaf Bloei.



        nice fluff dus, en ziet er niet uit alsof die aurora al klaar is met groeien
        De berry vult het kastje nu behoorlijk, maar zodra de aurora om gaat krijgt de ze meer ruimte voor de laatste weekjes bloei.

        Jammer dat ik de bodemverbeteraar verhoudingen niet genoteerd heb. de voeding is puik geregeld dusver.
        Gelukkig weet ik wel ongeveer wat ik gedaan had natuurlijk.

        De Aurora krijgt in elk geval nu pk13/14 mee, bloeivoeding kregen ze nu al een goede week ofzo.

        Comment


          #19
          Re: Spliff Blueberry en Nirvana Indica Aurora. Vanaf Bloei.

          De bestoven church heeft hier een daar een tros bananen, nadat de zaadontwikkeling al van start was gegaan dus.
          geen idee of dit nadelig kan zijn voor het reeds gemaakte zaad? mij lijkt dat het niet zo'n probleem moet zijn.
          Het zijn in elk geval stressballen geweest, geen full on herma ofzo

          ziet er verder wel goed uit, nog even af laten rijpen en dan kijken of er wat uit komt.


          de eerste foto in het midden zit zo'n trosje

          Comment


            #20
            Re: Spliff Blueberry en Nirvana Indica Aurora. Vanaf Bloei.

            Ziet er toch wel als herma uit ?
            Stressballen krijg je meestal op de plek van de stress, niet midden in een top, dacht ik ?
            (want dan heb je herma-zaad)
            Zekerheid heb je als je hierna die zaden plant en kijkt wat er gebeurt als je ze een beetje plaagt.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #21
              Re: Spliff Blueberry en Nirvana Indica Aurora. Vanaf Bloei.

              de vraag is dan eigenlijk of de zaden van de eerste bestuiving hierdoor nog beinvloed worden, ze zou dan vrij recentelijk herma geworden moeten zijn, waarschijnlijk nadat ze volledig bestoven was, de dagen worden ook steeds langer dus ik sta er verder niet van te kijken dat ze wat loopt te stressen.
              waar de herma verschijnselen opduiken heb ik geen kaas van gegeten, dacht dat je bij een herma veel meer bananen kreeg, maar dan zal ik dat verkeerd gedacht hebben

              kan straks wel wat zaden ontkiemen, vrij snel op 12/12 zetten en dan na de voorbloei wat met de lichturen gaan kloten.
              heb nog ergens een tijdschakelaar waar je per dag verschillende tijden in kan stellen.

              Zou het wel leuk vinden als er wat bruikbaar zaad vanaf komt,
              anders maakt t eigenlijk nog niet uit, t was tenslotte al een reject plantje, ze heeft t toch nog fftjes leuk gedaan achter de raam.
              we zullen het nog gaan zien wat t wordt

              Comment


                #22
                Re: Spliff Blueberry en Nirvana Indica Aurora. Vanaf Bloei.

                paar hps foto's.



                nog wat blad van de blueberry verwijderd voor de lichtverdeling/luchtstroom.
                de aurora schiet nu op heeft nog 2 x voeding meegehad deze week, nu maar eens met spoelen beginnen.
                de blueberry krijgt nog wel voeding aangezien deze later klaar zal zijn.

                de zadenplant is intussen om.

                Comment


                  #23
                  Re: Spliff Blueberry en Nirvana Indica Aurora. Vanaf Bloei.


                  net voor de lamp genomen, was eens op tijd weer.
                  de aurora moet nog een week, misschien iets meer.

                  Comment


                    #24
                    Re: Spliff Blueberry en Nirvana Indica Aurora. Vanaf Bloei.

                    Lekkere toppen! Mooi wit
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

                    Comment


                      #25
                      Re: Spliff Blueberry en Nirvana Indica Aurora. Vanaf Bloei.

                      Mogen nog wat dikker, wou al gaan spoelen maar ik denk dat nog een weekje voeding wel een goede zaak is.
                      Ze wil absoluut meer kalium.

                      wel leuk op de 2e foto (helemaal rechts), zo'n vergeeld blad met paars tussen de nerven

                      Comment


                        #26
                        Re: Spliff Blueberry en Nirvana Indica Aurora. Vanaf Bloei.



                        De aurora krijgt vanaf afgelopen vrijdag alleen nog water, ze is nog lekker aan het zwellen en het einde komt nu dan toch in zicht.
                        Trichomen heb ik nog niet echt heel goed naar gekeken, er was wel wat amber te zien. ze begint het blad nu ook goed leeg te trekken.
                        Ook steeds meer bladeren met paarse verkleuringen tussen de nerven her en der.

                        Dat de pistels zo wit blijven eind bloei is schijnbaar normaal bij deze dus daar moet ik me ook weer niet blind op staren.
                        ze zit in week 9 nu dus ik zal over een paar dagen de buds/trichomen nog eens nader bekijken. Met een beetje mazzel kan ik haar dan deze week nog omhakken.
                        Begin al ongeduldig te worden enzo

                        Ik wil zowiezo graag de blueberry ook wat meer ruimte geven en ik had nog een zaadje ontkiemd van de church x indica ruderalis om te kijken wat die doet.
                        Zodra de aurora eruit gaat mag die er ook in, meteen op 12/12 dus, ze is nu een paar dagen boven en staat nu in een pot van een liter of 4/5 in de cocos op de vensterbank.
                        kwa voeding heb ik hiervoor nog cocos a+b voeding van plagron staan en citroenzuur om af te zuren.
                        wat ermee gebeurd zodra de blueberry klaar is is nog de vraag, maar ik verwacht er vooral niet teveel van. (het is maar een tester)

                        Greetz

                        Comment


                          #27
                          Re: Spliff Blueberry en Nirvana Indica Aurora. Vanaf Bloei.

                          90% milky atm, rest clear.
                          ze krijgt nog een halve tot 1 week dan gaat ze om. Als t echt gaat jeuken gaat ze zondag om, maar beter weten zegt volgende week.
                          kwa "spoelen" zit t wel snor
                          Last edited by Hungry_Beaver; 16 May 2015, 19:49.

                          Comment


                            #28
                            Re: Spliff Blueberry en Nirvana Indica Aurora. Vanaf Bloei.

                            Een week geleden ging je nog voeding geven, dus qua spoelen zit het nog niet snor, toch ?
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #29
                              Re: Spliff Blueberry en Nirvana Indica Aurora. Vanaf Bloei.

                              dat is een week geleden en de schaar zit er toch nog niet in?
                              Edit: negatieve nadruk zeg

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              Ik post hier mijn werkwijzen en mijn bevindingen, niet omdat ik t allemaal perfect probeer te doen. nee omdat ik het leuk vind om mijn plantjes hun progressie bij te houden en ze in hun ontwikkeling op verschillende manieren loop te kietelen, niet omdat alles perfect moet. ik ben een gevoelskweker, ik kijk en luister naar de plant, niet naar metertjes. natuurlijk kan alles beter en mooier, met minder onderhoud... maar fuck dat, ik wil lekker kloten en ik post wat ik vind/doe, niet wat de wietgoeroes zeggen wat ik moet doen. dat vind ik niet zo leuk.. er is altijd meer dan 1 manier en er zijn veel leerwegen wat dat betreft.

                              leave some room for imagination, at least in some cases it wil prosper....

                              "De aurora krijgt vanaf afgelopen vrijdag alleen nog water" lijkt me ook nog wel vrij duidelijk

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              ik doe m een dezer dagen om en dat is meteen the end of it. ben na wat denken ook wel klaar met dit forum. bedankt voor alle nuttige informatie aan jullie allemaal te danken heb en voor alles wat ik hier geleerd heb.
                              Als iemand me kan helpen om de delete knop te vinden ben ik eeuwig dankbaar!
                              Happy growing.

                              Greetz,

                              Beaver
                              Last edited by Hungry_Beaver; 16 May 2015, 23:20.

                              Comment


                                #30
                                Re: Spliff Blueberry en Nirvana Indica Aurora. Vanaf Bloei.

                                Zo...ik zal nog eens een vraag stellen.
                                Ik dacht zal eens reageren, want je krijg weinig respons.

                                Rook er eerst eentje gast, en denk een beetje om je hart.
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                                Comment

                                Bezig...
                                X