Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweek testje met Kempzaad.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweek testje met Kempzaad.

    Korting op 420shop
    Heey allemaal.

    Ik had gehoort van een kennis dat je wiet zaden uit een zak kippenvoer/vogelvoer kon halen naja ik naar de winkel en een zak gehaald en ik begon te zoeken en ja hoor ik heb nu al rond de 30zaadjes en een paar laat in ontkiemen dus ik heb ook nog een andere kweek dus deze is gewoon meer om te testen . 3 zaden heb ik in de grond gedaan en 8 zaden tussen papier dus kijken welke ontkiemen ! ze ontiemen nu 2 dagen.
    dus als ik wat van een van de zaden zie of ze zijnontkiemt plaats ik foto's .
    Je kan ook bij mijn andere kweekverslag kijken!

    grtz
    Guerilla 2010 - 5x big bang fem - 5x White widow reg

    #2
    budget kweek

    duiven voer heeft meer succes, gewoon in je tuin uitstrooien en w8en. krijg je vanzelf een wiet bos

    Comment


      #3
      Er zitten maar een paar kempzaadjes in het voer, mocht je het hele voer uitstrooien krijg je meer andere planten.

      Je doet het goed nu, bij mij duurde het wel even voordat ze ontkiemde. Succes ermee, wss is dit dus voor wat ervaring op te doen (Heb ik ook eerst gedaan). Oja, denk er aan dat dit kempzaad wel nutteloos is (niet roken dus )
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment


        #4
        ben ook al wat aan het oefenen met ontkiemen enzo, kheb gewoon een zak kempzaad gekocht in de hengelsport winkel, bespaard heel wat zoekwerk

        Comment


          #5
          Re: Kweek testje met Kempzaad.

          4 weken geleden sinds de begin post, ondertussen al iets ontkiemt en aan het groeien?

          Of ga je geen kweekverslag meer houden (en is deze thread dus overbodig en verdient deze thread een slotje? )
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment

          Bezig...
          X