Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 auto baby's met papa en mama

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: 2 auto baby's met papa en mama

    Nou ron, dat word je eerste gekweekte northern light roken over een week of wat. Staat die think different, die buiten staat, al in de bloei? Je baby's hebben een aparte opbouw. Vandaar de naam ook waarschijnlijk. Weet niet of je wat extra's bij het water geeft, ik zou dat in minimale hoeveelheden doen. Je kan beter iets toevoegen dan iets verwijderen. Have fun. Gr JB
    Keep em green

    Comment


      #17
      Re: 2 auto baby's met papa en mama

      Hij staat in bloei JB. Zie foto's hieronder.
      Het is een echte kabouter gebleven....misschien goed voor een joint of twee.....de trichomen zien er nog transparant uit zo te zien. Nog ff wachten dus?.

      Comment


        #18
        Re: 2 auto baby's met papa en mama

        Das idd minimaal. Ze krijgt nu behoorlijk wat langer en sterker licht. Is ook weer extra stress. Jouw expirimentje buiten . En ga je straks keihard stoned onderuit van het het buitenbeetje. De plantjes kunnen mij soms zo versteld doen staan. Zeer leuke hobby. Gr JB
        Keep em green

        Comment


          #19
          Re: 2 auto baby's met papa en mama

          Ff een macro fotootje gemaakt van de trichomen van de Think Different. ze verkleuren nog niet naar Amber zo te zien. Nog ff geduld denk ik......

          Comment


            #20
            Re: 2 auto baby's met papa en mama

            Ik heb die kabouter inmiddels geoogst en de Think Different die ik nog in de kweekruimte had staan vandaag ook neergehaald. Ondanks dat het mijn eerste kweek is met deze twee ben ik niet ontevreden. De hoeveelheden zijn natuurlijk drie X niks. Maar de eerste indruk na een lekkere Vape sessie in mijn Storm is super! Lekker wietje hoor!! Het THC gehalte is volgens mij best hoog. Veel meer effect dan met coffeeshop wiet.
            Think Different 66 gram nat
            Northern Light AF Kabouter. Slechts 1 top
            Op naar de volgende ronde.....

            Comment

            Bezig...
            X