Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietgoeroe's micro kweek: 2x Bubba Kush onder 300w cfl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Wietgoeroe's micro kweek: 2x Bubba Kush onder 300w cfl

    Oorspronkelijk geplaatst door wietgoeroe View Post
    Bedankt LittleDWarf!

    Het gaat wel goed met de plantjes al gaat het wel veel trager dan verwacht. Ze zijn nu een dikke 2 maanden oud en staan sinds gisteren eindelijk op 12/12, ook heb ik er de bloeilamp ingestoken (nog niet te zien op foto's) hopelijk beginnen ze nu snel aan de bloei.

    Verder heb ik op 1 augustus de dieven verwijdert want die maakten de boel erg dens onderin. Nu is het daar veel overzichtelijker en kunnen ze hun energie in de bovenste bladeren steken. De planten hebben elks 9 zijtakken, wat wel te veel is voor mijn oppervlakte, volgende keer sneller toppen.

    [ATTACH=CONFIG]274350[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]274351[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]274352[/ATTACH] (Foto's van 1 augustus)
    [ATTACH=CONFIG]274348[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]274349[/ATTACH] (foto's van eergisteren)

    Jammer genoeg heb ik tijdens het binden een van de hoofdtoppen van de voorste plant afgeknakt. Heb het nog proberen redden met tape maar de breuk lag te dicht bij een vertakking om goed vast te kunnen plakken. Deze heb ik dus noodgedwongen moeten toppen. Ach, dan is er wat meer licht in dat hoekje van het scrognet en dan is er wat plaats voor de kleinere takken die het net nog niet raken.

    [ATTACH=CONFIG]274355[/ATTACH] (1 augustus)
    [ATTACH=CONFIG]274354[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]274353[/ATTACH] (eergisteren)


    Verder zijn er al veel van de onderste bladeren verschrompeld maar dat lijkt me normaal aangezien deze amper nog licht krijgen.

    Hier nog wat foto's:

    [ATTACH=CONFIG]274364[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]274363[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]274362[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]274361[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]274359[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]274358[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]274357[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]274356[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]274365[/ATTACH]

    Groetjes
    Nice man! Ik zou ook eens een ronde moeten toppen en scroggen want ben er nog een leek in

    Greetz LittleDwarf

    Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y625-U51 met Tapatalk

    Comment


      #17
      Re: Wietgoeroe's micro kweek: 2x Bubba Kush onder 300w cfl

      Ja man, het is voor mij ook de eerste keer maar het valt wel goed mee! Enkel het buigen is een beetje een kritiek moment zoals je kan zien
      Zo een hortiline scrognet koop ik echter wel niet meer, het is echt enorm onhandig dat het mee buigt. Voor mijn volgende ronde neem ik zeker een vast scrognet van stevig kippengaas of iets dergelijks.
      De buitenplantjes gaan ook echt als een gek, zal er morgen wat foto's van uploaden!

      groetjes
      Microkweek: Bubba Kush onder 300w cfl
      Buitenkweek 2012: Think Different, Hijack, White Widow

      Comment


        #18
        Re: Wietgoeroe's micro kweek: 2x Bubba Kush onder 300w cfl

        Hier nog wat foto's van de buitenplantjes:

        IMG_2653.jpgIMG_2634.jpg overzichtje

        IMG_2637.jpg dief van een van de bagseed plantjes die ik gwn als experimentje in de grond heb gestoken

        IMG_2646.jpgIMG_2654.jpgIMG_2643.jpgIMG_2638.jpgIMG_2639.jpgIMG_2640.jpgIMG_2641.jpgIMG_2645.jpgIMG_2644.jpgIMG_2636.jpgIMG_2642.jpg de 4 think differents, deze gaan echt wel lekker vind ik, had ze 2 jaar geleden daar ook staan en ze gaan nu precies wel sneller als toen (fotos staan wel wat door elkaar)

        IMG_2647.jpgIMG_2648.jpg getopte bagseed

        IMG_2649.jpgIMG_2650.jpg bagseed buddha cheese?

        IMG_2651.jpgIMG_2652.jpg bagseed andere buddha cheese?

        Ik vind dat dit buitenkweekje tot nu echt leuk aan het uitpakken is, heb er buiten de potgrond maar €2 aan uitgegeven Hopelijk blijft het goed zonnig!

        Groetjes!

        EDIT: foto's zijn van zaterdag dus ze zijn ondertussen nog wat bijgekomen
        Microkweek: Bubba Kush onder 300w cfl
        Buitenkweek 2012: Think Different, Hijack, White Widow

        Comment


          #19
          Re: Wietgoeroe's micro kweek: 2x Bubba Kush onder 300w cfl

          Oorspronkelijk geplaatst door wietgoeroe View Post
          Ja man, het is voor mij ook de eerste keer maar het valt wel goed mee! Enkel het buigen is een beetje een kritiek moment zoals je kan zien
          Zo een hortiline scrognet koop ik echter wel niet meer, het is echt enorm onhandig dat het mee buigt. Voor mijn volgende ronde neem ik zeker een vast scrognet van stevig kippengaas of iets dergelijks.
          De buitenplantjes gaan ook echt als een gek, zal er morgen wat foto's van uploaden!

          groetjes
          Klote van dat scroggnet! Ik heb er zelf zo eentje van Hortiline dus zal uitkijken of deze buigt. Voor de rest ziet het er toch goed uit bij jou wietgoeroe.

          Greetz LittleDwarf

          Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y625-U51 met Tapatalk

          Comment


            #20
            Re: Wietgoeroe's micro kweek: 2x Bubba Kush onder 300w cfl

            Het is al even geleden dus nog eens tijd voor een update:

            Het gaat eigenlijk super goed met de plantjes, ze staan ondertussen een kleine 4 weken in bloei en ze zijn hier hun verloren tijd aan het inhalen. Toppen zijn overal aanwezig en zijn steenhard. Eentje begint sinds gisteren ook paars te kleuren

            Sinds vandaag green sensation beginnen geven (halve dosis) ondertussen zuipen de dames samen 2 liter om de 2 dagen (de paarskleurende veel meer als haar zus om een of andere reden )

            Hier wat foto's met licht aan en licht uit

            IMG_2854.JPGIMG_2868.jpgIMG_2867.JPGIMG_2866.JPGIMG_2865.JPGIMG_2864.JPGIMG_2863.JPGIMG_2862.JPGIMG_2861.JPG
            IMG_2876.jpgIMG_2871.JPGIMG_2870.JPGIMG_2880.jpg

            groetjes
            Microkweek: Bubba Kush onder 300w cfl
            Buitenkweek 2012: Think Different, Hijack, White Widow

            Comment


              #21
              Re: Wietgoeroe's micro kweek: 2x Bubba Kush onder 300w cfl

              paarse stengels duiden meestal om een voedingsprobleem: misschien planten flushen?
              ik zeg meestal, heb buiten dit jaar een plant die nu pas begint te bloeien, maar al van kleinsaf zwaar paars in de stengels heeft.
              anyways, bubba kush is een goede keuze: opbrengst, tolerant qua voeding
              staan er toch mooi bij

              Comment


                #22
                Re: Wietgoeroe's micro kweek: 2x Bubba Kush onder 300w cfl

                Paarse steeltjes kunnen legio oorzaken hebben.

                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...4477#post64477

                Comment


                  #23
                  Re: Wietgoeroe's micro kweek: 2x Bubba Kush onder 300w cfl

                  Jah, die paarse steeltjes hebben ze echt al een tijdje :s weet niet goed hoe het komt, mss stress door temperatuur (ih begin veeels te warm door gebrek aan deftige afzuiger en nu 's nachts eigenlijk al wat te koud) mss eens een thermostaat en warmtematje aanschaffen :p
                  Het kan mss ook aan een voedingsblokkade liggen, ik gaf ze namelijk niet altijd een halve dosis voeding aangezien de onderste bladeren serieus vergeelden + ik meet geen pH
                  Microkweek: Bubba Kush onder 300w cfl
                  Buitenkweek 2012: Think Different, Hijack, White Widow

                  Comment

                  Bezig...
                  X