Beste lezers/growers,
Hierbij wil ik mijn opkomende kweek aankondigen.
Het gaat over een White Widow die ik afgelope maand buiten heb voorgegroeit maar nu wil laten bloeien in mijn zelfgebouwde kast.
De kast is 100cm x 100cm x 200cm, heeft een frame van houten latten en daarop XPR tand & groef isolatie platen.
Alle gaatjes en kiertjes zijn netjes dichtgekit en nu wacht ik nog op mijn bestelling met onder andere mijn zwart/wit folie voor op die binnenkant.
De lucht input is een 8x8 pc fan en de output een 14x14 pc fan.
Mijn lamp is een 150 watter die ook nog in die bestelling aan moet komen.
Mijn scrognet is een simpel stuk gaas.
Als er geïnteresseerde zijn in deze kweek laat het even weten! Dan maak ik alvast wat fototjes want ''1 foto zegt net zoveel als duizend woorden''
Vragen/suggesties/opmerkingen zijn altijd welkom!
Gr. Surge
Hierbij wil ik mijn opkomende kweek aankondigen.
Het gaat over een White Widow die ik afgelope maand buiten heb voorgegroeit maar nu wil laten bloeien in mijn zelfgebouwde kast.
De kast is 100cm x 100cm x 200cm, heeft een frame van houten latten en daarop XPR tand & groef isolatie platen.
Alle gaatjes en kiertjes zijn netjes dichtgekit en nu wacht ik nog op mijn bestelling met onder andere mijn zwart/wit folie voor op die binnenkant.
De lucht input is een 8x8 pc fan en de output een 14x14 pc fan.
Mijn lamp is een 150 watter die ook nog in die bestelling aan moet komen.
Mijn scrognet is een simpel stuk gaas.
Als er geïnteresseerde zijn in deze kweek laat het even weten! Dan maak ik alvast wat fototjes want ''1 foto zegt net zoveel als duizend woorden''
Vragen/suggesties/opmerkingen zijn altijd welkom!
Gr. Surge

Comment