Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

8 x autoflower Green O Matic Greenhouse Seeds en 1 x original skunk Daily Smoker

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    8 x autoflower Green O Matic Greenhouse Seeds en 1 x original skunk Daily Smoker

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen

    Hiermee de nieuwe kweek gestart op 10-07-2015

    Het zullen 8 keer autoflower Green O Matic van Greenhouse Seeds (6 weken bloei maar ga deze 7 weken laten staan) en 1 keer Original Skunk van Daily Smoker (7-8 weken bloei en ga deze ook 7 weken laten staan)

    Status : Ontkieming

    Tent : Hortilab 30x30x60

    Lamp : Cfl 30 watt groeilamp (18/6 ritme, 10 cm hoogte tot pot)

    Substraat : Canna SeedMix gemengd met simpele perliet van Aveve.

    Pot: 7 cm hoog klein potje, ken volume niet.

    Voeding: Roots van Organic Earth

    Afzuiging : Geen

    Voldoende verluchtingsgaten : Ja

    Geniet van de foto's en tot de volgende update!



    Greetz LittleDwarf

    Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y625-U51 met Tapatalk

    #2
    Re: 8 x autoflower Green O Matic Greenhouse Seeds en 1 x original skunk Daily Smoker

    Update 13-07-2015

    Na 48 uur al te hebben ontkiemd zijn al 5 van de 8 Green O Matic's en de Original Skunk hun kopje aan het tonen. Hopenlijk komen de 3 overige snel boven zodat de kweek gelijk blijft.

    Tot de volgende!



    Greetz LittleDwarf

    Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y625-U51 met Tapatalk

    Comment


      #3
      Re: 8 x autoflower Green O Matic Greenhouse Seeds en 1 x original skunk Daily Smoker

      Update 13-07-2015

      Er komt een zusje bij.. Cheese (fem) van Daily Smoker. Deze heeft wel 8 weken tijd nodig maar we dat zullen we dan wel zien. Zaadje is nu aan het ontkiemen in led propagator met een mix van perliet en canna seedmix. Zodra deze haar kopje laat zien gaat ze in een 18 liter pot.

      Update volgt

      IMG_20150713_214113.jpg

      Greetz LittleDwarf

      Comment


        #4
        Re: 8 x autoflower Green O Matic Greenhouse Seeds en 1 x original skunk Daily Smoker

        Mooie opzet man! Heb die green o matic's ooit eens buiten gezet en toen bleven ze lekker compact, llekker kruidig soortje, deed me wat aan hasj denken.
        Denk je niet dat een 30watt lamp niet wat te weinig is? Zeker voor 9 plantjes? Je kan er eventueel nog wat lampen bijhangen of een sterkere cfl aanschaffen?

        Groetjes
        Microkweek: Bubba Kush onder 300w cfl
        Buitenkweek 2012: Think Different, Hijack, White Widow

        Comment


          #5
          Re: 8 x autoflower Green O Matic Greenhouse Seeds en 1 x original skunk Daily Smoker

          Yo wietgoeroe

          Het werkt perfect hoor die 30 watt ze zijn allemaal ql ontkiemd dus ik klaag niet alsook gaan er 3 green o matics onder 125 watt groei cfl en de overige mee onder de led groeispectrum.

          Greetz LittleDwarf

          Comment


            #6
            Re: 8 x autoflower Green O Matic Greenhouse Seeds en 1 x original skunk Daily Smoker

            Update 14-07-2015

            1 Green O Matic (middelste potje op foto) is nog niet echt hoog gekomen dus ga deze nog laten staan. De rest gaat straks omgepot worden en onder 125 watt cfl groei en Led 380 watt groeispectrum staan. Update volgt straks.



            Greetz LittleDwarf

            Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y625-U51 met Tapatalk

            Comment


              #7
              Re: 8 x autoflower Green O Matic Greenhouse Seeds en 1 x original skunk Daily Smoker

              Update 14-07-2015

              Heb alle dames verpot en in grote tent geplaatst.

              1 x Cheese in 4 liter smartpot, 2 x Green O Matic in 4 liter smartpot (deze 3 plantjes onder 125 watt cfl groei).

              6 x Green O Matic in 7 liter smartpotten, 1 x Original Skunk in 18 liter vierkantige pot (deze 7 plantjes onder 380 watt groeispectrum.

              Ik heb ze enkel warm water gegeven phwaarde 6,3 door middel van ph - groei. (zie foto's)

              Ze zitten nu in BioGreen Lightmix dus voorlopig wachten met voeding.

              Update volgt! Geniet van de foto's en elke tip of raad is welkom!



              Greetz LittleDwarf

              Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y625-U51 met Tapatalk

              Comment


                #8
                Re: 8 x autoflower Green O Matic Greenhouse Seeds en 1 x original skunk Daily Smoker

                Update 15-07-2015

                Heb 1 x Green O Matic en de Cheese nog wat wortelstimulator gegeven want ze komen nog steeds niet boven! heb besloten ze gelijk allemaal wat stimulator te geven. Van de andere voeding blijf ik af tot binnen 2 weekjes. De wortelstimulator dat ik gebruik is tot 2 weken van de groei toepasselijk. Ga ook ophangers bestellen om led lamp lager te hangen want 1 meter verschil van plant tot lamp is teveel het zou een 30 a 50 cm moeten zijn. Update volgt hierover!



                Greetz LittleDwarf

                Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y625-U51 met Tapatalk

                Comment


                  #9
                  Re: 8 x autoflower Green O Matic Greenhouse Seeds en 1 x original skunk Daily Smoker

                  Update 16-07-2015

                  De Cheese is bovengekomen! Ziet er wel wat bleekjes uit (zie foto) maar we zullen wel zien hoe die vordert. De andere Green O Matic is ook juist komen piepen (heeft zaadschild nog om) hier wel geen foto van. Met de rest gaat alles vlotjes. Heb ze wel wat moeten ingraven want zijn natuurlijk beginnen strekken omwille van dat Led lamp nog te hoog hangt. Ik verwacht morgen pakje waar hangers bijzitten dus update volgt! Heb het water nu op 5.8 ph waarde gezet. Temperatuur water ook weer warm maar niet meer dan 25 graden. Lampen zijn van 20.30 tot 8.30 aan dus 12/12 ritme omdat merendeels autoflower staan en zo blijven de Cheese en Original skunk ook kleiner. Zo dit was het alweer tot de volgende!

                  IMG_20150716_204530.jpgIMG_20150716_203635.jpgIMG_20150716_203846.jpgIMG_20150716_203820.jpgIMG_20150716_203905.jpg (laatste foto Original Skunk )

                  Greetz LittleDwarf

                  Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y625-U51 met Tapatalk
                  Last edited by LittleDwarf; 16 July 2015, 20:16.

                  Comment


                    #10
                    Re: 8 x autoflower Green O Matic Greenhouse Seeds en 1 x original skunk Daily Smoker

                    Update 17-07-2015

                    De hangers voor de led zijn binnen! Hoogte tussen led en plant is nu 37 cm ( zo kan de Original Skunk nog mee profiteren van het licht) ik blijf hierbij in regel want je mag led tussen de 30 en 50 cm hangen.
                    Alsook is de cfl bloeilamp 250 watt binnen (zie foto) ik ga deze pas insteken wanneer voorbloei begint.



                    Greetz LittleDwarf

                    Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y625-U51 met Tapatalk

                    Comment


                      #11
                      Re: 8 x autoflower Green O Matic Greenhouse Seeds en 1 x original skunk Daily Smoker

                      Hier nog enkele foto's met licht aan. Ph waarde weer op 6.3 en wissel zo af met 5.8 bij elke bewatering.
                      De Cheese heeft zich goed herpakt en de ene Green O Matic was bovengekomen maar wortel zat niet vast dus nu deze met wortelkantje mooi onderaan ingepland. Meer valt er niet te vertellen tot de volgende!



                      Greetz LittleDwarf

                      Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y625-U51 met Tapatalk

                      Comment


                        #12
                        Re: 8 x autoflower Green O Matic Greenhouse Seeds en 1 x original skunk Daily Smoker

                        Ben benieuwd naar de resultaten met die led, ziet er mooi uit!
                        Heb zelf ook zo een cfl lamp en ben er echt wel heel tevreden van, je plantjes zullen er van genieten
                        Microkweek: Bubba Kush onder 300w cfl
                        Buitenkweek 2012: Think Different, Hijack, White Widow

                        Comment


                          #13
                          Re: 8 x autoflower Green O Matic Greenhouse Seeds en 1 x original skunk Daily Smoker

                          Yo Wietgoeroe

                          Inderdaad ik ben ook zeer benieuwd! Heb vorig jaar tneon gehad en dacht nu is cfl te doen

                          Greetz LittleDwarf

                          Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y625-U51 met Tapatalk

                          Comment


                            #14

                            Comment


                              #15
                              Re: 8 x autoflower Green O Matic Greenhouse Seeds en 1 x original skunk Daily Smoker

                              Ah, de volgende oogst is ook al in aantocht, ben benieuwd naar die led lampjes
                              Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                              Comment

                              Bezig...
                              X