Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag AutoNightQueen met een MiniGrow (box)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Kweekverslag AutoNightQueen met een MiniGrow (box)

    Amen Flintstoned.

    Dit lijkt me een poging om maximum aan kapitaal te maken van een overschot aan half afgewerkte rekjes gecombineerd met wat electronica die tegenwoordig niet veel meer waard is dan een zingende wenskaart.
    Fineer en goudlaagjes zijn de klassieke middelen om mensen te begoochelen met het uitzicht van waarde. iDisposableTech en iTweetnShout kunnen dezer dagen waarschijnlijk bij deze laatste gevoegd worden.

    Comment


      #17
      Re: Kweekverslag AutoNightQueen met een MiniGrow (box)

      Ik hoop dat je niet ontmoedigd raakt Biebs1984, maar politieke correctheid is een doodszonde. Mooi om de felle reacties te lezen.

      Ik sluit me er nogmaals bij aan. Het ding ziet er leuk uit, maar ik moet het resultaat zien, niet alleen in een growrapport hier, niet in 5 growrepports van onbekenden, maar door zelf te proberen of iemand die ik vertrouw. Ik vertrouw namelijk vooral - eigen ervaring - Dat is ook waarom ik cannabis ben gaan roken, om te voelen het het voor mij is, zonder anderen te geloven in hun negatieve en positieve meningen. Echter, ik zal niet gauw zo'n kastje aanschaffen puur om het zelf te testen, dus het zal er niet van komen waarschijnijk.

      Sowieso, ik denk dat als jullie deze kastjes echt oprecht willen testen en oprecht de cannabiscommunitie op dit forum willen dienen met een deugdelijk product, dat jullie ook succesvolle growers van dit forum, in jullie testpanel moeten hebben. Op dit forum zijn er growers die het vertrouwen hebben van de rest, en als hun succes behalen en zeggen dat een nuttig product is, dan zou ik iets meer overtuigd zijn, net als vele anderen.

      Al deze reacties hier zijn misschien hard en pittig, maar wel oprecht, het is geen pesterij. En ondanks dat het pittig is, zou dat nooit uitmaken als de producent van het product oprecht de cannabiscommuntie wil dienen, zo'n persoon zou de kritiek ten harte nemen ben ik van mening.

      We zullen zien, ik kijk alsnog erg uit naar dit growrepport. Tijd voor een update zou ik zeggen. Lets go
      Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

      Comment


        #18
        Re: Kweekverslag AutoNightQueen met een MiniGrow (box)

        Mijn reacties zijn absoluut oprecht.
        Ik kan natuurlijk niet voor een ander spreken, maar ik wil niemand van JD jagen, alleen de best mogelijke resultaten.
        Een plantje onder 2 spaarlampjes in een keukenkastje kweken en daar 4 gram inferieure wiet van halen kan iedereen, het gaat erom dit concept te optimaliseren.
        Iedereen kan er voordeel van hebben als er een veilige en makkelijke manier is om plantjes binnenshuis te kweken.

        Ik zie verder geen "fel commentaar" hier, alleen heel wat goeie suggesties en opmerkingen.
        Had inderdaad ook graag gezien dat jij (TS), de maker of bijv. de distributeur hier serieus op in zou kunnen gaan.

        Succes!
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #19
          Re: Kweekverslag AutoNightQueen met een MiniGrow (box)

          Naja fel, fel, iedereen heeft weer een andere gevoel en betekenis bij het woord fel. Het is duidelijk, laat ik het zo zeggen dan haha. Maar sowieso oprecht van mijn kant ook. Ik kijk daarnaast uit naar dit verslag.
          Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

          Comment


            #20
            Re: Kweekverslag AutoNightQueen met een MiniGrow (box)

            Zou graag wat weerwoord zien van de topicstarter.

            Kritiek is niet per definitie negatief, Tenminste ik bedoel het niet negatief.

            Mijn mening is niet het heilige vuur en ik geef dus enkel wer wat ik ervan denk. dat was geloof ik ook de vraag in post 1.

            Ik heb zelf best wel wt mcrokweekjes gedaan en ijskastjes omgebouwd als ruimte. Voor groei werkt zoon micro opstelling prima maar hele run in zoon beperkte ruimte geeft nu eenmaal ook een beperkte opbrengst. en niet wat u belooft.

            Heb wel eens een diepvrieskist rechtopgezet en er een lampje in gehangen. Maar zoon minibar is echt te klein.

            Comment


              #21
              Re: Kweekverslag AutoNightQueen met een MiniGrow (box)

              Hup! Kweken met die handel en een verslag ervan graag!

              Succes, Ron

              Comment


                #22
                Re: Kweekverslag AutoNightQueen met een MiniGrow (box)

                Hallo allemaal,

                Iedereen heeft recht op zijn mening en het wordt allemaal allemaal gelezen. Maar het gaat hier om een kweekverslag, dus laat ik daar nu verder mee gaan.

                De plant staat dus in de kast en krijgt regelmatig water, maar ik heb wel wat speciaals. Na het overpotten kreeg ik een raar gevoel dat het niet helemaal lekker zat en toen ik goed ging kijken is het inderdaad geen normale plant! Zie de foto's! Maar hij groeit lekker door, dus dat gaat goed. We zullen zien hoe het verder gaat met deze meid!

                18-07.jpg20-07.jpg24-07.jpg27-07.JPG

                Comment


                  #23
                  Re: Kweekverslag AutoNightQueen met een MiniGrow (box)

                  Aangeboden lichtspectrum en plant morfologie hebben iets met elkaar te maken zoals ik je reeds probeerde uit te leggen.

                  Comment


                    #24
                    Re: Kweekverslag AutoNightQueen met een MiniGrow (box)

                    De kop is er af. Ben benieuwd naar de ontwikkelingen. Je gaat nu wel met een plant verder die niet helemaal 100% is, wellicht iets om over na te denken, want dat kan een test opleveren die negatief uitvalt voor jullie product, maar misschien ook een vertekend beeld geeft voor de eindgebruiker. Misschien zeur ik nu hoor... Ze lijkt wel lekker te groeien verder.
                    Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

                    Comment


                      #25
                      Re: Kweekverslag AutoNightQueen met een MiniGrow (box)

                      Er was inderdaad discussie of dit door moest gaan, maar het is ook wel leuk om te zien wat dit opbrengt. Gelukkig doen we het met meerdere dus er is genoeg vergelijkingsmateriaal.

                      Verder groeit ze lekker door en is de bloeiperiode begonnen. Mij benieuwen hoeveel verder ze nog groeit. Door die vertakking is het krap aan

                      02-08.jpg

                      Comment


                        #26
                        Re: Kweekverslag AutoNightQueen met een MiniGrow (box)

                        Heb je ook een gewone foto met je telefoon gemaakt ofzo? Met het deurtje open, dat is wel fijn voor het perspectief. Succes
                        Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

                        Comment


                          #27
                          Re: Kweekverslag AutoNightQueen met een MiniGrow (box)

                          30-07.jpg Heb ik, of bedoel je nog verder af?

                          Comment


                            #28
                            Re: Kweekverslag AutoNightQueen met een MiniGrow (box)

                            Ja nog verder af inderdaad, dat je de hele kast ziet, gewoon recht van voren. Thanks!
                            Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

                            Comment


                              #29
                              Re: Kweekverslag AutoNightQueen met een MiniGrow (box)

                              Ga ik vanavond even doen. Ben nu op t werk

                              Comment


                                #30
                                Re: Kweekverslag AutoNightQueen met een MiniGrow (box)

                                image.jpgimage.jpgimage.jpg
                                Hierbij de foto's zoals beloofd

                                Comment

                                Bezig...
                                X