Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dwarfs Lodge ronde 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Dwarfs Lodge ronde 1

    Yo Ganjagast!

    Ja echt wel fucking klote! Sinds ik de Lodge heb afgebroken wegens die werkmannen is de karma naar de zak gegaan ghehe any way wat je zegt over de tent op een kier is wel een oplossing. Zal je straks meer weten te vertellen! klets mijn eigen in het gezicht want ze waren wel mooi op gang aan het gaan!

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Heb de tent helemaal open gezet en zo blijft de temperatuur op 24.5 en de LV 34%

    Nu heb ik de tent toegedaan en de temperatuurmeter op een ledlamp gelegt (in de schaduw dus). Binnen uurtje update hierover.

    Greetz

    LD

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Denk dat ik het probleem gevonden had en ligt dus duidelijk aan een te hoge temperatuur! 42.8 graden ! Logisch dat die bladeren gewoon verdorren/verbranden toch? En 26% LV is gewoonweg te laag daarover zijn we het allemaal eens veronderstel ik..

    Zie foto's

    IMG_20161105_221046.jpgIMG_20161105_221100.jpg

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Nu is ook nog de vraag of het de moeite is om nog door te gaan met de planten dat het zwaarst verbrand zijn?

    Comment


      Re: Dwarfs Lodge ronde 1

      Led twee keer zo hoog hangen dude, je warme uitblaas van die ledbak komt aan de zijkant eruit en dat slaat voor 50 % neer richting je planten. die lv krijg je rondom je blad nooits op orde met die uitblaas er zo dicht bij

      als de fbrikant nu eens die fannetjes had omgedraait zodat die van opzij aanzoog en de droge warme lucht omhoogblies. maarja.

      Comment


        Re: Dwarfs Lodge ronde 1

        Yo Flint! Chill dat je langskomt! Dit is idd fucked up kwas op verlof voor enkele dagen et voila. Minstens 20 cm van top plant tot lamp idd ga ze zo verhuizen naar grotere tent. Update volgt. En klopt die fannetjes helpen niet echt ivm temperatuurdaling. Ga aan het werk nu om die shit te fixen of er schiet geen kweekverslag meer over ghehe

        Comment


          Re: Dwarfs Lodge ronde 1

          Je kan ook die ledbak open draaien en de fans omdraaen. scheels een grade of 3 en je lv is op orde.

          Mits je wel genoeg lv in je inlaat hebt. morgen vriest het. als het vriest is de lv 0!

          ff van binnen lucht pakken dus he als onder de 0 is maat.

          https://www.wikiwand.com/nl/Dauwpunt

          Comment


            Re: Dwarfs Lodge ronde 1

            20 cm is ook dicht hoor voor een mars paneel als ik de niet-gesponsorde reviews mag geloven. Zeker nu de dames reeds lijden.
            Probeer beter minstens 35 cm en je kan dan nog om de dag 5 cm zakken als je dat echt wil. Eigenlijk moet je de lamp te hoog hangen in relatie tot lichtpenetratie om je planten niet kapot te branden.

            funny mars filmpjes make the world go around

            (mooie geplagieerde Chootropolis maskers Judy !)
            Last edited by Tjirp; 6 November 2016, 19:32.

            Comment


              Re: Dwarfs Lodge ronde 1

              merci voor de linkjes flint en tjirp, zal ze is bekijken. die fannetjes omdraaien kweet niet geen zin om die shit open te draaien maar origineel idee flint! bon tijd voor een update en dan zijn nog comments welkom!


              UPDATE VERHUIS

              Ik weet dat tot nu toe de topicnaam absurd is want er wordt niet gekweekt in de Lodge 90 haha lol , mijn excuses daarvoor mocht ik jullie valse informatie gegeven hebben ..

              Set Up :

              Tent

              Secret Jardin HydroShoot 40 (40x40x120 cm)


              Afzuiging/ventilator

              1 x Clipfan

              1 x G-Tools Prima Klima Kombo Kit 125 (zie link) https://www.g-tools.de/epages/644009...oducts/21.2407https://www.g-tools.de/epages/644009...oducts/21.2407


              Verlichting

              Toch gekozen voor de Mars Hydro 98 watt Reflector Serie (staat nog steeds op groeistand 18/6 cyclus)

              Hoogte van plant tot lamp: Ga Tjirp zijn raad opvolgen en de 35 cm respecteren voor het moment, komt eigenlijk ook beter zo uit zoals Tjirp al meedeelde om verbranding te voorkomen en in mijn geval wat ik ook wens is dat ze misschien nog iets mogen strekken en toch iets hoger mogen. Dit is afwachten en update volgt hierover!


              Greetz

              LittleDwarf


              BW #1 en #2 op de voorste rij en de SSW #1 en #2 op de achterste rij.


              foto's genomen met flits en voor de watergift (6.0 ph)

              1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg5.jpgtemp.jpg

              Comment


                Re: Dwarfs Lodge ronde 1

                Is het niet gewoon de verdergaande verbranding die je zelfin gang had gezet? Nu niet je liefje, de schuld geven he
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment


                  Re: Dwarfs Lodge ronde 1

                  Hey Stemma!

                  nee nee niet haar schuld , heb haar ook enkel gevraagd om water te geven en dat heeft ze super gedaan maar idd die verbranding komt te leiden door 2 lampen in die tent te zetten ZONDER AFZUIGING en dat is nefast blijkbaar. Zojuist update gedaan en zien of ze zich herpakken.

                  Comment


                    Re: Dwarfs Lodge ronde 1

                    Succes dan maar !
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment


                      Re: Dwarfs Lodge ronde 1

                      thanks!

                      Comment


                        Re: Dwarfs Lodge ronde 1

                        Zo ze hebben wat meer ruimte nu en hopelijk trekken ze toch wel weer goed bij, dacht echt het ergste voor de BW#2 eerst. Ik vind zelf persoonlijk 35cm nog net wat te dichtbij hang de lamp anders wat hoger. Ga zelf niet lopen kloten met de fans van de lamp als je net zo onhandig bent zoals als ik hehe . Je kan eerst andere methoden proberen uiteraard en anders komt flint maar een keer klussen bij je . Heb je geen pc fan liggen van 60mm?
                        Ad usum proprium!

                        Comment


                          Re: Dwarfs Lodge ronde 1

                          gheheh die atidude ook he. https://www.youtube.com/watch?v=fjwWjx7Cw8I




                          je ken wel langskomen, ik verkoop niks
                          heb de zaden nog hoor ghehehe no harm de genetica bestaat nog

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          soms [praat ik ook wel tegen me zelf


                          er zijn een paar zden nog niet meer zo hel veel ,... tja ik hou die lekker zelf man. fuck the world

                          Comment


                            Re: Dwarfs Lodge ronde 1

                            yo ganjagast

                            ik ga de lamphoogte 35 cm efkes zo laten, zien of ze toch strekken of niet. en neen geen pc fans hier man.

                            Comment


                              Re: Dwarfs Lodge ronde 1

                              omdraaien kweet niet geen zin om die shit open te draaien maar origineel idee flint! bon tijd voor een update en dan zijn nog comments welkom!
                              gheeh wedde dat je als je morgen wakker word het wel doet
                              m,....... zomaar een tip

                              Comment


                                Re: Dwarfs Lodge ronde 1

                                Ik sla er ook maar een cijfer op heren. Als ik dan de gepassioneerd ontevreden mars testers moet als bron nemen, dan is het antwoord 50 cm afstand met een lasbril ertussen.
                                Het is een feit dat eigenlijk *te* hoog moet hangen als je de toppen niet wil droogblazen en verbranden. In optimale omstandigheden baseer je de afstand op lichtspreiding en stralingshoek.
                                Hier moet je dus ook rekening houden met het haardroger en grill effect.

                                Comment

                                Bezig...
                                X