Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dwarfs Lodge ronde 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Dwarfs Lodge ronde 1

    vind ze allemaal er best mooi uitzien :p euhm ik dacht nog 2 weekjes groei te geven en dan om te potten in definitieve pot om af te bloeien. nu zitten zijn ze 4 en half week oud van zaadje tot plant, dus ze zit nu halfweg 2de week effectieve groei en wil toch wel graag 3-4 weekjes effectieve groei dus tot dan op 18/6. Omwille dat ik steeds micro kweek hoeven de planten niet echt zeer groot te zijn. Heb besloten om ze niet te toppen, zal voor andere ronde zijn.

    Nu wat sprayvoeding klaarmaken.

    laters!

    Greetz

    LittleDwarf

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Update voedingsspray

    Tijd voor hun eerste dosis voeding! Ik heb Wett Betty en VHO van Advanced Nutrients gemengd. (zie links voor meer info) van elk heb ik 0.5 ml afgenomen en gemengd in 1 liter water (lauw tot warm water). Na het toepassen van de voeding heb ik dan nog de PH waarde afgedaald tot 6.1 (eigenlijk schommelt die wat tussen 6.1 en 6.2). Zo dit was het voorlopig , benieuwd of we duidelijke resultaten zien in de komende dagen. 1 a 2 keer per week krijgen ze deze voedingsspray tot ik het geslacht kan bepalen.

    Link Wett Betty : https://www.ehydroponics.com/advanced-wet-betty

    foto VHO : advanced-vho-l.gif

    Greetz

    LittleDwarf

    wett betty.jpgph min.jpgph meter.jpg


    De natte sletten

    nat groepsfoto.jpgnat 1 .jpgnat 2.jpg

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    UPDATE verlichting

    De 50 watt Phantom Led moet plaats maken voor de 300 watt Mars Hydro (oud model en effectieve verbruik 147 watt +- 5%) deze staat automatisch op full spectrum. Lampen gaan elke dag aan van 18.00 tot 12.00 volgende dag.

    mars hydro 300.jpgleds.jpg

    Mini ontkiemtentje staat klaar voor nieuwe zaden nu de 50 watter daar in kan komen te staan (off topic)

    mini tent.jpg


    Ik weet dat het eigenlijk de Lodge ronde is maar wegens dat die werkmannen zijn moeten komen en ze ook moeten terugkomen voor andere zaken blijven de dames voorlopig in deze tent (DP 90 secret jardin). De Lodge zal wel terug opgebouwd worden zodra die werkmannen hun laatste bezoek komen doen.




    Greetz

    LittleDwarf

    Comment


      #92
      Re: Dwarfs Lodge ronde 1

      Ziezo met de lichten aan

      IMG_20161028_181116.jpgIMG_20161028_181127.jpg

      Comment


        #93
        Re: Dwarfs Lodge ronde 1

        Oorspronkelijk geplaatst door LittleDwarf View Post
        Ik hou je op de hoogte mocht er verandering in komen
        Top man, alvast bedankt.

        Comment


          #94
          Re: Dwarfs Lodge ronde 1

          No probz ScoobyPorsche

          Comment


            #95
            Re: Dwarfs Lodge ronde 1

            Leuk deze ga ik ook volgen...

            Greetzz

            Comment


              #96
              Re: Dwarfs Lodge ronde 1

              Welkom Denman75

              Comment


                #97
                Re: Dwarfs Lodge ronde 1

                Oorspronkelijk geplaatst door LittleDwarf View Post
                vind ze allemaal er best mooi uitzien :p euhm ik dacht nog 2 weekjes groei te geven en dan om te potten in definitieve pot om af te bloeien
                Ad usum proprium!

                Comment


                  #98
                  Re: Dwarfs Lodge ronde 1

                  Zal straks nog is foto's maken. Idd er steekt er altijd eentje uit mijn favoriet is de BW onder de mars hydro 300 watt. Heeft goeie en veel vertakkingen en denk/hoop dat het een vrouwtje is.

                  Comment


                    #99
                    Re: Dwarfs Lodge ronde 1

                    UPDATE WEEK 5 (van zaadje tot plant)


                    zo zo ze zijn week 5 ingetreden van zaad tot plant dus week 3 effectieve groei. Ik heb de plantjes wat verplaats om plaats te maken voor de 2de clipfan. micro sometimes sucks idd ghehe ..

                    foto's met flash genomen voor de watergift .

                    heb een extra fan erbij gehangen want ze hebben toch wat last van de hitte denk ik want topblaadjes staan toegeklapt. Met de extra fan zal dit normaal gezien wel in orde komen, opvolgen die handel dus. Voor de rest staan ze er wel goed bij vind ik, ze zuipen nu wel meer de sletten alleen kan ik het geslacht nog niet bepalen. Nog 2 weekjes om de volledige 4 weken groei gegeven te hebben om vervolgens hen om te potten in de definitieve pot om de bloei in te gaan.

                    Groepsfoto begin week 5

                    groepsfoto week 5 met extra fan.jpg


                    BW #1 (Mars Hydro reflector serie)

                    bw week 5.jpg

                    BW #2 (Mars Hydro 300 watt oude model)

                    bw 1 week 5.jpg


                    SD #1 (Mars Hydro reflector serie)

                    sd week 5.jpg


                    SD #2 (Mars Hydro 300 watt oud model)

                    sd 1 week 5.jpg

                    Comment


                      Re: Dwarfs Lodge ronde 1

                      Is LED, dat geeft geen warmte toch... Nee, herkenbaar en in jouw kleine maar fijne hokje kan ik me zeker voorstellen dat temp een issue is. Kleur is wel mooi diep groen, nice.
                      Zie je nog kans om harder af te zuigen of niet?

                      Comment


                        Re: Dwarfs Lodge ronde 1

                        Yo meglow

                        Idd in mini tentje kan wel warm worden en heb geen afzuiger zijn enkel 2 leds en 2 clipfans nu. Geen filter of afzuiging die had ik wel in de lodge (afzuiging) maar niet in de DP 60 tent.

                        Comment


                          Re: Dwarfs Lodge ronde 1

                          Licht het nou aan mij of lijken de plantjes die onder de 300W staan er toch iets uitbundiger bij te staan? Hoe zit het de temperatuur en LV?
                          Ze doen het goed in ieder geval, ze poseren er leuk bij zo.
                          Ad usum proprium!

                          Comment


                            Re: Dwarfs Lodge ronde 1

                            Oef, lijkt me lastig dan om die temp lager te krijgen... hopelijk vind je nog een effectieve oplossing

                            Comment


                              Re: Dwarfs Lodge ronde 1

                              Update week 5 (zaadje tot plant)

                              foto's genomen met flits en voor de watergift.

                              Temperatuur en LV zal ik foto van trekken een uurte nadat de lampen aan zijn.

                              Zoals Meglow en Ganjagast hierboven al vermelden dat zonder afzuiger de temperatuur niet te dalen is, die clipfans waren dus niet voldoende DIKKE PECH! dit is het resultaat als je zelf 3 dagen weg bent van huis en vriendin moet het overnemen .. ghehe fucked up dus , ik hoop dat ze nog terugtrekken maar de BW onder de Mars Hydro 300 watt heeft de ergste schade! De bladeren zijn gewoonweg helemaal verbrand! Zie foto's. wat is het plan nu, de Lodge terug opbouwen en daar heb ik wel plek voor afzuiger en zien hoe ze recupereren (hopenlijk blijft de nieuwe afspraak voor de werkmannen ver genoeg) In ieder geval ik ga al nieuw zaad planten maar zullen andere soortjes zijn (nog niet uit welke ik ga kiezen)

                              enige tips altijd welkom hier!

                              Greetz

                              LittleDwarf


                              Groepsfoto einde week 5 (zaad tot plant)

                              groep 1.jpggroep.jpg


                              BW #1 (Mars Hydro Reflector serie)

                              bw serie.jpgbw 0 serie.jpg


                              BW #2 (Mars Hydro 300 watt oud model)

                              bw oude.jpgbw 0 oude.jpg


                              SSW #1 (Mars Hydro Reflector serie)

                              ssw serie.jpgssw 0 serie.jpg


                              SSW #2 (Mars Hydro 300 watt oud model)

                              ssw oude.jpgssw 0 oude.jpg

                              Comment


                                Re: Dwarfs Lodge ronde 1

                                Dat is flink balen man al die verbrande bladen van #BW2 en #SW2 zullen niet herstellen denk ik zo. De overige twee redden het wel en ik denk dat je het beste gewoon meteen de lodge kan gebruiken.
                                Nu ikzelf de tent op een kier heb staan en een pc inlaat van 6mm actief gebruik is de temperatuur/LV stabiel (tot nu toe) Probeer het ook met een actief inlaat zonder afzuiging en zet je tentje op een kier.

                                Probeer anders ook een strain van Kera seeds. Zijn ook vocht en schimmel bestendig (beter in de warme maanden)
                                Ad usum proprium!

                                Comment

                                Bezig...
                                X