Helloow de boys!
Jaja, ik ben er dus aan begonnen hé, al een tijdje eigenlijk, maar ik zet nu pas een duidelijk verslagje hier, kdacht dat t wel tijd was
.
De grootste uitdaging aan deze kweek is zonder twijfel dat ie stealth moet zijn, dus ik moest zien dat ik geen geluids/geuroverlast krijg, dat mijn groeiruimte niet opvalt, dat mijn stroomtoevoer niet opvalt... Wel dat heb ik opgelost door mijn ieniemini groeiruimte te verstoppen in mijn kleerkast
in een verhuisdoos.
Als je de doos opendoet zie je dus voornamelijk een hoop rotzooi, heel wat draden oorheen, maarja ze liggen goed daar
. Misschien ga ik ze nog wel vastbinden zodat het wat makkelijker is om het deksel op te heffen...

Je kan zien dat ik een deurtje heb gezaagd...

Als je dat openddoet zie je dus me hokje
en me plantjes en de achterkant van mn zelfgemaakte armatuur.

Zo das plantje 1, mn sterkste

Plantje twee en drie, die zij wat minder maar die zijn ook gewoon later uitgekomen, die trekken nog wel bij
.

3 op een rij...

Nu nog wat fototjes...
1:

2:

3:

Mijn lampen in hun armatuurtje...

Al die draden weer
: links: de verlengkabel (die eigenlijk niet noodzakelijk was: kmoest namelijk door een muur heen boren, en dan daar een kabel doortrekken, en de enige kabel lang genoeg was die van een verdeelstekker...) dan daarnaast(rechts) de verdeelstekker met alle apparaten in: de 3 spaarlampen en de verluchting. De adapter voor de verluchting is een beetje speciaal: ik heb een adapter van een speeltreinsetje gebruikt
Heb ik op de zachtste stand gezet (mag niet te luid zijn). En mn vleesthermometer.

Dan de verluchting zelf: ik had eerst een ventilatortje dat mooi op het verluchtingsgat paste, maar datmaakte een ongelooflijk hoog geluid, dus heb ik er een oud uit de dozen gediept (had ik nog over van mn serre) en erop gezet. De luchverplaatsing is ongeveer hetzelfde en het geluid minder --> Beter dus!!

Uitlaatpijp

Gat door mn doos voor de uitlaat

Gat in mijn MUUR voor mijn uitlaat, god mag weten waar het uitkomt, maar ik weet dat het goed trekt dus das goed
. Okay eigenlijk weet ik wel waar het uitkomt, op de schoorsteen (er is zo'n venstertje gemaakt daar en ik heb het op een kier laten staan zodat mn wietlucht erin kan
) maar er zit een onverklaarbaar gat tussen mijn gat en het gat van de schoorsteen, maar het trekt zoals ik al zei goed dus no problem
.

Hier is mn thermometertje nog eens, tis een vleesthermometer, en ik bebruik hem om de worteltemperatuur te meten (hij zit meestel rond de 24, das wat aan de hoge kant niet jongens?) Hij is nu plat kweetet

Hier laat ik nog effetjes zien zo steek ik dan de sonde tussen mn plantjes...

Ja dat was het, kzal proberen jullie op de hoogte te houden!!
Khoop wel dat er wat mense deze kweek gaan volgen, vooral omdat ik hier (volgens mij) de grenzen van het begrip 'micro' toch echt wel verleg:p .
Mijn plannen:
Nog wat laten groeien, tot ze een 8tal cm groot zijn
Scroggen en toppen
Eventueel (waarschijnlijk) mijn hok uitbreiden in de hoogte
Afbloeien!
Oogsten
** End of report **
Peacah!!
Jaja, ik ben er dus aan begonnen hé, al een tijdje eigenlijk, maar ik zet nu pas een duidelijk verslagje hier, kdacht dat t wel tijd was
De grootste uitdaging aan deze kweek is zonder twijfel dat ie stealth moet zijn, dus ik moest zien dat ik geen geluids/geuroverlast krijg, dat mijn groeiruimte niet opvalt, dat mijn stroomtoevoer niet opvalt... Wel dat heb ik opgelost door mijn ieniemini groeiruimte te verstoppen in mijn kleerkast
Als je de doos opendoet zie je dus voornamelijk een hoop rotzooi, heel wat draden oorheen, maarja ze liggen goed daar

Je kan zien dat ik een deurtje heb gezaagd...

Als je dat openddoet zie je dus me hokje

Zo das plantje 1, mn sterkste

Plantje twee en drie, die zij wat minder maar die zijn ook gewoon later uitgekomen, die trekken nog wel bij

3 op een rij...

Nu nog wat fototjes...
1:

2:

3:

Mijn lampen in hun armatuurtje...

Al die draden weer

Dan de verluchting zelf: ik had eerst een ventilatortje dat mooi op het verluchtingsgat paste, maar datmaakte een ongelooflijk hoog geluid, dus heb ik er een oud uit de dozen gediept (had ik nog over van mn serre) en erop gezet. De luchverplaatsing is ongeveer hetzelfde en het geluid minder --> Beter dus!!

Uitlaatpijp

Gat door mn doos voor de uitlaat

Gat in mijn MUUR voor mijn uitlaat, god mag weten waar het uitkomt, maar ik weet dat het goed trekt dus das goed

Hier is mn thermometertje nog eens, tis een vleesthermometer, en ik bebruik hem om de worteltemperatuur te meten (hij zit meestel rond de 24, das wat aan de hoge kant niet jongens?) Hij is nu plat kweetet

Hier laat ik nog effetjes zien zo steek ik dan de sonde tussen mn plantjes...

Ja dat was het, kzal proberen jullie op de hoogte te houden!!
Khoop wel dat er wat mense deze kweek gaan volgen, vooral omdat ik hier (volgens mij) de grenzen van het begrip 'micro' toch echt wel verleg:p .
Mijn plannen:
Nog wat laten groeien, tot ze een 8tal cm groot zijn
Scroggen en toppen
Eventueel (waarschijnlijk) mijn hok uitbreiden in de hoogte
Afbloeien!
Oogsten
** End of report **
Peacah!!

Comment