Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Celis' 3x Northern Light kweekverslag (foto's!)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Celis' 3x Northern Light kweekverslag (foto's!)

    Korting op 420shop
    Last edited by CelisMan; 13 June 2009, 13:31. Reden: niet veilig voor mn anonimiteit:D
    grow da weed, smoke it's buds

    #2
    Re: Celis' 3x Northern Light kweekverslag (foto's!

    ten eerste mooi gedaan alles helemaal stealth en opgeborgen maar waarom weten je ouders of vriendin het niet ?,
    dat de lobblaadjes nu al geel worden is niet goed en ook de andere blaadjes beginnen die kant op te gaan , misschien dat je ze uit die potjes moet halen voor meer toegang tot voeding, of bijvoeden, en wat is de afstand van de sl's
    minimaal 5cm, verder is je grond wel erg nat zoveel mogen ze nog niet hebben hoor zo jong en het nut van alles nat maken terwijl daar niks staat, en dan alles bij elkaar zetten is ook niet slim of je moet feminised hebben.

    mvg road

    Comment


      #3
      Re: Celis' 3x Northern Light kweekverslag (foto's!

      Oorspronkelijk geplaatst door RoadManiac View Post
      ten eerste mooi gedaan alles helemaal stealth en opgeborgen maar waarom weten je ouders of vriendin het niet ?,
      dat de lobblaadjes nu al geel worden is niet goed en ook de andere blaadjes beginnen die kant op te gaan , misschien dat je ze uit die potjes moet halen voor meer toegang tot voeding, of bijvoeden, en wat is de afstand van de sl's
      minimaal 5cm, verder is je grond wel erg nat zoveel mogen ze nog niet hebben hoor zo jong en het nut van alles nat maken terwijl daar niks staat, en dan alles bij elkaar zetten is ook niet slim of je moet feminised hebben.

      mvg road
      Ja stealth is een lastige zaak ik geef toe maar t is wel nodig...
      Die gele blaadjes ik geef toe kmaakte mij al n tijdje zorgen... kga wat voeding kopen binnenkort. De afstand vd spaarlampe is nu wel n beetje klein zie ik, kga het zodadelijk aanpassen naar 5, twas iets van een 3-2 (zoals bij TL's). Khou de grond voornamelijk nat omdat anders de voedingsstoffen die de grond vasthoud dan verloren gaan...

      Peacah!
      grow da weed, smoke it's buds

      Comment


        #4
        Re: Celis' 3x Northern Light kweekverslag (foto's!

        Wat gebruik je voor grond ? Ik zou nog even wachten met voeding, en zeker (zoals al genoemd) je grond niet te nat maken. Het is een veel gemaakte fout, je planten te veel water geven.
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


          #5
          Re: Celis' 3x Northern Light kweekverslag (foto's!

          mss moet je ze ook uit dat potje halen.
          zo hebben ze wat meer ruimte denk je niet

          Comment


            #6
            Re: Celis' 3x Northern Light kweekverslag (foto's!

            Oorspronkelijk geplaatst door herrie View Post
            mss moet je ze ook uit dat potje halen.
            zo hebben ze wat meer ruimte denk je niet
            och jong wa wete gij dr van!!:p
            Tzijn turfpotjes kan geen kwaad
            Ik heb geprobeerd de potjes er al uit te halen maar ze zitten helemaal vast, de worteltjes komen erdoor hoor

            fok you herrie!:p
            grow da weed, smoke it's buds

            Comment


              #7
              Re: Celis' 3x Northern Light kweekverslag (foto's!

              Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip View Post
              Wat gebruik je voor grond ? Ik zou nog even wachten met voeding, en zeker (zoals al genoemd) je grond niet te nat maken. Het is een veel gemaakte fout, je planten te veel water geven.
              grow da weed, smoke it's buds

              Comment


                #8
                Re: Celis' 3x Northern Light kweekverslag (foto's!

                Die potjes, daar is niks mis mee. Je wortels groeien er gewoon doorheen.
                Je zegt de grond is droog, op welke diepte is dit gemeten ? Vaak is de bovenste laag droog, maar zit er op 10 cm diepte nog genoeg vocht.

                Welke grond gebruik je ?
                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                Comment


                  #9
                  Re: Celis' 3x Northern Light kweekverslag (foto's!

                  Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip View Post
                  Die potjes, daar is niks mis mee. Je wortels groeien er gewoon doorheen.
                  Je zegt de grond is droog, op welke diepte is dit gemeten ? Vaak is de bovenste laag droog, maar zit er op 10 cm diepte nog genoeg vocht.

                  Welke grond gebruik je ?
                  (ja weet ik ook wel maar voze herrie niet )
                  Van boven, compleet uitgedroogd, tot op 4cm diepte zeg maar...
                  Sommige gedeelten (waar de lichten niet zodicht bij stonden) zijn nog wel een beetje vochtig

                  Rozenpotgrond Maar die gebruik ik al effe werkt prima. maar ik ga mij toch voeding aanschaffen hoor, voor de groei niet zozeer maar vooral in de bloei ga ik voeding geven
                  grow da weed, smoke it's buds

                  Comment


                    #10
                    Re: Celis' 3x Northern Light kweekverslag (foto's!

                    Die "voze herrie" zie ik als een poging om je te helpen.

                    Je zegt zelf dat er nog natte plekken zijn daar waar de lamp niet komt. Lijkt mij dat je grond dan niet kurk droog is ? Ik zou eens meten met een moisture meter, op een cm of 10 diepte. maar ja, wie ben ik ?

                    Als jij zegt dat het daar allemaal niet aan ligt, dan zou ik zeggen "Succes met het toevoegen van voeding". Ben er zelf door schade en schande achtergekomen dat je, zeker in het begin, niet te veel voeding moet geven, zeker niet als je potgrond al een hoop voeding bevat, zoals het bij rozenpotgrond het geval is.
                    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                    Comment


                      #11
                      Re: Celis' 3x Northern Light kweekverslag (foto's!

                      flip ik ken die herrie heel goed, we plagen elkaar maar wat.
                      Okay, zal ik doen, heb hier heel toevallig nog zo'n ding liggen. Ik dank je raad niet af ofzo hoor . Gij denkt dus dat t ligt aan droge grond? Of juist te natte? Ik snap het niet meer zo goed...

                      Peacah!
                      grow da weed, smoke it's buds

                      Comment


                        #12
                        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                        Comment


                          #13
                          Re: Celis' 3x Northern Light kweekverslag (foto's!

                          5 cm, ik zou ze op die 2-3 cm houde kan makkelijk! wat maakt t uit als soms een blaadje verbrand,, niets,,
                          gl met je kweek

                          Comment


                            #14
                            Re: Celis' 3x Northern Light kweekverslag (foto's!

                            hey jongens!

                            Ik kom maar eventjes een kleien update geven
                            Mijn plantjes zijn gegroeid! Echt ze zijn heel raar ontwikkeld, plantje 2 was oorspronkelijk niet zo groot maar heeft nu ineens plantje 1 (de sterkste) los voorbijgestoken! Plantje 3 blijft de zwakkere...
                            Oh ik heb een irrigatiesysteem gemaakt, heel simpel het druppelt gwn wat, werkt met capilaire vaten...
                            Foto's!
                            plantje 1:



                            Plantje 2:o :




                            plantje 3:




                            jawkes
                            grow da weed, smoke it's buds

                            Comment


                              #15
                              Re: Celis' 3x Northern Light kweekverslag (foto's!

                              hey ik zie dat je bladeren geel worden , wat voor aarde gebruik je ?

                              Comment

                              Bezig...
                              X