Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Tijd voor de dames hun wekelijkse voeding (heb de laatste reactie geen voeding gegeven!)
Dosis 0.5 ml (x3) op 1 liter water kom ik volgens de EC meter uit op 1012 dus dit is 1.0 EC als ik er zo vanuit mag gaan? In ieder geval zit ik best goed met mijn dosis al is 1.2 EC wel iets beter neem ik aan? Voor mij is het de eerste keer dat ik een EC meter gebruik dus nu afwachten of de planten slecht of goed gaan reageren. Ik heb er vertrouwen in want ik weet dat ze de voeding Micro,Grow,Bloom aankunnen met een 0.5 ml / liter dosering dus volgende week mag de dosis wel stijgen.
De 3 dames hebben elke 3 x 0.5 ml Micro,Grow,Bloom van Advanced Nutrients op 1 liter water meegekregen.
Elke plant heeft 1 liter water gekregen.
Alsook heb ik enkele toppen van de Skunk XL en de Special Queen geknakt om op hoogte te blijven met de Super Critical om zo ook hoogte sparen voor de lamp.
Geniet van de foto's
foto's genomen zonder flits na de watergift. PH 6 na het voeden.
Greetz LittleDwarf
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 4 photos.
Heb de EC meter verkeerd ingeschat ik zie dat op het toestel je ook kan switchen naar PPM en heb website gevonden om te berekenen naar EC. Sowieso dat de EC waarde veel te hoog lag aangezien mijn planten toch wat vergelen of kan ook liggen aan droogte? Ben nog niet echt aan uit want tipjes van de bladeren zijn niet verbrand. In ieder geval ik ga de dames nu wel meer water geven en wachten met voeding tot ze weer de oude zijn. De dames geven wel al geur af maar merk nog geen haartjes op.
Inderdaad als de luchtvochtigheid laag is kunnen de bladen ook sneller vergelen en sterven uiteindelijk af als je niet tijdig ingrijpt. Extra water geven en minder voeding. Wat is de LV% op dit moment bij jou in de lodge dan?
Comment