Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dwarfs Lodge ronde 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Dwarfs Lodge ronde 2

    Korting op 420shop
    Yo medegrowers! Voor degene dat mijn Lodge ronde 1 gevolgt hebben alvast bedankt en zoals jullie ook weten is deze jammer genoeg niet geslaagd wegens enkel mannetjes te hebben gehad! We geven niet op is het motto hier Ik stap voorlopig af van regulier zaad en zaai nu enkel fem zaad INDOOR. Deze ronde zal dus zijn met volgende strains: Jack Herer - Dutch Headshop privat label Super Critical - Greenhouse Seeds Special Queen - RQS Skunk XL - RQS al deze strains zijn rond de 8 weken bloei dus zit niet met meerdere weken verschil qua bloeiperiode. De 4 dames zijn al ontkiemd geweest in een glas water , er zit leven in de brouwerij dus planten in de aarde die shit! de jack herrer is wel al bovengekomen want had deze al enkele daagjes geleden in de aarde gezet, de 3 andere dames zijn vandaag in de aarde geplant. Straks om 18 uur 's avonds gaat de lamp aan (50 watt led Phantom full spectrum) welke deze 20 cm verwijderd is van de potjes die plagron all mix bevatten. Zo nu is het weer afwachten! Update volgt! Greetz LittleDwarf

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Ik kan via pc geen afbeeldingen uploaden? Alsook zie mijn lay out is gewoon gefucked any way hier zijn de foto's

    IMG_20161127_144828.jpgIMG_20161127_144834.jpgIMG_20161127_144847.jpg

    #2
    Re: Dwarfs Lodge ronde 2

    succes gewenst met deze!

    Comment


      #3
      Re: Dwarfs Lodge ronde 2

      Merci meglow! Hier ben ik zeker van dat bitches zijn!

      Comment


        #4
        HOME WEED HOME

        Comment


          #5
          Re: Dwarfs Lodge ronde 2

          goeie vraag... ik zit me er ook in te verdiepen en raak verzand in alle informatie. De kans op mannetjes is groter naarmate de omstandigheden slechter zijn (pH, lichtstress, warmtestress, voeding, water).

          0 uit 4 is een kans van 1 op 16 volgens mij (uitgaande van 50/50 onder goede omstandigheden). Dus of echt ontzettende pech of wellicht toch wat teveel stress gehad (???)

          Comment


            #6
            Re: Dwarfs Lodge ronde 2

            Goeie vraag inderdaad regulier lijkt wel een kansspel. Misschien wel stress i.v.m steeds te verhuizen maar zeker geen lichtstress. Tent nooit echt opengedaan toen lampen uit waren. (ronde 1). Ja kijk uit naar de dames

            Comment


              #7
              Re: Dwarfs Lodge ronde 2

              ik schuif ook weer aan. Gehe nu hopen dat je geen herma van RQS krijgt dat is ook een kans spel opzich

              anyways veel succes deze ronde! Dit keer wel mooie toppen kweken

              greetzz

              Comment


                #8
                Re: Dwarfs Lodge ronde 2

                Nog ff verder zitten snuffelen en kom er achter dat cannabis triploide (driedubbele) of zelfs tetraploide (vierdubbele) chromosomensets hebben. Het ligt dus een stuk ingewikkelder dan de menselijk voortplanting, waarbij de chromosomensets diploide (dubbel) zijn. Een vrouw heeft XX chromosomen en een man XY. Dit levert 50% XX en 50% XY nakomelingen op. Als ik het goed begrijp kunnen alleen XY (man) herma worden, omdat een vrouw eenvoudigweg het Y chromosoom mist.
                Bij cannabis ligt dit een stuk ingewikkelder, niet alleen omdat er veel meer combinaties van chromosomen kunnen ontstaan bij bevruchting, maar ook omdat er allerlei mechanismes zijn die mijn pet te boven gaan. Ik kan dus alleen afgaan op wat de praktijk laat zien. Onder ideale omstandigheden krijg je ca. 50/50 verdeling, als er meer stress is zie je meer mannetjes dan vrouwtjes. Ik vraag me wel af of een deel van die mannetjes niet stiekem vrouwtjes zijn waarbij de vrouwelijke kenmerken niet tot nauwelijks tevoorschijn komen en de mannelijke kenmerken juist wel (herma's). Is echter puur giswerk.

                Comment


                  #9
                  Re: Dwarfs Lodge ronde 2

                  Mooie post Meglow! Idd kan goed zijn door die planten uit ronde 1 steeds verhuist te hebben dat dit automatisch stress veroorzaakt waardoor goed kan zijn zoals je zegt dat die mannetjes geworden zijn als ik goed begrijp.

                  Comment


                    #10
                    Re: Dwarfs Lodge ronde 2

                    kijk ook ff hier en naar de link die er gegeven wordt naar een post van 'smoking fifi'.... erg interessant

                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...%C3%AFnvloeden

                    Comment


                      #11
                      Re: Dwarfs Lodge ronde 2

                      Daarom zal ik niks anders dan fem zaad nemen om dit te voorkomen!
                      Succes ik kijk weer met je mee dude.
                      Ad usum proprium!

                      Comment


                        #12
                        Re: Dwarfs Lodge ronde 2

                        Merci Ganjagast! Zet je neer en enjoy morgen maak ik update.

                        Comment


                          #13
                          Re: Dwarfs Lodge ronde 2

                          Update zaailingen

                          Toch nog strek! Dus de 20 cm is nog te hoog ok dan maar afzakken naar de 10 cm zou ik zeggen volgende ronde! Voor de rest zien ze er wel goed uit en gaan toch wel snel, enkel de Jack Herer niet want deze had nog helmpje op! Deze heb ik nu verwijderd. Straks nieuwe update want ga de dames al ompotten want zit met die strekstengels.. Tot laters medegrowers!

                          Greetz LittleDwarf

                          IMG_20161204_151049.jpgIMG_20161204_151104.jpgIMG_20161204_151138.jpg

                          Comment


                            #14
                            inggvre.jpg
                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                            Comment


                              #15
                              Re: Dwarfs Lodge ronde 2

                              Super post LR2 ! Ik laat je dit zeker nog weten.


                              Update overpotting

                              Heb de dames zojuist omgepot in oude/verse all mix gemengd in 3.2 liter potten.

                              Foto's genomen met flits voor de watergift.

                              Ze staan nu nog steeds onder de 50 watt Led lamp die 10 cm verwijdert is van de zaailingen.


                              Greetz LittleDwarf


                              IMG_20161204_161010.jpgIMG_20161204_161021.jpgIMG_20161204_161026.jpgIMG_20161204_161112.jpg

                              Comment

                              Bezig...
                              X