Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mars Hydro '96x5W op 90x60x60

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Mars Hydro '96x5W op 90x60x60

    3 purples zijn ondertussen aan het ontkiemen tussen keukenrol & twee borden. Nog eventjes en dan komen de geboortekiekjes

    Comment


      #17
      Re: Mars Hydro '96x5W op 90x60x60

      Hey Folks, sorry voor de late foto's. De plantjes zijn nu 7 dagen verder na ontkieming. Ze staan op ongeveer 45cm van de lamp (mars hydro zegt 60), hebben zich al een beetje gestrekt maar niets ongewoon. Klok staat 18/6. Gisteren met de tweede waterbeurt een beetje wortelstimulator en bioheaven meegegeven, weliswaar maar de helft van de voorgeschreven dosering.

      WP_20161224_15_20_38_Pro[1].jpgWP_20161224_15_20_27_Pro[1].jpgWP_20161224_15_18_06_Pro[1].jpg

      Zoals je ziet, zijn de potten gewoon opengesneden waterflesjes. Ik begin al wortels aan de zijwanden te zien, dus ik hoop dat m'n nieuwe tent er snel komt zodat ze elks in een grotere pot kunnen (27liters!)


      Stay tuned
      Last edited by EXTRAVAGANJA; 24 December 2016, 18:46.

      Comment


        #18
        Re: Mars Hydro Reflector'96 in Mammoth tentje van 90x60x60

        Die flessen kan wel echter Wortels houden niet van licht, ik zou er iets van zilverfolie of zo omdoen zodat ze beschermd zijn.

        Ik neem aan dat je gaatjes hebt gemaakt in de bodem om eventueel een overschot aan water weg te laten lopen ?
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


          #19
          Last edited by EXTRAVAGANJA; 1 January 2017, 19:51.

          Comment


            #20
            Re: Mars Hydro '96x5W op 90x60x60

            Volgens vinden autoflowers het niet leuk om verplant te worden, als ik het goed heb.
            Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

            Comment


              #21
              Re: Mars Hydro '96x5W op 90x60x60

              klopt autoflowers hebben dat niet zo graag. En inderdaad wortels houden niet van licht best afdekken.
              Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
              Vapers Hydro avontuur (voltooid)

              Comment


                #22
                Re: Mars Hydro '96x5W op 90x60x60

                Oorspronkelijk geplaatst door Morgen Zonder Zorgen View Post
                Volgens vinden autoflowers het niet leuk om verplant te worden, als ik het goed heb.
                Oorspronkelijk geplaatst door vaperke View Post
                klopt autoflowers hebben dat niet zo graag. En inderdaad wortels houden niet van licht best afdekken.
                Geen autoflowers; Capture.PNG


                & Ik heb zwarte dubbelgevouwen sokken over de flejes getrokken, ik heb geen duck tape meer & met gewone plakband & zilverpapier knoeien had ik niet veel zin. Ook is het nog steeds makkelijk open te knippen voor bij het overpotten. Was ik maar sneller op het idee gekomen
                Last edited by EXTRAVAGANJA; 25 December 2016, 20:01.

                Comment


                  #23

                  Comment


                    #24
                    Autoflowers binnen kweken daar zijn ze niet voor bedoeld. Neem regulier of feminised zaad voor binnen of een stekje. Van een autoflower trek je anders maar weinig grammen af. Daarnaast wil je met led je lamp redelijk dicht op je planten hebben dus als het verschil in hoogte tussen de soorten groot is, zullen de kleinsten nog minder licht krijgen en verder achter raken.
                    http://akk.li/

                    Comment


                      #25
                      Geen idee waarom de website ze scheef zet
                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 3 photos.

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door GrowPowerLed View Post
                        Autoflowers binnen kweken daar zijn ze niet voor bedoeld. Neem regulier of feminised zaad voor binnen of een stekje. Van een autoflower trek je anders maar weinig grammen af. Daarnaast wil je met led je lamp redelijk dicht op je planten hebben dus als het verschil in hoogte tussen de soorten groot is, zullen de kleinsten nog minder licht krijgen en verder achter raken.
                        Is geen autoflower. Is een een feminized purple lightning. Dat is purple indica x NLX #5

                        Comment


                          #27
                          Leuk om te zien dat ook geen optimale omstandigheden deze mooie plantensoort toch haar best blijft doen . Ga je bijna oogsten?

                          Comment


                            #28
                            Als je verbrande bladpuntjes hebt gezien is dat precies niet een teken van te weinig voeding.

                            Wel opvallend hoeveel blad ze aanmaakt in de top.
                            Je zou zeggen dat zoiets door te koel licht veroorzaakt zou kunnen worden, maar aan de kleur van het licht te zien is dat niet het geval.

                            Nja, verder, euh..ja mooie paarse foto's, ghehe....benieuwd hoe ze er onder normaal licht uit zien.
                            Plantje lijkt er goed uit te zien, zo verkeerd is je setup dus niet.
                            Met wat tweaken kun je daar prima het hele jaar door kweken.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #29
                              Vandaag heb ik ze eens vanonder de tent genomen en buiten in het zonnetje al een grondige knipbeurt gegeven. Fotos van na de knipbeurt ginngen niet meer want de lamp gaat normaal uit om 15u ik was al een kleine 5 minuten over tijd o.o ...

                              Nog even aftellen en ze gaat eraan. Volgende ronde gewoon 1 autoflower op 20/4 eens zien wat dat zegt. Meteen in volle pot en volledig voedingsschema met een touch van feeling en goed monitoren. Geen halvering zoals nu.

                              Ook de lamp zal meteen op fullspectrum op 30cm komen te staan.
                              You do not have permission to view this gallery.
                              This gallery has 2 photos.

                              Comment


                                #30
                                En hoe was het resultaat?

                                Comment

                                Bezig...
                                X