Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Junkie Xxl spaarlamp kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Junkie Xxl spaarlamp kweek

    Korting op 420shop
    hallo allemaal,
    Na enige tijd op de forum te hebben rondgekeken heb ik besloten zelf ook een kweek te beginnen. Dit is mijn allereerste kweek, ik gebruik 3 spaarlampen van 20 watt per stuk.
    Oke om te beginnen, enkele weken geleden met een vriend naar amsterdam geweest en in een souvenir-shop zaadjes gekocht genaamd "Amsterdam's Skunk".


    Waarschijnlijk is dit een zeer slechte soort, maar miss dan juist ook goed om met een slechte soort te beginnen.
    De eerste paar weken gewoon ze gangetje laten gaan, maar later wat voeding voor mijn plantjes gekocht, dit waren
    Pk 13/14

    Bloom


    Grow

    en ook nog zaadjes(big bang) voor na de zomervakantie gekocht.

    Hier foto's hoe de 2 nu zijn, let wel op dat die kleine 3 weken later is geplant, en direct in bloei is gezet.
    hoofdtop plant 1



    Nu heb ik dan direct ook een vraag, Is die kleine een herma? Zitten namelijk veel ballen op top, maar in oksel is er een bal waar haartje uitkomt. hier dat stengeltje.
    Hoop dat jullie het wat vinden, en ik update zo om de week
    Grtz
    Junkie

    Hier nog een paar foto's van inrichting. gebruik 1 pc van voor aanzuigen frisse lucht onderin doos.


    #2
    Re: Junkie Xxl spaarlamp kweek

    inderdaad een mannelijke bloem zo rap mogelijk verwijderen zodat hij de toppen niet bestuifd

    grtz

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Re: Junkie Xxl spaarlamp kweek

        plant lijkt me nogal gestrekt ook

        greetz,

        Comment

        Bezig...
        X