Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweker kloonverslag.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Kweker kloonverslag.

    ze zien er goed uit.

    Comment


      #17
      Re: Kweker kloonverslag.

      update:
      dag 5:

      temp: 26,3 graden..
      LV: 71%

      van de acht lijken of er 2 stuks (super silvers) het niet gaan redden...maar er is nog hoop.
      Blokjes vertonen nog geen wortelen....
      wel nieuwe groeischeutjes???????????????? zie closeup.... van neville's haze en Arjan's haze#1
      Attached Files
      sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

      Comment


        #18
        Re: Kweker kloonverslag.

        Zeer leuk leesvoer kweker

        Mag ik U toch vragen hoe ge dat masseren ziet?
        Ge snijdt de stek, en dan masseer je die stam ofzo?

        Comment


          #19
          Re: Kweker kloonverslag.

          neeje..... neem de stek waar je'm wilt:
          tussen duim en wijsvinger zacht maken....is ook maar info wat ik heb gekregen...en werkt prima.... een minuutje masseren he...lekker toch worden ze toch nog iets verwend voor ze stress leiden, en ik moet zeggen ze zagen er wel ontspannen uit.

          i.i.g.: tussen duim en wijsvinger nemen.
          -draaiende beweging maken tot het zacht is en ......breken..... meteen in water (lucht trekken) en daarna stekpoeder en.... sprouds, blokjes, grond, enz........

          mijn voorkeur zijn die blokjes...groeien de wortelen in, zodra deze onder uitkomen gaan ze met blokje de grond in...
          sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

          Comment


            #20
            Re: Kweker kloonverslag.

            MOMENTEEL WEINIG INFO
            nog steeds geen wortelen zichtbaar...maar de plantjes doen het gewoon goed denk ik...ze groeien wel.... dus ik denk na 10-12 dagen de eerste wortelen zichtbaar zijn....


            maandag 31-08: nog geen wortelen zichtbaar aan de onderkant????????

            dinsdag 01-09: enkele van de stekken heb ik NA het openscheuren van de blokjes verwijderd... de reden was geen wortelen....eindstukjes hard, knobbel en erg donker. Bij enkele gevallen zag ik dus wel kleine sprietjes. deze heb ik weer netjes dichtgedaan en potjes gevuld met aarde. Daarin de blokjes met stekjes op z'n geheel geplant foto's volgen nog.

            2 zaadjes van GREENSEEDS bijgedaan.:
            soort: Jack Diesels.... foto's volgen nog
            Last edited by kweker; 1 September 2009, 22:25.
            sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

            Comment


              #21
              Re: Kweker kloonverslag.

              donderdag 03-09:

              2 zaden gisteren ter ontkieming gelegd in mijn multifunctionele hobby kast.
              binnen 23 uur is dit het resultaat waarna direct in een klein potje de grond ingedaan te hebben....
              de soort: JACK DIESEL van Greenseeds....blijken nogal behoorlijke dames te worden dus ik zal ze niet lang voorgroeien in de kast maar misschien binnen 3 dagen tussen de andere dames onde de 600 watter plaatsen....

              excuses foto's waren DRASTISCH groot dus verwijderd.....staan bij de rest....

              Hierbij een update....
              van de 5 overgebleven gewortelde stekken is dit de opstelling:

              achterste rij van Links naar Rechts:
              -Arjan's haze, zaadje, zaadje, Super Silver haze
              onderste rij van Links naar Rechts:
              -Arjan's haze, Super silver, Neville's haze

              Deze dames zijn verzet in een potje met aarde, ze zullen voorlopig blijven staan totdat er plaats is over enkele weken als er sommige uit de tent gaan. Even een stukje meetwerk zeg maar.
              De jongelingen zien er wel gezond uit, hier en daar een rood stengeltje maar dat zal minderen na verloop van tijd. Ze hebben vandaag 2e keer wortelstimulator gekregen en na morgen gewoon water geven dus.

              De temperatuur onder de TL lamp is 25 graden en de Luchtvochtigheid is er 64% misschien dat deze wel iets omhoog kan en anders verzinnen we wel weer wat met kleine potjes of zo.....

              tot zover deze update... wat mij het meeste benieuwd zijn de Jack diesel zaadjes die er ontzettend vlug door waren (had gerekend op zo'n 3 dagen) maar binnen 23 uur....hahahah
              zie foto's , de foto's hebben namen gekregen dus makkelijk.
              Attached Files
              Last edited by kweker; 2 September 2009, 23:15.
              sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

              Comment


                #22
                Re: Kweker kloonverslag.

                Zo kweker, weer goed bezig!
                Het blijft me verwonderen dat een niet-smoker zo intensief bezig is met de kweek.
                Jammer dat je je eigen kweekjes niet kunt roken, het zou de ultieme beloning zijn van een gepassioneerd kweker.....

                vale.

                Comment


                  #23
                  Re: Kweker kloonverslag.

                  haha, je stekken gelukt? safe!!!
                  Wist niet dat je een kloonverslag had. Tjah, het is een lotto maar volgens mij wel afhankelijk van de plant en een beetje je skills he. Fijne, kleine stekjes zijn daarom nog niet de slechtste en diegene die eerst wortelen zeker niet de beste. Soms moet ik stekken selecteren maar kan het niet laten om de andere ff te laten verder gaan in mijn voorgroeihok. Ik vergis me vaak en pik er oorspronkelijk de verkeerde uit. Het voorgroeihok heeft me al vaak gered!!!
                  Idd jammer dat je er geen proevertje van doet man!

                  Grtz $iR
                  sigpic

                  Comment


                    #24
                    Re: Kweker kloonverslag.

                    Gaan de goede kant uit de stekken, mooi slank blad die silverhaze. En je zaden zijn ook mooi ontkiemd. Ga zo door.

                    Grtz

                    Comment


                      #25
                      Soort: 70% Sativa – 30% Indica
                      THC: 17%
                      Effect: Langdurige krachtige high
                      Bloeitijd binnen: 70-80 dagen
                      Bloeitijd buiten: Begin november klaar voor de oogst. Redelijke rotbestendigheid vanwege de open structuur.
                      Opbrengst: Tot 700 gram per vierkante meter
                      Last edited by kweker; 3 September 2009, 08:11.
                      sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                      Comment


                        #26
                        Re: Kweker kloonverslag.

                        ter info...
                        vandaag 09/09
                        Stekken maken nieuwe groeischeuten aan.
                        Zaadjes heeft er eentje het begeven....en had verder geen wortelen aan gemaakt.
                        Deze is vervangen door een BIG BUD Fem. zaadje
                        vanavond volgen er meer info en foto's
                        sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                        Comment


                          #27
                          Re: Kweker kloonverslag.

                          WEEK 2 GROEI ONDER TL LAMP:
                          -deze vermaken zich goed.
                          temperatuur (24 uur licht) 25 graden ongeveer.
                          luchtvochtigheid 63%.

                          ZAADJES: had 2x JACK DIESEL, waarvan er 1 wel boven stak maar 1 week hetzelfde bleef, ik nam vervolgens de plantenspuit en sproeide...en ineens lag ie aan de andere kant....het andere zaadje is nu 3 cm groot geworden...

                          de stekken zelf maken momenteel nieuwe groeischeuten aan...zie foto's.

                          inmiddels is er een BIG BUD geplaats in het andere potje (sinds gisteren avond) nu maar even afwachten (rechtsstreeks in de grond) zonder ontkiemen. De luchtvochtigheid is daar hoger d.m.v. een plastic bekertje er over te zetten.
                          Dagelijks krijgen ze allemaal wat water.....

                          deze week gaat de lamp 2 uur UIT.
                          Attached Files
                          sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                          Comment


                            #28
                            Re: Kweker kloonverslag.

                            Nice kweker, wat afgezien maar komt wel goed denk ik. Veel sproeien met rhizo!!! In het geval van je kleine plantje: doe ik soms ook maar vul de pot met potgrond en doe er dan putje in gevuld met stekgrond van toch een goeie 15 cm diep.

                            Grtz $iR
                            sigpic

                            Comment


                              #29
                              Re: Kweker kloonverslag.

                              week 3 onder TL lamp (2x18 watt)

                              inmiddels een weekje verder....had een zaadje genaamd BIG BUD maar deze is na 5 ter ontkieming gelegd NIET op komen dagen.... de trut......
                              Dus het zaadje zag er na 5 dagen vochtig wel rot uit...en na het aanraken viel ze uit elkaar.......... maar ligt inmiddels weer een nieuw zaadje ter ontkieming.

                              Om dan verder te gaan met de kloons:
                              Deze doen het wonderbaarlijk goed en helaas HARD GAAN ZE. de geur is waanzinnig..... en overal nieuwe groeischeuten...krijgen gewoon water zonder extra's...
                              de wortelen schieten onderaan door de potten heen....... dus was van plan om ze te verpotten maar ik ga nog wachten tot de tent plaats bied.
                              Temperatuur is continu 25,3 graden....... LV: 56% steeds en een pc fan blaast een beetje frisse lucht binnen...afzuiger NVT.
                              zie foto's dus.

                              De Jack Diesel, het ene zaadje doet het ook prima....ook mooie groeischeutjes en nieuwelingen zeg maar......
                              kortom ZIE FOTO's
                              foto's hebben GEEN naam...spreken voor zich
                              Attached Files
                              sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                              Comment


                                #30
                                Re: Kweker kloonverslag.

                                ziet er leuk uit deze ga ik ook volgen ps hoe kom je aan die stekjes van die nevilles heb je een moeder gemaakt ????

                                Comment

                                Bezig...
                                X