Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bella gaat binnen kweken

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bella gaat binnen kweken

    Korting op 420shop
    Hallo

    Gisteren is de kogel door de kerk gegaan hier na dat mijn man op tv zag hoeveel zooi er in de coffeeshop wiet zit en dat het vaak opgefokte wiet
    Is dat verboden voor mij.
    Nou mocht ik al niet naar de shop van mn man om dat er veel shit in zit en nu is het helemaal Verboden gebied geworden
    Om dat mijn doubelfun plant een man bleek te zijn en ik naast doubelfun verder niks heb staan wat me het komend jaar door kan helpen hebben we besloten dat ik 2 Loryders mag zetten onder lampen.
    We willen het zo simpel en makkelijk mogelijk houden geen koolstof fliters en simpele lampen.
    Dit om dat in mijn huur contract staat als je binnen onder lampen wiet kweekt en je word betrapt moet je binnen 6 uur je Woning verlaten.
    Aangezien wij beide ziek zijn kan ik dat risico niet nemen.
    Nu staat er niks over mijn schuur in die papieren en doe ik net of ik dom ben
    We hebben een grote kast die we leeg hebben gemaakt en wil ik in die kast 2 Loryders gaan zetten 2 maar en niet meer dat is onze max.

    Ik wil het met deze spullen gaan doen:
    1 De kast
    2 Ik schilder hem helemaal spier wit binnen in
    3 ik heb een tl van 60 cm lang de buizen dan Kleur Coolwite
    4 we hebben spaar lampen van 8 Watt
    5 computer vens dat is voor mij heel makkelijk aan te komen

    Nu zeg mijn man als we die tl zouden hangen dan heb ik kans dat het te warm gaat worden in mn kast en dacht hij als ik 3 spaar lampen van 18 watt(zelfde licht toch als tl 100 watt) zou neer hangen dat het daar ook evt me zou lukken.

    Maar ja aan gezien ik binnen kweken haat en er niet veel van weet vraag ik jullie hulp.
    Ik wil geen 40 watt lamp gaan kopen van 55 euro
    het liefst wil ik gewoon doen met de spullen die we in huis hebben
    hebben jullie tips of ideen?
    Last edited by belladonna; 22 October 2009, 14:17.
    God was never on your side..

    #2
    Re: Bella gaat binnen kweken

    Een binnenkweekje van bella, nice bella deze zal ik zeker volgen.
    Je opstelling ziet er alvast goed uit, belangrijk om witte wanden in je kast te hebben.
    Die tl lamp straal alvast 5200 lummen uit. Zou gewoon ff kijken om nog 1 lamp erbij te plaatsen een warmwhite 928 coden, kost ongeveer een 5.5 euro.

    Coolwhite goed voor de groei door zijn blauw spectrum. 933
    warmwhite goed (beter) voor de bloei, meer geel spectrum. 928

    Thread ff verhuist naar micro kweekverslagen.

    Grtz
    Last edited by westport; 30 August 2009, 17:25.
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Re: Bella gaat binnen kweken

      Hoi Bella,
      Nu zeg mijn man als we die tl zouden hangen dan heb ik kans dat het te warm gaat worden in mn kast en dacht hij als ik 3 spaar lampen van 18 watt(zelfde licht toch als tl 100 watt) zou neer hangen dat het daar ook evt me zou lukken.
      Drie tl balkjes zullen echt niet veel warmte ontwikkelen zeker omdat je in je kast de warme lucht afzuigt. Voor de groei is tl prima en 3 x 18 wat zeker voldoende. Voor de bloei zou ik er dan nog sl tussen hangen. en van coolwhite naar warmwhite gaan met de tl buizen.

      Grtz

      Comment


        #4
        Re: Bella gaat binnen kweken

        Als je de wanden gaat schilderen moet je even opletten welke verf je gebruikt. Sommige verf scheidt giftige dampen af als deze warm wordt.

        Beter is om zwart/wit folie te gebruiken van de shop of, zoals men vroeger veel deed, de wanden wit kalken. Kalk ontsmet meteen, dat is een bijkomend voordeel.

        Succes met je binnen-avontuur !!
        Last edited by Flip Hasjkip; 30 August 2009, 20:13. Reden: typos
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


          #5
          Re: Bella gaat binnen kweken

          Aight, deze ga ik dus wel volgen.

          Comment


            #6
            Re: Bella gaat binnen kweken

            Hoi Bella welkom in de wonderbaarlijke binnenkweekwereld
            http://jointjedraaien.nl/wietforum/f84/ voor inspiratie.

            Grtz
            node voor node van klein naar groot
            LST LEMON SKUNK VERSLAG

            Comment


              #7
              Re: Bella gaat binnen kweken

              jaaaaa belllaaa gaat kweken

              Comment


                #8
                Re: Bella gaat binnen kweken

                Hallo

                Ja tis erg he oho vind zelf echt erg dat ik binnen kweek moet gaan doen.
                want ben nog steeds fel op tegen binnen kweken

                Maar oke als ik goed begrijp kan ik beter de Tl pakken met 2 lampen er in Coolwite
                In plaats van 3 Spaarlampen???
                God was never on your side..

                Comment


                  #9
                  Re: Bella gaat binnen kweken

                  O JEE

                  Bella gaat haar op de binnewereld werpen, SCHITTEREND hoewel jij er anders over denkt. Zoals hiervoor al vermeld zou ik het ook met de tl-lampen doen want volgens mij moet je je inderdaad niet veel zorgen maken over de warmte.
                  Meeste binnenkwekers (denk ik toch) groeien stekjes voor onder tl-licht en die mogen er behoorlijk dicht tegenaan. Indien ze veel warmte afgeven zou dit niet mogelijk zijn zoals je zelf ook wel weet.
                  Vele groetjes Donna en ga dit ook wel volgen

                  Comment


                    #10
                    Re: Bella gaat binnen kweken

                    Oorspronkelijk geplaatst door den bolle View Post
                    Zoals hiervoor al vermeld zou ik het ook met de tl-lampen doen want volgens mij moet je je inderdaad niet veel zorgen maken over de warmte.
                    Meeste binnenkwekers (denk ik toch) groeien stekjes voor onder tl-licht en die mogen er behoorlijk dicht tegenaan.
                    Hmm sl kan je dichterbij zetten (is minder warm) en in deze hete dagen en sommige hete nazomerdagen kan de temperatuur indoor echt een pain in the arse zijn (zonder climate control).

                    Grtz
                    node voor node van klein naar groot
                    LST LEMON SKUNK VERSLAG

                    Comment


                      #11
                      Re: Bella gaat binnen kweken

                      Bella, als je bang ben dat je teveel warmte in de kast krijgt dan kun je ook alleen de tl buizen in de kast hangen, en de smoorspoel buiten de kast. Ik heb dit ook altijd bij mijn aquarium gedaan, kabels daarvoor zijn gewoon te koop.

                      Greeds Chris
                      "Medicinaal kweker en gebruiker"

                      Comment


                        #12
                        Re: Bella gaat binnen kweken

                        persoonlijk als mede deelnemer van micro vind ik SL toch beter als TL
                        licht diepte is wat meer je ken het op een kleinere oppervlakte doen
                        ze hebben de goeie kleurcode 827 oftewel (2700)k

                        het enige nadeel is dat SL iets wat warmer word dan TL

                        Comment


                          #13
                          Re: Bella gaat binnen kweken

                          heey bella waarom fel op tegen?
                          maar ik doe het onder een 600 watter dus zou niet echt veel
                          kunnen betekenen voor je maar ga deze volgen.
                          s6

                          Comment


                            #14
                            Re: Bella gaat binnen kweken

                            Ik wens je veel succes bella verkies ook SL boven TL

                            Comment


                              #15
                              Re: Bella gaat binnen kweken

                              kijk op deze site bella http://www.inductielampen.nl/index.php kan je spaar lampen koopen voor de kweek
                              don't drink and drive smoke and fly

                              Comment

                              Bezig...
                              X