Bella gaat binnen kweken

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #91
    Re: Bella gaat binnen kweken

    Tja dat zijn lichtere kleur vlekjes op de blaadje niks meer of minder net zoals ik moeder vlekjes heb.
    Ik vind het goed gaan alleen vind ik binnen kweek erg tegen vallen veel slappere plantjes
    En klein maar ja ze staan er in middels zijn er 3 vermoord om dat het Mannen waren heb nu 2 Bleuberry over en 1 Ladycane
    God was never on your side..

    Comment

    • SirSmokeAllot
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2008
      • 1968

      #92
      Re: Bella gaat binnen kweken

      Tijd voor een fotoupdate?
      Grtz $iR
      sigpic

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #93
        Re: Bella gaat binnen kweken

        Durf niet heb gisteren Gefimd dadelijk lach je me uit
        God was never on your side..

        Comment

        • olivier
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Aug 2009
          • 800

          #94
          Re: Bella gaat binnen kweken

          oei is het niet goed gelukt bellatje?
          denk niet dat iemand je zal uitlache ^^ of durven
          doe het toch maar

          grtjs olivier

          Comment

          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #95
            Re: Bella gaat binnen kweken

            Nou over paar daagjes zitten nu pleister op
            God was never on your side..

            Comment

            • belladonna
              Guru of all Growers
              Lucky Member
              • Aug 2008
              • 10674

              #96
              Re: Bella gaat binnen kweken

              Tis mn draatje dus ik mag hier praten als of mijn leven er van af hang.

              Jaja Jd dubbel post maar zorry het moet er even uit
              Ik heb op mijn mieter gekregen (M....)
              Het zit namelijk zo sommige mensen vinden dat ik Bot over kom ik zeg ook Overkom
              wanttt als je mij goed ken ben ik niet bot , eigenlijk ben ik best Lief en Leuk niet vergeten hoor.

              Oke ik beken ik kan soms zo af en toe bot over komen maar das echt ik Zweer met Spuug niet de bedoeling.
              En tja we zitten met volwassen bij elkaar neem ik aan en mocht ik dan ooit toevallig is Per ongeluk een keer te ver gaan kan gebeuren he?
              dan ga ik er blind van uit dat de persoon die dat vind me daar gewoon even op aan spreekt en klaar.
              Daar buiten gelaten natuurlijk Bobo want wij vinden vechten gewoon heel gaaf en leuk en maken het ALTIJD weer goed.
              Tja en Allien das mn lieffie dus als je daar wat fouts over zegt en ik schiet per rongeluk uit mn slof Zorry

              Ik wilde dit wel even kwijt op mijn eigen draatje
              En wil vriendelijk vragen als mensen reageren hier op Ik weet wat ik fout doe (denk ik )
              Dus als je iets liefs over mij wil zeggen dankje wel
              dat zal de pijn verzachten
              Last edited by belladonna; 14 October 2009, 15:26.
              God was never on your side..

              Comment

              • bobo
                Cronic Grower
                • Oct 2007
                • 3103

                #97
                Re: Bella gaat binnen kweken

                Wat kan ze lief zijn .

                Grtz
                Last edited by bobo; 14 October 2009, 15:03.

                Comment

                • belladonna
                  Guru of all Growers
                  Lucky Member
                  • Aug 2008
                  • 10674

                  #98
                  Re: Bella gaat binnen kweken

                  Geef die lieve Bobo een gum en nagelvijl
                  Zorry bobo zal er rekening mee houden hoor
                  God was never on your side..

                  Comment

                  • misty
                    Expert Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2009
                    • 1462

                    #99
                    Re: Bella gaat binnen kweken

                    Bella,botte tuthola....

                    Als je je pilletje op hebt ben je best lief.....

                    En als je het niet op hebt soms niet,
                    Al vind ik sommige hartjes hier wel heel teer..
                    (maw sommigen zijn nogal snel op hun p.. getrapt)
                    IK wil je niet missen op de chat,
                    En de volgende keer dat je vervelend bent krijg je gewoon weer op je lazer..

                    Ik zit erover te denken deze post in mijn abc te zetten onder het kopje Klachten over bella?lees dit eerst!
                    Wat denk je?

                    Grts
                    Daniella
                    Last edited by misty; 14 October 2009, 15:10.
                    Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                    Misty's ABC

                    Comment

                    • DuHu!
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2009
                      • 260

                      #100
                      Re: Bella gaat binnen kweken

                      Iedreen heeft wel eens een K.. dag of een baal dag.
                      En als je je niet top voelt praten we vaak met elkaar om elkaar op te vrolijken of om meningen uit te wisselen, met pil op of niet, je bent mijn vriendinnetje!

                      sigpic

                      Comment

                      • belladonna
                        Guru of all Growers
                        Lucky Member
                        • Aug 2008
                        • 10674

                        #101
                        Re: Bella gaat binnen kweken

                        Ja ik vind ook het hoort in het ABC
                        God was never on your side..

                        Comment

                        • misty
                          Expert Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2009
                          • 1462

                          #102
                          Re: Bella gaat binnen kweken

                          Staat er in meis,ereplekje....
                          We bellen...

                          Grts
                          Daniella
                          Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                          Misty's ABC

                          Comment

                          • SirSmokeAllot
                            Super Grower
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2008
                            • 1968

                            #103
                            Re: Bella gaat binnen kweken

                            He die bel, je moet haar een beetje kennen he. Tis een speciale maar JD zou een heel stuk saaier zijn zonder je bel!

                            Grtz $iR
                            sigpic

                            Comment

                            • Robba
                              Senior Grower
                              MemberLucky Member
                              • May 2008
                              • 809

                              #104
                              Re: Bella gaat binnen kweken

                              Kop op Bella , ik vind het altijd wel grappig als je weer een bui heb.


                              Grtz.

                              Comment

                              • belladonna
                                Guru of all Growers
                                Lucky Member
                                • Aug 2008
                                • 10674

                                #105
                                Re: Bella gaat binnen kweken

                                Dankje kmoet er beetje van blozen geloof ik.
                                God was never on your side..

                                Comment

                                Bezig...