Mededeling

Collapse
No announcement yet.

barts 1e kweek LR#3

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: barts 1e kweek LR#3

Show those pictures Barts.
    Laat ons niet langer in spanning.
    sigpic

Gertie's bescheiden bloemen tuintje

Comment

Zo ben ik weer, beter laat dan nooit
      Heb wat foto's gemaakt het meest van de mooiste (grootste) de middel ziet er ook aardig uit, de kleinste heeft echter weinig en hele kleine topjes.

genoeg gezegt foto's zeggen genoeg
      Attached Files

Comment

er beginnen al wat blonde haartjes te verkleuren denk nog weekje of 3 en dan heerlijk laten drogen

Comment

mwou.. kun je nog wel eens lelijk in vergissen.. mijn LR#2's zijn al zeker 3 a 4 weken bruin gekleurd en ik denk dat ik pas over een dag of 4 kan gaan oogsten..

pak tegen die tijd een loep en bestudeer die triochenogwatdingetjes op de toppen en bladeren om te kijken of ze doorzichtig, melkachtig of amberachtig zijn.

Mooiste (wat mij betreft) is 2/3 melkachtig en 1/3 amberachtig. (deels High en deels Stoned)
          Info nodig...? Zie: Misty's ABC

Comment

ik zou overgaan op een 400watt en een wijdstraler, maximaal eruithalen.
            maar ik wens je succes.
            heb geen ervaring met een 100 watt
            zou je mij ook daarvan op de hoogte willen houden
            GOD MADE WEED
            MAN MADE BEER
            IN GOD WETRUST

Comment

leuk verslagje met die spaarlampen, ik had er het geduld echt niet voor

ik volg je

mzls

Comment

Vandaag de schaar erin gezet
                Had nog willen wachten maar de plantjes werden er niet beter op. De grootste plant heeft wel een lekkere top denk dat er van alles zo'n 4 kleine rokertjes opzitten. Niet slecht voor een eerste kweekje.
                En dat voor 2 15watt spaarlampjes + 100watt Powersun (reptielen lamp)
                Helaas zitten er door omstandigheden geen binnenkweek meer in dit jaar. Volgend jaar misschien in de schuur, maar deze zomer zeker wel buiten
                Attached Files

Comment

Hoelang kan ik ze nu het beste laten drogen weekje of 2? Of is hoe langer drogen hoe beter?

Comment

Minimaal een week of 2, daarna kan je beginnen met curen om zo een betere en lekkerdere smaak te krijgen. Staat me bij dat het ergens hier op het forum staat hoe dat te doen. Maarja als je natuurlijk niet kan wachten is het een ander verhaal...

Bodahir

Comment

er zit al niet veel op dus wacht liever tot het een beetje lekker smaak als ik gras wil roken pak ik wel wel gras

Comment

Oke, haha. Nou ik ben ff voor je gaan opzoeken wat ik bedoelde met curen maar ik kan het niet meer terug vinden. Het is ook iets wat je nog 1 a 2 maanden moet doen na het drogen. Het had te maken met je wiet in een pot stoppen en elke dag eventjes open zetten, eerst begon je dan met bijvoorbeeld 5 minuten en dat werd steeds langer, uiteindelijk moest je dan per dag 1 uur je pot luchten, enfin... ik weet niet meer precies hoe je het deed en zou het moeten opzoeken maar kan het niet vinden. mijn excuus,

Bodahir

Comment

volgens mij stond dat stukje over curen in het verslag van ganja prince op wietzaden forum zul je vast wel daar gezien hebben

Comment

Er is zeker genoeg te vinden over curen op het forum.
                            Wat bodahir zegt klopt wel geloof ik. Na het drogen de toppen in een luchtdichte pot (wekpot o.i.d.) stoppen en die dan om de zoveel tijd even luchten. Ik heb ook een keer gelezen dat de toppen in kranten worden gerold en dan voor een paar weken op zolder gelegd worden, volgens mij doet Belladonna het zo, maar het kan ook iemand anders zijn geweest.. Watercuren is ook een optie en het voordeel is dat dat maar een week langer duurt dan gewoon drogen, de opbrengst valt wel iets lager uit.

Grtz Skafe

Comment

Watercuren is ook een optie en het voordeel is dat dat maar een week langer duurt dan gewoon drogen, de opbrengst valt wel iets lager uit.
                              Watercuren duurt 7 dagen int water en dan paar dagen geventileerd donker drogen. kleine twee weekjes dus. Iid minder gram maar het zelfde aandeel thc houdende trichomes. dus een potenter wietje met een zachte smaak.

Comment

heb geen haast dus op het gemakje curen kan geen kwaad :d

Comment

Bezig...
                                X