Mededeling

Collapse
No announcement yet.

barts 1e kweek LR#3

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: barts 1e kweek LR#3

Dan zou ik gewoon elke mogelijke manier van curen proberen

Comment

Ga er toch maar eentje roken het is nu redelijk droog en wil eigenlijk wel het verschil proeven voor en na curen.
      Ga ook komende week mijn 2e en tevens laatste binnenkweekje starten met nog 5 resterende lowryder zaden.
      Nu echter met een 100watt hps lamp. En een beter verslag

Comment

Smaakt niet verkeerd moet ik zeggen, wilde een rookverslagje maken maar ben niet zo creatief
        Zoals ik al zei smaakt die niet verkeerd totaal geen hoestje en smaakt zoals die ruikt. Hij valt lekker niet dat zware lome gevoel maar lekker rustig.
        Ben erg benieuwd hoe ze zal smaken na het curen. Weet nu al wel dat een thuis kweekje niet te vergelijken is met een shopwietje. Ben er aardig tevreden over.

Comment

Nice men dat horen we graag. eige wiet is goud waard. mooi gedaan je kweek. Als ie goed gecured is word het zachter in de keel.

Laat het je smaken

Comment

Ghehe, je doet ook echt alles wat ik heb gedaan he? Zelfs dat wat ik niet heb gepost.

Veel te vroeg geoogst met de eerste kweek, komt me wel bekend voor. Maar dan nog daar leer je van en leer je ook je eigen wiet waarderen.

Als je er zelf maar tevreden mee bent, toch?

Comment

Voor degene die nog geïnteresseerd waren in een simpel curingsproces heb ik het volgende gevonden:

"De fout die velen maken is te denken dat het spelletje over is bij het oogsten. Daar zijn de meesten fout in. Als je wiet goed gedroogd is, moet je hem "curen". Dat doe je om je wietje op smaak te brengen en er het meeste uit te halen.

Na minimum 14 dagen drogen steek je wiet in uitgewassen, luchtdichte glazen potten (een grote glazen mayonaissepot bv.). Het is beter om je wiet in glazen potten te bewaren omdat plastic zakjes statisch geladen zijn bij wrijving, en er zo dus kristallen verloren gaan, wat dan weer op potentieverlies uitdraait.

Daarna open je de eerste twee weken de potten dagelijks voor ongeveer een vijf à tiental minuutjes.

Van de derde tot de vierde week dat je wietje in je potten zit, open je de potten eens om de twee dagen. De maand die hierop volgt open je je wietpotten nog 2x per week.

Daarna wordt aangeraden om de potten nog eenmaal om de twee weken eens te verluchten, maar dat zou geen probleem mogen zijn aangezien je ervan rookt

Na die twee maanden zou je wietje op punt moeten zijn.

Greetz"
              Groetjes, Bodahir

Comment

Bezig...
              X