Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e kweek Skunk#1

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1e kweek Skunk#1

bij een micro kweek is een ventilator op zich niet echt nodig, maar het kan geen kwaad. Toppen is in jou geval waarschijnlijk niet zo'n slecht idee, want je hebt een ruim kastje voor 1 plant, dus het is wel handig als je plant wat breder word.

Comment

vandaag wou ik eens proberen of die LST techniek zou werken bij mij. het plantje is nogal gestretched zoals je kon zien en buigt dus ook wel makkelijk.

op de foto kan je zien hoe ik het dan zou doen..
      denken jullie dat dit overdreven is, of is het nog haalbaar zo?
      bedankt
      Attached Files

Comment

Goed gedaan hoor geloof ik

Comment

hoi

als mijn lowryder's gaan strekken ga ik ze knakken doe dit wel voorzichtig ik weet natuurlijk niet hoe sterk die stam bij jou is, het is best dat je op de plaats waar je hem wil knakken eerst eventjes de stam dicht knijpt dan zachtjes naar beneden buigen

nog een tip voor je,

een spaarlamp(20,23watt) geeft maar een effectieve dieptestraal van 10 cm ongeveer , dus de kleine zeitakjes onderaan kun je gerust weg dieven , die krijgen toch niet voldoene licht en heb je alleen maar mooie toppen i.p.v fluf.

greetz,

Comment

ziet er goed uit. misschien wat aan de late kant, maar ik heb net ook besloten om mijn niet LST plantje ook te gaan LST'en ivm hoogte gebrek. het is echt onwijs leuk om te doen!

Comment

update

sinds die LST is ie veel sneller gaan groejen lijkt me
              ook kan ik sinds vandaag eindelijk zen dat ie geslacht begint te tonen maar ik kan nog niet zeggen wat het gaat worden

sorry voor de slechte fotos, ik heb enkel mn laptop bij om fotos te trekken
              Attached Files

Comment

je kan geslacht zien maar je weet niet wat het is zijn het witte haartjes die je ziet of bolletjes ? hoplijk is het een dame verder ziet je plantje er goed uit. heb je een reflector boven je lamp hangen ? dan heeft je lamp meer nut

greetz,
                Last edited by mr.blueberry; 9 December 2009, 19:17.

Comment

bij de laagste internode zie ik twee haartjes, maar bij de bovenste zie ik een heel erg klein bolletje samen met een haartje dus ik twijfel :p neen ik heb geen reflector, ik heb hier niet echt materiaal liggen om zelf een te maken en ik weet ook niet hoe eigelijk, kheb zelfs geen aluminiumfolie liggen

Comment

zal een dame zijn dan een reflector kun je ook al maken met een open gesneden cola blik

greetz,

Comment

Je kan dan het beste gaan voor een halve liter blik.

En mocht je die niet hebben, t is een kleine investering bij o.a de aldi.
                      ehhehe je kent ze wel die vieze gouden.
                      sigpic

Gertie's bescheiden bloemen tuintje

Comment

Zou deze nog leven?

Bodahir

Comment

Bezig...
                        X