Eerste kweek: 1 Lowryder #1 in überkleine pc-kast!
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Eerste kweek: 1 Lowryder #1 in überkleine pc-kast!
Moet ik me zorgen maken?
Net gekeken hoe ze erbij staat, en ze is flink gegroeid, maar een van de blaadjes zit tegen de ander aangevouwen...
Hier heb ik het blaadje voorzichtig opengeduwd, in het cirkeltje kan ik al wel de gekartelde blaadjes zien...
Morgen plant ik ze over in de hoofdpot. Maar is het nu wel de moeite waard? Of kan dat blaadje geen kwaad?Comment
-
Comment
-
hey
dat ziet er een leuk kweekje uit
blijft leuk uitzien die pc kast kweekjes
staat de klok op 18/6 nu?
zodra de eerste blaadjes verschijnen hou je best de lamp er zo dicht mogelijk bij je plantje , zo'n 5 cm ongeveer , let wel goed op dat je genoeg ventilatie hebt dan
over die lobblaadjes zou ik me geen zorgen maken
veel succes ,ik volg je
greetzAttached FilesLast edited by mr.blueberry; 15 December 2009, 19:49.Comment
-
Change of plans.
Vandaag eens even de temperatuur gemeten in de kast als de lampen aanstaan.. met de ingetreden vorst kwam ik om 2 uur niet verder dan 7 graden
. Dat krijg je met enkel glas en dunne muurtjes in je schuur.
De oplossing? Je ladekast dat je niet meer gebruikt de vloer uitslopen
Nu maar hopen dat mijn moeder het niet ontdekt
anders is het uit met de fun!
Maar nu wat foto's van het plantje. Deze zijn genomen met mijn broers slr-camera, dus je kan nu mooi de eerste internode zien aankomen
Ook kan je goed het verschil tussen de lobblaadjes zien, moet ik me daar zorgen om maken?
Close-up:
Hoe ze er nu bij staat:
Comment
-
Heb ook net een Pc'tje af, heel erg benieuwd hoe dit loopt, hou ons op de hoogte
Duurste abonnement gekocht.

Pc Grow - http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/f84/pc-grow-eerste-kweek-el-monstre-2x-t9718.htmlComment
-
hoi,
ik denk niet dat een glazen pot geschikt is voor je zaailing
er moeten gaten in de onderkant zitten en wortels houden niet van licht
zou ze snel verpotten.
greetz,Comment
-
Bedankt voor de tip. Ik heb hem reeds enkele uren in het donker staan tot morgen, dan heb ik de tijd om 'm over te potten. Hij staat trouwens wel in een turfpotje
Comment
-
Ze is vandaag omgedoopt tot Bunny, naar het gelijknamige karakter uit The Big Lebowski!
Ze geniet nu van ruime grond en haar nieuwe leefomgeving
Helaas ging de batterij dood toen ik enkele foto's had genomen, dus hoe ze er in bij staat krijgen jullie later te zien!
Overgepot:
Attached FilesComment
-
Comment

Comment