Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek: 1 Lowryder #1 in überkleine pc-kast!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste kweek: 1 Lowryder #1 in überkleine pc-kast!

nice projectje hihi suxes hou temperatuur prossesor zeker in de gaten ...............
    Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

Comment

Mooie brede eerste blaadjes ziet goed uit.

Grtz

Comment

Nog even een overzichtsfoto en een mega close-up:

Overzicht:

Close-up:
        Attached Files

Comment

Ze groeit als kool! En eerste tekenen van drievingerig blad zijn er ook

Attached Files

Comment

Gaat goed,

Ik zie dat je nog genoeg ruimte in je pot hebt. Vul de pat aan met aarde tot aan de lobbladen. Lobbladen dus net boven de aarde uit laten komen. Je spruitje maakt dan nog wortels aan op dat deel stengen en komt mooi stevig te staan.

Grtz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
              Gaat goed,

Ik zie dat je nog genoeg ruimte in je pot hebt. Vul de pat aan met aarde tot aan de lobbladen. Lobbladen dus net boven de aarde uit laten komen. Je spruitje maakt dan nog wortels aan op dat deel stengen en komt mooi stevig te staan.

Grtz
              Ik zal het doen

Ik laat het plantje ook expres krom groeien zodat ze mooi onder het licht staat als ze wat groter is, want ze kan er niet recht onder staan.

Comment

KERSTKADO!!!

Zalig om dit te zien te krijgen als je 3 dagen weg bent met kerst! Ook al heeft ze geen verzorging gehad, is ze enorm gegroeid. Drievingerig blad volgroeid, vijfvingerig blad halverwege, prachtig!

Foto's zeggen natuurlijk meer dan woorden, dus:

Foto met normaal licht:

Foto met flits:

Zij-aanzicht, waar je goed kan zien dat ze naar het licht wil!

Al met al ben ik zeer blij met de ontwikkelingen in deze korte tijd en dat ze zo haar best heeft gedaan , dat geeft me toch wel vertrouwen in de toekomst!

Sandos
                Attached Files

Comment

dat ziet er al aardig uit man

greetz,

Comment

Hé Sandos, wat een plant zeg!
                    Lijkt me een fijn gevoel, om te zien dat je plant na 3 dagen afwezigheid gewoon z'n ding doet. Een paar vraagjes ; wat voor water geef je je plantje? , doe je alles zonder voeding/stimulators? , ga je de plant scroggen,fimmen,ect?

Ziet er goed uit!

Pc
                    Pc Grow - http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/f84/pc-grow-eerste-kweek-el-monstre-2x-t9718.html

Comment

Update!

Zoals je kan zien is een van de blaadjes een beetje verbrand maar de schade is miniem dus daar zit ik niet zo over in.

De bladeren staan wel raar omhoog hopen dat dat geen kwaad kan.

Verder ontwikkelt ze lekker, de zijtakjes beginnen te komen en er zit zelfs al een luchtje aan

Foto's:

Geheel:

Zij-aanzicht:

In de kast (er is nog ruime speling met de hoogte)

Sandos
                      Attached Files

Comment

Je plantje richt zijn blaadjes naar het licht, Das normaal, niks om je zorgen over te maken.

Grtz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PcExpert View Post
                          Hé Sandos, wat een plant zeg!
                          Lijkt me een fijn gevoel, om te zien dat je plant na 3 dagen afwezigheid gewoon z'n ding doet. Een paar vraagjes ; wat voor water geef je je plantje? , doe je alles zonder voeding/stimulators? , ga je de plant scroggen,fimmen,ect?

Ziet er goed uit!

Pc
                          Dank je

Ik geef gewoon kraanwater op kamertemperatuur, en geen voeding et cetera. Ik doe dit vanwege de beperkte ruimte, dus ja het zal minder opbrengen maar het brengt wel een grotere slagingskans met zich mee. Bovendien zit er in de potgrond voldoende mest voor zo'n 6 weken, dus het overgrote deel is verzorgd. Ik heb nog wat pokon staan dat ik eventueel ga toevoegen tegen het einde maar dat hangt volledig van het verloop van de groei af.

Ik ga niet scroggen/fimmen omdat het een autoflower is en dus zeer snel in de bloei zal staan, en dan is dat niet aan te raden . Ik heb wel bewust voor de lowryder #1 gekozen omdat deze uit zichzelf heel klein blijft.

Al met al is het een kwestie van inleveren: geen voeding, expres een kleine pot etc. Dit levert minder op maar je plantje blijft ook kleiner.

Comment

Hé Sandos,

Wat een lompe vraag over dat scroggen/fimmen, zat zo in m'n element dat ik het woord LOWRYDER overzag Ik heb op 1 januari de mijne ontkiemd, geen autoflower dus ik ga wel toppen/scroggen. ben echt benieuwd naar je uitkomst, veel succes voor 2010
                            ik zal je zeker blijven volgen

Greetz

Pc
                            Pc Grow - http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/f84/pc-grow-eerste-kweek-el-monstre-2x-t9718.html

Comment

Gelukkig nieuwjaar iedereen!

De eerste update van het nieuwe jaar brengt weer wat interessants mee. Onderste twee blaadjes worden enigszins geel, maar ik denk dat dit komt doordat de bovenste bladeren het licht nogal blokkeren. Ik zit er niet echt over in.

Elke dag is ze wel een centimeter of twee omhoog gekropen en de stam wordt ook zichtbaar dikker.
                              Verder komen er nu ook blaadjes uit de oksels!

Geheel:

Bovenaanzicht:

Okselblaadjes, hier zie je ook de gele vlekjes op het onderste blad:

En gewoon een mooie winterhemel

Oorspronkelijk geplaatst door PcExpert View Post
                              Hé Sandos,

Wat een lompe vraag over dat scroggen/fimmen, zat zo in m'n element dat ik het woord LOWRYDER overzag Ik heb op 1 januari de mijne ontkiemd, geen autoflower dus ik ga wel toppen/scroggen. ben echt benieuwd naar je uitkomst, veel succes voor 2010
                              ik zal je zeker blijven volgen

Greetz

Pc
                              Haha, geeft niet. Het overkomt de besten
                              Ik ga je thread volgen, ben ook benieuwd wat het resultaat wordt.

Jij natuurlijk ook veel geluk en succes in het nieuwe jaar gewenst!

Sandos
                              Attached Files

Comment

Hey Sandos,

Ziet er goed uit zeg! En dat met alleen potgrond en kraanwater. Ga deze in de gate houden voor mijn eigen pc-kweekje na mijn vakantie.

Hoe groot is jouw pot trouwens? Ik ga zelf in een Big tower groeien maar de afmetingen zullen wel redelijk overeen komen.

Succes nog

Tab

Comment

Bezig...
                                X