Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lampen Aansluiten Tutorial

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Lampen Aansluiten Tutorial

    tkomt erop neer dat em aant muggezifte was!

    Comment


      #17
      Re: Lampen Aansluiten Tutorial

      Kritiek ontvangen, is gratis advies om jezelf te verbeteren.

      Comment


        #18
        Re: Lampen Aansluiten Tutorial

        Hehe bedankt allemaal voor de reacties. Het was idd niet slecht bedoeld. Maar na een hele dag te werken (en zonder wiet te zitten) had ik die tutorial gemaakt op andere mensen te helpen.
        Toen ik zo een reacties kreeg kwam ik effe zot. hehe ma nu is alles chill (kheb terug wiet :p)
        hehe
        Grtz

        Comment


          #19
          Re: Lampen Aansluiten Tutorial

          Oorspronkelijk geplaatst door mito View Post
          ik heb op iedere lamp een stekker gemaakt... vind ik persoon prettiger.

          wooffie en hylaba, wat extreem zegt was in zijn eerste post opbouwend bedoeld. Jezelf dus niet persoonlijk aangevallen voelen. Doe allemaal rustig

          keep it green
          Is wel zo doelmatig.
          Wat ook eenvoudig is: uitsluitend elektriteitsnoer gebruiken met splitters en kroonsteentjes. Dan heb je die hele rim-ram van centraaldoos, extra kroonsteentjes om tot 2.5 mm te komen (of eventueel als alternatief kabelhulsjes) niet nodig. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
          En inderdaad: mijn reactie was opbouwend bedoeld. Als daarop met woef woef wordt gereageerd stoort dat me beslist niet. Ik vind zoiets hooguit komisch.

          Comment


            #20
            Re: Lampen Aansluiten Tutorial

            Waarom de aarde aansluiten als je het toch niet gebruikt?
            En als je de aarde wegwerkt, knip het dan niet zomaar door.
            Duw het in een lasdop/klem. Veel veiliger.

            Voor de rest ziet het er goed uit!
            Last edited by Wesleyy045; 3 February 2011, 16:49.

            Comment


              #21
              Re: Lampen Aansluiten Tutorial

              De aarde in de stekker moet in principe altijd aangesloten worden. Als deze kabel ergens anders gebruikt wordt waar wel aarding nodig is kan dit gevaarlijk zijn.
              Aarde op de pc aansluiten moet idd niet en staat ook in mijn post dat dit niet moet maar is altijd veiliger.

              Grtz

              Comment


                #22
                Re: Lampen Aansluiten Tutorial

                snap niets van eletriek en van dit en de vage foto's word ik ook niet echt wijzer :s

                Comment


                  #23
                  Re: Lampen Aansluiten Tutorial

                  Conclusie: Niet aan beginnen!
                  Vraag desnoods een vertrouwd iemand om je te helpen, weet dat zoiets moeilijk is, maar beter dan je huis roosteren of jezelf

                  Comment


                    #24
                    Re: Lampen Aansluiten Tutorial

                    Een snoer van losse draadjes kun je heel goed in een lasklem verwerken als je het eerst even vertint. (doordrenken met soldeertin met een soldeerbout).

                    Een aarde hoef je niet af te werken. Als je 'em tenslotte op een ijzeren kast mag schroeven (zoals bij een wasmachine) dan mag je em blijkbaar gewoon aanraken.

                    En het technische verschil tussen een lasdop en een lasklem wist ik ook niet - terwijl ik toch mijn hele huis heb aangelegd en goedgekeurd gekregen...

                    Comment


                      #25
                      Re: Lampen Aansluiten Tutorial

                      Bedankt, zeer handige tutorial!!!

                      Comment

                      Bezig...
                      X