Bladstekken van ruderalis

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Smoking Fifi
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2009
    • 1362

    #31
    Re: Bladstekken van ruderalis

    ja ben ook wel benieuwd ....
    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

    A. The cop!

    Comment

    • barts
      Son of the Bong
      • Oct 2009
      • 409

      #32
      Re: Bladstekken van ruderalis

      zal wel niet gelukt zijn anders was er wel gepost

      Comment

      • pumie3
        Ultra Stoner
        MemberLucky Member
        • Oct 2009
        • 113

        #33
        Re: Bladstekken van ruderalis

        De mijne is nu langzaam aan het afsterven vrees ik, ze had wel veel wortels gekregen. Ben ook benieuwd naar die van Tosti....

        Comment

        • janleuri
          Retired
          • Oct 2008
          • 1131

          #34
          Re: Bladstekken van ruderalis

          tosti respect man dat je dit doet, ben zeer benieuwd naar het resultaat!

          gtzz

          Comment

          • JamesBonte
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Aug 2008
            • 264

            #35
            Re: Bladstekken van ruderalis

            zou leuk zijn als het lukt!
            maar toch even in gedachten houden dat als je gewoon zaadjes geplant had, je lowriders al in de helft van hun leven geweest waren:p
            maar ik ben benieuwd...
            nog eens updaten? of is het dan toch gewoon niet gelukt

            Comment

            • Izthewiz13
              Senior Grower
              • Jul 2009
              • 950

              #36
              Re: Bladstekken van ruderalis

              Ben ook wel benieuwd naar een updatetje, kheb er een goed gevoel bij

              Mvg Izzz

              Comment

              • westport
                Wicked Grower
                420 MemberLucky Member
                • Aug 2008
                • 3847

                #37
                Re: Bladstekken van ruderalis

                Ikzelf ben ook reuze benieuwd

                Grtz
                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                Comment

                • monty
                  Banned
                  • May 2009
                  • 11215

                  #38
                  Re: Bladstekken van ruderalis

                  Zouden ze nog leven ¿

                  Comment

                  • Tosti
                    Retired
                    • Jun 2009
                    • 306

                    #39
                    Re: Bladstekken van ruderalis

                    El bladstekios.

                    Ze zijn de afgelopen maand echt nul komma nul veranderd.
                    Alleen wat donkerder groen, maar de verdorring trekt niet door.

                    De zaadjes van een lowryder zou het al wat beter gedaan hebben idd

                    De moeder is al lang en breed geslacht en net is er weer een stukje van haar opgerookt, maar de blaadjes leven nog

                    Heb weinig vertrouwen in het project, maar ik laat ze wel lekker leven

                    Comment

                    • monty
                      Banned
                      • May 2009
                      • 11215

                      #40
                      Re: Bladstekken van ruderalis

                      Verbazend hoelang ze het volhouden. Mooi om te zien dat je volhoud. Ga zo door ook al is er weinig hoop.

                      Grtz

                      Comment

                      • kaatje
                        Retired
                        • Sep 2009
                        • 229

                        #41
                        Re: Bladstekken van ruderalis

                        eeerlijk gezegt he vind ik het een beetje zielig uit zien ....een beetje helloween achtig ...

                        Comment

                        • Debiel
                          Retired
                          • Aug 2009
                          • 452

                          #42
                          Re: Bladstekken van ruderalis

                          paddo kweekje?? lol

                          Comment

                          • olivier
                            Senior Grower
                            MemberLucky Member
                            • Aug 2009
                            • 800

                            #43
                            Re: Bladstekken van ruderalis

                            Ik had echt gedacht dat ze dood waren
                            Ze zien er idd een beetje raar uit ^^
                            Laten we verder hopen

                            Comment

                            • Urban
                              Amazing Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jan 2008
                              • 4104

                              #44
                              Re: Bladstekken van ruderalis

                              volgens mij zijn ze overbemest en hebben ze het koud

                              Comment

                              • Tosti
                                Retired
                                • Jun 2009
                                • 306

                                #45
                                Re: Bladstekken van ruderalis

                                Dat is allebei waar denk ik Ze staan nog net niet te rillen..
                                -Gelieve de quote functie te gebruiken wanneer er 1 of meerdere post tussen staan aub?- Grtz
                                Last edited by westport; 13 January 2010, 13:52.

                                Comment

                                Bezig...