Beste medekwekers,
Vorige maand ben ik begonnen met mijn eerste eigen kweek ooit, autoflowers.
Ik heb vier zaadjes geplant deze zijn allemaal mooi boven de grond gekomen.
één van de vier planten heb ik volledig verdronken, deze is volledig geel maar leeft volgens mij nog omdat ze bloemen aan het maken is, hele kleine weliswaar.
Nu ben ik erg zuinig met water omdat ik bang ben om teveel toe te dienen.
ik geef nu zo een 250 tot 300ml water elke 3 dagen.
de pH van het water is 6.5.
Wat wel is als ik mijn metertje in het medium duw geeft deze wel aan dat de pH van de aarde 7 is. heeft dit invloed op de plant?
Sinds 3 dagen ongeveer lijkt het alsof ze stilstaan, groeien naar mijn mening toch niet meer in de hoogte.
mijn plantje linksonder op de foto lijkt alsof ze stilaan aan de bloei begint, gaan ze nog groeien?
blijven deze plantjes zo klein? of doe ik iets fout?
Nu vroeg ik mezelf af of jullie misschien eens konden kijken hoe de plantjes erbij stonden. ik zou het namelijk erg appreciëren.

filedata/fetch?id=1308408&d=1554052952&type=thumb
Vorige maand ben ik begonnen met mijn eerste eigen kweek ooit, autoflowers.
Ik heb vier zaadjes geplant deze zijn allemaal mooi boven de grond gekomen.
één van de vier planten heb ik volledig verdronken, deze is volledig geel maar leeft volgens mij nog omdat ze bloemen aan het maken is, hele kleine weliswaar.
Nu ben ik erg zuinig met water omdat ik bang ben om teveel toe te dienen.
ik geef nu zo een 250 tot 300ml water elke 3 dagen.
de pH van het water is 6.5.
Wat wel is als ik mijn metertje in het medium duw geeft deze wel aan dat de pH van de aarde 7 is. heeft dit invloed op de plant?
Sinds 3 dagen ongeveer lijkt het alsof ze stilstaan, groeien naar mijn mening toch niet meer in de hoogte.
mijn plantje linksonder op de foto lijkt alsof ze stilaan aan de bloei begint, gaan ze nog groeien?
blijven deze plantjes zo klein? of doe ik iets fout?
Nu vroeg ik mezelf af of jullie misschien eens konden kijken hoe de plantjes erbij stonden. ik zou het namelijk erg appreciëren.

Comment