Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweek spaarlamp

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kweek spaarlamp

Korting op 420shop

Re: Kweek spaarlamp

Op marktplaats staat er 1,eric@ericverlichting.nl
    heb er zelf nu 2 besteld van 105w kosten 19euro
    en dan versturen nog...Suc 6

Comment

De Domeinnaam indoorgarden.eu wordt nog niet gebruikt en is te koop voor 70,00 euro. Heeft u interesse om deze mooie domeinnaam van ons over te nemen?

De Domeinnaam indoorgarden.eu wordt nog niet gebruikt en is te koop voor 70,00 euro. Heeft u interesse om deze mooie domeinnaam van ons over te nemen?

dit zijn die betere kwaliteits lampen

grtz angel777
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Hier http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...4-De-spaarlamp staan ook een paar links ivm spaarlampen.

Oorspronkelijk geplaatst door de dikke View Post
        Op marktplaats staat er 1,eric@ericverlichting.nl
        heb er zelf nu 2 besteld van 105w kosten 19euro
        en dan versturen nog...Suc 6
        Der is n webshop:

35cm lang, E40 fitting -- vooral deze is voordelig aan 20EUR

Comment

als je hogere watts gaat kopen kun je volgens mij beter bij Indoorgarden zijn, voor lagere watts kan je beter kopen van ericverlichting

persoon lijk zal ik voor de 250 watt gaan bij indoorgarden want LICHT=GEWICHT en ze zijn de helft goed koper dan de 300 watt bij ericverlichting

dan zal ik eigenlijk 2x 250 watt kopen bij indoorgarden dan heb je 500 watt voor dezelfe prijs, moet je wel alleen 2 spiegelkappen kopen
          (als je dat wilt kan ook zonder maar dat vind ik zonden van het licht)
          Last edited by Joosie1234; 6 October 2010, 20:56. Reden: Een paar slordigheid foutjes weg halen!
          ik ben maar nog het begin...

Comment

Thnx allen! Keuze genoeg nu hehe....

Greetz!

Comment

Zal er eentje bestellen van Indoorgarden... goeie tip Angel777! Thnx

Comment

Ik heb de 125 Watt bloeispaarlamp. Je moet wel het uiteinde van de spaarlamp even met een draadje ophangen aan de kap, anders hangtie scheef door het gewicht. Tot nu toe (week 4) gaat het eigenlijk gelijk op in verhouding tot de 400 bulb die ik eerst gebruikte. Maar oke ik moet nog 5 weken, dus afwachten wat het doet! Tot nu toe ben ik best tevreden, laag stroomgebruik, en met de afzuiger in de laagste stand is het precies 27 graden continue.

Comment

Bezig...
                X