Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke autoflower in Minigrow voor scrog

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welke autoflower in Minigrow voor scrog

    Korting op 420shop
    Hi


    over een week komt mijn mingrow binnen dit is een kweekkast van bxdxh: 38,2 x 40 x 76,5 cm.

    Met welke autoflower kan ik het meest eruit halen dmv scrogg? Het liefst wil het plantje van zaai tot oogst in 1 pot laten groeien. Aan hoeveel L moet ik denken?

    Iemand nog tips?? Laat maar weten

    Thxx

    #2
    scrogg en autoflower gaat niet goed samen
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #3
      Zou een mooie feminized indica opzoeken voor de eerste keer denk ik.
      Er zit een handige timer op dat ding, dus dan stel je 'm gewoon in voor 3 weken Veg en daarna de rest Flower, dat zal zo'n week of 10-11-12 zijn.

      Voorbeelden van leuke Indica's :
      Californian Hasjplant van Dinafem
      Cookies Kush van Barneys (met wat meer CBD)
      CBD Jam van Delicious lijkt me een leuke (ik heb die nog niet gekweekt) (Meer CBD dan THC)
      CBD Critical XXL van Seedstockers is een kruising met Hennep en bevat naar eigen zeggen geen THC, alleen CBD.

      Om er maar eens 4 te noemen van de bijna 20.000 soorten die er bestaan.

      Ze schrijven dat ze er 70gr uit gehaald hebben, maar dat zal ook niet met een autoflower geweest zijn.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      #4
      Ja ik dacht dat het alleen voor autoflowers bedoeld is.. vandaar dat ik van plan was om me tot dat te beperken Ik zoek eigenlijk meer naar een sterkere indica soort. Ik heb zelf weinig tot geen ervaring, dus alle suggesties zijn welkom!

      Thx allemaal

      Comment


        #5
        2e
        3e

        Comment


          #6
          Thanks! Ik ga voor California hashplant. Welke pot is genoeg voor de gehele periode van zaai tot oogst?

          Ps. Ik zal zeker een kweekverslag bijhouden.!!

          Comment


            #7
            Een liter of 10 grond mag je wel vanuit gaan.
            Dat lijkt simpel, je kunt gewoon een 11L pot kopen of een emmer bij de action, maar eigenlijk wil je ongeveer de helft van de hoogte van een emmer omdat dit hokje niet zoveel hoogte heeft.

            Als je 10cm kan winnen door een pot (teil?) te zoeken die groot genoeg is maar ook laag dan heb je daar straks veel voordeel van.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #8
              Ik zou zo'n flexibele wasmand nemen van oa de Action en dan met een schaar de bovenkant eraf knippen zodat er nog een liter of 10 in kan dan is 'ie lekker laag

              Schermafbeelding 2020-05-19 om 17.31.12.png
              2e
              3e

              Comment


                #9
                Staat inmiddels sinds 25 mei in de box denk dat ie wel paar dagen heeff gedaan om boven de grond te komen maar ziet er in iedergeval goed uit (denk ik) dit is een auto bubble huis merk van dutchheadshop gratis erbij gekregen
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.

                Comment

                Bezig...
                X