Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

13-de dag sinds het boven aarde is, maar groeit ZEER traag?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    13-de dag sinds het boven aarde is, maar groeit ZEER traag?

    Korting op 420shop
    Hoi iedereen, is mijn eerste keer dat ik een plantje voor mijn eigen heb gedaan, ik had nou net op internet bekeken dat mijn 13 dagen oude plant veel groter moest zijn dan hij op dit moment is...

    Eerst wat info: ik gebruik Coco Brix in 15L pot, autoflower Pink Rozay zaadjes van Zamnesia. 10 dagen na dat het boven aarde was, begon ik met 1:1000ml Plagron power roots en Plagron pure zym bij te voegen.
    Setup is een Minigrow One box.

    Ik probeer die tussen 350-500ml pH 5.8 water per dag te geven met een spray zodat ik die zeker niet overwater.
    EC na power roots/pure zym/ec aanpassen was rond 0.98mS (EC) of met uitgerekend rond 540 TDS.
    Last edited by hobbykweken; 6 December 2023, 17:03.

    #2
    Foto onder normaal licht aub.

    Comment


      #3
      Heb je wel alle licht groepen aan? Dus paars licht als je deurtje dicht zit?
      ronde 3 - ronde 2 - ronde 1 < start

      Comment


      • hobbykweken
        hobbykweken commented
        Editing a comment
        Ik denk van wel
        Last edited by hobbykweken; 6 December 2023, 17:02.

      #4
      Geen idee,,
      Last edited by hobbykweken; 6 December 2023, 17:02.

      Comment


        #5
        Blaadjes ontwikkelen zich en zijn groter dan de lob blaadjes

        Comment


          #6
          Oorspronkelijk geplaatst door NewNoobie View Post
          Blaadjes ontwikkelen zich en zijn groter dan de lob blaadjes
          Wat kan ik doen om mijn situatie te verbeteren?

          Ik wil graag mijn eigen smoor groeien maar het is veel moeilijker dan ik dacht, haha

          Comment


          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Hé, die quotes zijn onnodig hè, staat hier boven toch?

            Cocos moet je sowieso calmag bij gebruiken, die ene word al geel, kan door tekort komen.

          • hobbykweken
            hobbykweken commented
            Editing a comment
            Sorry @Rreppellsteeltjam - vergeet die comment systeem wel eens...
            NewNoobie - Weet niet zeker hoeveel W erop brand, maar het is de minigrow one die velen hier gebruiken: https://minigrowbox.com/shop/minigrow-one/
            Max temperatuur is ongeveer 24.5c(licht aan), minimum 18-19c (licht uit)

          • NewNoobie
            NewNoobie commented
            Editing a comment
            Goeie temperaturen. Maar uw voedingswater is toch ook niet te koud of te warm toch?

            Ik vraag het gewoon omdat het water uit te kraan met de koude temperatuur ook koud kan zijn.

          #7
          Het kan niet aan zo gek veel liggen, vermoedelijk te weinig water. Weeg het potje eens en noteer het gewicht. Zet het potje met de achterkant in een bakje voedingswater zodat het medium zich vol kan zuigen. Uit laten lekken en nog eens wegen. Nu heb je twee duidelijke referenties wanneer de plant verzadigd is en dorstig.
          Horks Fototopic 2.0

          Comment


          • hobbykweken
            hobbykweken commented
            Editing a comment
            Is het niet gevaarlijk voor de plant om deze in een bakje voedingswater te doen?
            Dan kan ik die toch op deze manier heel makkelijk overwateren? Zeker als die nog zo klein is

          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            In mijn optiek is het dat niet maar het is jouw plantje en jouw kweek. Dus wiens advies je neemt of niet is geheel aan jou!
        Bezig...
        X