Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Feminezed die bijna klaar is perongeluk een week op 18/6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Feminezed die bijna klaar is perongeluk een week op 18/6

    Korting op 420shop
    Hoi!

    Terrwijl mijn laatste ronde in de MGB bijna klaar is om geknipt te worden, ben ik vandaag thuis gekomen van een weekje wintersport.Thuis natuurlijk meteen kijken hoe ze erbij staat en kwam ik erachter dat ik een foutje heb gemaakt voordat ik wegging.

    Ik heb haar in mijn 2e MGB gezet waar net een auto flower in is afgebloeid, dit was handiger. Vlak voordat ik wegging heb ik het schema aangepast naar 12/12, en ben ik in haast vertrokken. En hier is dus iets misgegaan. Het schema is niet omgezet en ze heeft een week op 18/6 gestaan. Kan dit kwaad? Ze ziet er niet gek uit, wel een verbleekte top. Ik ga morgen nog even rustig kijken of ik wat zie.

    Wat info:
    - feminezed zaadje
    - boven sinds 10-10
    - op 12/12 sinds 21-11
    - actieve bloei heb ik niet geregistreerd, niet helemaal zeker.

    De vraag is dus wat er gebeurd als je dame al weken op 12/12 staat, en dan voor 1 week op 18/6 gaat? Of welk effect/invloed dit kan hebben



    Mijn mini grow box staat dus te koop. Bekijk de koophoek of stuur een berichtje bij interesse.

    #2
    Hoogstens een beetje bloei stilstand door stress. Te laat om nog herma te worden en haarzelf te bestuiven voor die tijd knip je haar al.

    Niets aan de hand.
    ronde 3 - ronde 2 - ronde 1 < start

    Comment


    • MeneerRooktGraag
      MeneerRooktGraag commented
      Editing a comment
      Weer wat geleerd van je! Thanks voor je snelle reactie ik ben benieuwd wat je plan is voor een nieuwe setup 😋 ik denk dat we allemaal met spanning wachten
Bezig...
X