deze lamp, hoe draai ik die?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Schoffie
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Jul 2011
    • 129

    #1

    deze lamp, hoe draai ik die?

    Korting op 420shop
    Philips SON-T PIA Plus 50W E27

    heb ik in mijn bezit,
    kan ik deze met een verhuisfitting aansluiten?

    groet,
    Schoffie
    Eerste kweek ooit, 3x autoblueberry

    Schoffie's Geschoffel 2014
  • moreweed
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Dec 2009
    • 5939

    #2
    Re: deze lamp, hoe draai ik die?

    check de specs :



    wat staat er op de fitting, en moeten die dingen niet voorgeschakeld worden ?
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment

    • mathijs
      Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2010
      • 649

      #3
      Re: deze lamp, hoe draai ik die?

      Daar heb je een 50W vsa voor nodig, niet zo aansluiten, dan is zo de stop eruit en de lamp kapot. Het is gewoon een miniatuurtje van de grotere versies, de techniek is dus ook hetzelfde.

      Comment

      • Schoffie
        Elite Stoner
        MemberLucky Member
        • Jul 2011
        • 129

        #4
        Re: deze lamp, hoe draai ik die?

        gewoon bij growshop te halen?
        Eerste kweek ooit, 3x autoblueberry

        Schoffie's Geschoffel 2014

        Comment

        • moreweed
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Dec 2009
          • 5939

          #5
          Re: deze lamp, hoe draai ik die?

          zou ik doen, die weten waar ze het over hebben als het goed is.
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment

          Bezig...