Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

combinatie afzuiger tegenover tentje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    combinatie afzuiger tegenover tentje

    Korting op 420shop

    #2
    Re: combinatie afzuiger tegenover tentje

    Dat je tent vacuum trekt is normaal.. heeft te maken met de onderdruk.
    A:Op hoeveel procent heb je je dimmer ingesteld.
    B: Hoe is je lucht toevoer? 1 gat open 2 gaten open?
    C: Waarom heb je niet een DP120 tent gekocht? met oog op uitbreiding HPS en afzuiger :p

    Ik heb zelf 350m3 afzuiger op een 1,20 tent met 600W HPS er in en dat werkt. (achteraf gezien had ik beter gelijk 400m3 kunnen pakken maar dat is alleen vanwege lagere toeren kunnen draaien)

    Ik weet niet hoeveel warmte die lampen geven maar zal niet veel zijn denk ik.
    trek de temp sensor uit je dimmer. stel je dimmer in op like 50% ofzo?(Niet lager gaan dan 30% anders kan het doorbranden) zodat deze constant op dat vermogen blijft draaien.
    tent zal in dichte staat nog wel vacuum trekken maar een stuk minder hoop ik
    If life keeps putting you down, You better stay high

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Re: combinatie afzuiger tegenover tentje

        Je moet de inlaat afstemmen op de capaciteit van je afzuiger. Nu is je inlaat blijkbaar te klein en dan trekt de tent vacuum.

        Stelregel is dat de grootte van de inlaat 3 keer de grootte van de uitlaat moet zijn. Al hangt dat uiteraard ook af van de kracht van je afzuiger. Je kunt dus ook gewoon je afzuiger veel minder hard zetten.

        400m3 afzuiging op 4x55W T-neon lijkt me wel flink overkill. De helft zou zat moeten zijn.

        Oorspronkelijk geplaatst door PeterS1mple View Post
        Het is puur zuurstof verversen...
        CO2 bedoel je?

        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: combinatie afzuiger tegenover tentje

            Gaat prima, mooie temperaturen!

            Gewoon zo doorgaan!

            Greetz
            Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

            Comment


              #7
              Re: combinatie afzuiger tegenover tentje

              Ik ga op deze manier ook door, al verklaren er mij sommige een beetje crazy met mijn setup en het aantal autoflowers in men kweekverslag dat ik hier begonnen ben
              Kan er alleen maar van leren en bij leren, beetje gek doen kan toch nooit kwaad

              Comment


                #8
                Re: combinatie afzuiger tegenover tentje

                Zou bij hps echter liever tent 120 x 120 cm pakken kun je ook prima met 400 watt in, hou je gewoon aan zijkant wat ruimte, mocht je ooit dan toch 600 watt willen heb je de perfecte tent... gebruik je je huidige tent als voorgroei- of droogtent Niet dat ik wil zeggen dat 400 watt niet op 90 x 90 cm kan!

                Succes!
                Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                Comment


                  #9
                  Re: combinatie afzuiger tegenover tentje

                  Als je met een tent werkt kan je 1 van je gaten open laten... En nee... Het is niet alleen CO2 verversen... Das overdag alleen.. in de nacht is het zuurstof verversen...

                  Goed dat je eerst gaat oefenen met je neon lampen... Als je over wilt op hps... Dan heb je wel te maken met een andere manier van je klimaat onder controle houden... Hps wordt eenmaal knetter heet...

                  Comment


                    #10
                    Re: combinatie afzuiger tegenover tentje

                    DR90 is de dark room 90, deze is bedoeld om te drogen.... Ik zou hier ook niet in verder kweken, gezien dat materiaal anders is.

                    Comment


                      #11
                      Re: combinatie afzuiger tegenover tentje

                      Volgens mij bedoelt je de DD90, Dark dryer 90. Die is indd bedoeld voor te drogen. DR90 is de Dark Room 90, bedoeld om in te kweken
                      -

                      Comment

                      Bezig...
                      X