Mededeling

Collapse
No announcement yet.

dîepvriezer als kweekhok?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: dîepvriezer als kweekhok?

maar als je vriezer aan staat en je doet de deur dicht,hoor je toch dat die er tegen gezogen word.
    komt dit door de koude of door iets anders??

Comment

Gwoon doen denk ik en hou ons op de hooghte zou ik zeggen makkelijker hok kan niet denk ik groeten kweker
      sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frisko View Post
        maar als je vriezer aan staat en je doet de deur dicht,hoor je toch dat die er tegen gezogen word.
        komt dit door de koude of door iets anders??
        Dat is volgens mij gewoon magneet
        Tenminste, zo lijkt dat hier.

Mocht dat echt werken dmv vacuüm zuigen dan krijg je de deur ook niet zo makkelijk open, als hij een paar uur vacuüm heeft gezogen
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

High Frisco,

Ghehe, heb daar ook al zitten denken. Mijn idee was het om een grote langwerpige vieskist te pakken (deksel aan de bovenzijde) En deze op de korte zijkant te zetten, zodat de deur (voormalige klep) dan aan de voorzijde zit en je meer hoogte krijgt. Dus geen kastmodel maar het kistmodel. Paar blokjes of beter zwenkwielen eronder zodat de deur vrij van de bodem is. Zonder de pomp en het hele freon leidingsysteem zal de kist vrij licht zijn. Dus ik zou al het overbodige strippen. Deur idd van een slotje voorzien. Persoonlijk zou ik voor een combinatie van tl en sl gaan. koolstof filter erop ventilators was geen probleem zoals je al melde dus middagje klussen en draaien maar.

Grtz
          Last edited by monty; 2 August 2009, 07:00.

Comment

Heb je gelijk een soort kluis gemaakt van je kast
            Mooi slot erop hangen en er komt niemand meer in.

Vacuüm trekken hoeft geen probleem te zijn als je een aantal gaten onderaan in de kast boort. Je kan natuurlijk een aanvoer en afvoer fan erin hangen.

Succes, als je er een kweekverslagje van maakt volg ik je

Comment

Een vriezer/koelkast deur gaat dicht dmv. een magneet strip.
              Het vacuum komt doordat de lucht binnenin afkoelt. Afgekoelde lucht neemt minder ruimte in beslag, de moleculen zijn compacter. Daardoor is de druk buiten de koeler hoger dan binnenin. Dus jullie hebben allemaal gelijk.

Comment

deze mag dicht.tis toch geen vriezer geworden

Comment

Aight, een tentje dus. (wat ik uit je andere berichten lees).

Ik zal hem sluiten
                  [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Bezig...
                  X