Hallo allemaal, ik heb al een aantal, 4 jr, een probleem met mijn buiten FEM planten, en weet eigenlijk niet meer wat het probleem kan zijn. Ik koop de zdn ze bij RQS en SENSI SEEDS. Dit jaar shiva skunk van sensi seeds maar ook critcal,candy kush en special queen van RQS seeds gehad. Ik kweek al jaren in bakken van 90ltr, 1 plt per bak, en maak van een lightmix van atami, plagron en eigen merk een full mix. Dit grondrecept gebruik ik al 15 + jaren en gaat altijd supergoed gezien mijn opbrengsten,
Mijn planten zien er dit jaar weer supergoed en gezond uit, blaadje schuin omhoog, precies zoals t moet. Geen gebreksverschijnselen. Ik voed altijd met dezelfde kunstmestpoeder voor bloei en groei. Maar de planten stoppen met bloeien als ze eind derde begin - midden 4e week zijn, de toppen blijven dus zeer klein. Dit jaar dus met 3 bakken en 3 grondmengsel om de ultieme test te doen maar ze stoppen allemaal met bloeien. Wie kent dit probleem ?? gr bastiaan
Mijn planten zien er dit jaar weer supergoed en gezond uit, blaadje schuin omhoog, precies zoals t moet. Geen gebreksverschijnselen. Ik voed altijd met dezelfde kunstmestpoeder voor bloei en groei. Maar de planten stoppen met bloeien als ze eind derde begin - midden 4e week zijn, de toppen blijven dus zeer klein. Dit jaar dus met 3 bakken en 3 grondmengsel om de ultieme test te doen maar ze stoppen allemaal met bloeien. Wie kent dit probleem ?? gr bastiaan

Comment