Mededeling

Collapse
No announcement yet.

buiten problemen, bloei stopt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

buiten problemen, bloei stopt

Korting op 420shop
    Hallo allemaal, ik heb al een aantal, 4 jr, een probleem met mijn buiten FEM planten, en weet eigenlijk niet meer wat het probleem kan zijn. Ik koop de zdn ze bij RQS en SENSI SEEDS. Dit jaar shiva skunk van sensi seeds maar ook critcal,candy kush en special queen van RQS seeds gehad. Ik kweek al jaren in bakken van 90ltr, 1 plt per bak, en maak van een lightmix van atami, plagron en eigen merk een full mix. Dit grondrecept gebruik ik al 15 + jaren en gaat altijd supergoed gezien mijn opbrengsten,
    Mijn planten zien er dit jaar weer supergoed en gezond uit, blaadje schuin omhoog, precies zoals t moet. Geen gebreksverschijnselen. Ik voed altijd met dezelfde kunstmestpoeder voor bloei en groei. Maar de planten stoppen met bloeien als ze eind derde begin - midden 4e week zijn, de toppen blijven dus zeer klein. Dit jaar dus met 3 bakken en 3 grondmengsel om de ultieme test te doen maar ze stoppen allemaal met bloeien. Wie kent dit probleem ?? gr bastiaan

Gebrek aan licht. Beter autoflowers nemen volgend jaar en z.s.m. zetten. Maart/april als het kan al.
    Volg mijn fototopic voortaan hier als JD is gestopt.

Tot dan klik HIER.

Comment

Autoflowers buiten is niet de oplossing.

Fast flowers wel, waarom deze zijn sneller dan photo,maar zijn wel photo planten.

Ze dragen veel en veel meer,de kwaltijd is veel mooier en beter.

Klimaten veranderen, wat 10jaar geleden perfect werkte kan nu de doodsteek zijn

Comment

• Minigrowcase
        Minigrowcase commented
        Editing a comment
        Voorgroeien onder een lamp, en buiten verduisteren als het mogelijk is. Indd met fast flowers bijvoorbeeld.

Autoflowers buiten gaat ook goed hoor

• Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Er zijn genoeg voorbeelden op dit forum te vinden van autoflowers die prima gingen buiten, het is slechts zaak ze op tijd te zetten en niet in de volle ijskoude grond. Ik heb topics gezien van o.a. KnetterMug die auto's in januari al buiten had in potten en in maart afbloeide tot beste brengers. Soms wat bijlichten binnen waar nodig. Maar veel grotere toppen dan wat je afbloeit in september/oktober onder een zwak zonnetje. Net in de weken dat ze aandikken zet je de lamp op 25% als je hier meegaat met de seizoenen. Auto's en verduisteren zijn de enige twee zinnige opties hier buiten.

Es ferme booster inkappen pk13/14
      Ganja always does the trick.

Comment

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Geef je groei bij en bloei, ik denk te weinig van alles om dikke toppen te kweken , en bodem toch leeg ondanks het volume

• Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Gaat je weinig helpen als je ze afbloeit in de herfst want de zon heeft geen macht meer. Licht is gewicht.

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Idd ik doelde wat op de volgende keer als ze wederom zouden stoppen met bloeien/ stilstand reageren ze mss op een extraatje? Als het al een paar x voorgevallen is ? Mss is de gebruikte mest minder actief dan voorheen kan ook
    Bezig...
    X