Ze hebben het opgelost
Het is goed gekomen
Collapse
X
-
-
Hi...
ik wil niet lullig doen maar ik denk haast dat ze gelijk hebben...
ik heb bij 6/10 altijd even moeten helpen met het schilletje verwijderen?
(even natmaken laten weken er eraf pielen)
en die witte puntjes hoe dat zo? Fototje?
groetjes,
RickyComment
-
Comment
-
Comment
-
-
Oke komt ie....
ik zie hier weinig ervaring?
veeeeeeeel te nat, potten kunnen veel voller, iets van overvoeding?
conclusie het ziet er niet best uit...
wacht het even af we zien het wel...
(en vat me commentaar niet verkeerd op daar is dit forum voor)
gr,
RickyComment







Comment