Zomer? Geef s'avonds water

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • moreweed
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Dec 2009
    • 5939

    #31
    Re: Zomer? Geef s'avonds water

    of er voeding of ander spul is toegevoegd aan water maakt niet echt uit voor lensvorming : elke lichtdoorlatende vloeistof die mooi als druppel bij mekaar blijft liggen zal als lens gaan werken. Bolling en daarmee brandpunt is binnen zo'n vloeistofbolletje variabel en ze zijn de hele tijd in beweging.

    Maar muggenzifterij natuurlijk, ik doe m'n tere zaailingetjes niet blootstellen aan zulke "gevaren", maar volle planten krijgen rustig een plens water over de kruin. Al doe ik dan dan nog niet in het zonlicht
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment

    • ceBep
      Retired
      • Jun 2009
      • 4745

      #32
      Re: Zomer? Geef s'avonds water

      Gebruiken van die woorden betekent niet dat ik het wel doe.... lees het maar eens een keer goed, niet staat er zeker wel ergens tussen.

      Wat jij komisch vind, kan een ander als storend ondervinden btw.

      Comment

      • fl13r3flu1t3r
        Banned
        • Aug 2010
        • 3100

        #33
        Re: Zomer? Geef s'avonds water

        Is er eigenlijk wel 1 goede reden om je planten, anders dan gras en overig kruipgroen of icm bladvoeding, te bsproeien? Regen doet het sproeiwerk en wij kunnen haar enkel beetje dorst lessen en voeden en daar komt t blad meestal niet bij kijken.
        Zeg niet dat sproeien slecht is maar de toegevoegde waarde is bijna 0 zeker hier in NL.

        Verder, dorst is dorst.

        Gene zever manne, wordt mij beetje te zweverig allemaal.

        Comment

        • 010
          Big Bongmaster
          MemberLucky Member
          • Mar 2012
          • 357

          #34
          Re: Zomer? Geef s'avonds water

          nee dat zijn wel zeer volwassen opmerkingen die ook echt iets met dit topic te maken hebben.
          zet je cam allebei even aan en laat zien wie de grootste pik heeft dan kunnen we daarna weer verder met het onderwerp
          "sávonds water geven in de zomer"

          Comment

          • ceBep
            Retired
            • Jun 2009
            • 4745

            #35
            Re: Zomer? Geef s'avonds water

            Zoals ik reeds vermeld heb in mijn eerdere posts in dit topic is het zeker storend, maar blijkbaar is lezen toch niet de sterkste kant.



            P.S.
            010: ik draai hier al langer mee en ken Xtreme zijn werkwijze qua posten, dus gevatte opmerkingen over pikken en cammen mag je wat mij betreft voor je houden, is ook uitermate storend zei het niet denigrerend.

            Comment

            • 010
              Big Bongmaster
              MemberLucky Member
              • Mar 2012
              • 357

              #36
              Re: Zomer? Geef s'avonds water

              hahaha is goed, zal geen storende dingen in topics vermelden.

              Comment

              • ceBep
                Retired
                • Jun 2009
                • 4745

                #37
                Re: Zomer? Geef s'avonds water

                Dank je 010, één storend element vind ik wel genoeg

                Comment

                • 010
                  Big Bongmaster
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2012
                  • 357

                  #38
                  Re: Zomer? Geef s'avonds water

                  hehehe had hem al door ja.
                  maar goed nou weer terug naar het onderwerp.
                  wil je je dames s'morgens of sávonds nat hebben?
                  wie heeft er nog een theorie over?????

                  Comment

                  • langenl
                    Senior Grower
                    MemberLucky Member
                    • May 2012
                    • 759

                    #39
                    Re: Zomer? Geef s'avonds water

                    Ik doe ze lekker watertje geven uurtje nadat ze uit verduisterhok komen s,ochtends , dan is de kuip wat lichter s,avonds
                    En spuit de bladeren 1 keer in de week goed in met laagje cannacure

                    Comment

                    • moreweed
                      Exquisite Grower
                      MemberLucky Member
                      • Dec 2009
                      • 5939

                      #40
                      Re: Zomer? Geef s'avonds water

                      Oorspronkelijk geplaatst door 010
                      wil je je dames s'morgens of sávonds nat hebben?
                      wie heeft er nog een theorie over?????
                      Tsja, persoonlijk ga ik voor beide, incl oefenschema smorgens ivm hormoonspiegels enzo Wist je dat op heel veel plekken in afrika het een reden voor medicijnmanbezoek is als je niet elke nacht drie keer los gaat ? Oeps, in het verkeerde topic zie ik nu
                      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                      Comment

                      • fl13r3flu1t3r
                        Banned
                        • Aug 2010
                        • 3100

                        #41
                        Re: Zomer? Geef s'avonds water

                        Das positieve spam MW, ik hang aan je lippen!


                        On-topic;

                        Zou sprenkelen beter zijn dan sproeien??

                        Comment

                        • moreweed
                          Exquisite Grower
                          MemberLucky Member
                          • Dec 2009
                          • 5939

                          #42
                          Re: Zomer? Geef s'avonds water

                          en van hoe hoog dan ?
                          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                          Comment

                          • smoker XL
                            Retired
                            • Jun 2009
                            • 25

                            #43
                            Re: Zomer? Geef s'avonds water

                            Helemaal met Vale eens.
                            Wateren zoals het je goeddunkt,uitkomt,en op de eerste plaats komt:geef water met mate en hou
                            je medium luchtig.Bij FELLE ZON,liever niet op de bladeren.Lekker sproeien als het gaat schemeren.

                            Comment

                            Bezig...