Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Paarse vlek op hoofdstam

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Paarse vlek op hoofdstam

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen,
    Ik heb zojuist een paarse vlek ontdekt op mijn plantje buiten, zou iemand weten wat het is, en als het ernstig is.
    Alvast bedankt
    DSC_0001.jpgDSC_0002.jpg
    Dit was stengel die eraan hing
    DSC_0003.jpg

    #2
    Re: Paarse vlek op hoofdstam

    stikstoftekort en zware plant verwaarlozing! is dit een mop?

    Comment


      #3
      Re: Paarse vlek op hoofdstam

      Dit is geen mop, maar gewoon uit nieuwsgierigheid wou ik eens proberen, en ik ben eerlijk want ik wist niet dat er zoveel bij te kijken kwam. Ik weet dat er mensen kritiek zullen geven, maar ja wat wil je. Ik weet dat ik tijd heb tot mijn volgende buiten kweek om te lezen en te zoeken om mijn volgende kweek geslaagd te maken. Alvast bedankt voor de hulp op deze forum.

      Comment


        #4
        Re: Paarse vlek op hoofdstam

        Haha flint

        Het lijkt op een wondje van een afgebroken tak of fanleaf. Dat paarse kan ook door de koude komen nu

        Comment


          #5
          Re: Paarse vlek op hoofdstam

          Waarom zegt men dan zware verwaarlozing van mijn plant, voelde me al schuldig ten opzichte van haar lol.
          Ik weet dat ik veel fouten heb gemaakt maar ik denk niet dat ik haar zo verwaarloosd heb. Maar ja al doen leert men. Grtz

          Comment


            #6
            Re: Paarse vlek op hoofdstam

            Ghehe. Mijn reacties moet je soms maar met een korreltje zout nemen. Maar echt goed verzorgd ziet je fanblad daar onderop niet uit. De plant trok het blad daar leeg omdat ze stikstof miste.

            Comment

            Bezig...
            X